Ik heb drie jaar geleden een prachtige 993 4 s gekocht met de bedoeling er als oldtimer mee te rijden met de lage taksprijzen. Nu is deze wet veranderd naar 30 jaar zoals algemeen geweten. En ik vind de BIV en jaarlijkse taks te hoog om er max 1000 km mee te rijden. Daarom ben ik op zoek naar een 964 targa (manueel). Kleur heeft weinig belang zolang het geen rode is. Een ruil voor mijn 993 4S zie ik ook wel zitten. Heb 76 betaald voor mijn 993 4S en ben bereid in te leveren. Iemand interesse in een ruil. Hij heeft een prachtige kleur (zeer zeldzaam) volgens de verkoper in Duitsland zouden er maar 4 met deze kleur rondrijden. Zal moeilijk worden gezien de zeldzame 964 maar wie weet. Indien interesse voor aankoop 4s kan ook natuurlijk.
Ik vind het een prachtige kleur. Is er onlangs toch eentje verkocht/geveild in deze kleur? Hoe dan ook, als ik in de markt was ging ik zeker voor deze.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
18 mei 2020 9:21
albert1
9111111
limburg
Re: porsche 964 targa
tot in zijn kleinste detail te zien op noble-auctions.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum