Nieuwe trotse Porsche eigenaar
Hoi allemaal, mijn naam is Peter en ben 64 (ja vierenzestig) jaar en eindelijk de trotse bezitter van een Porsche. (haha, weer zo'n grijze dakduif in een sportwagen)
Altijd van gedroomd, nooit verwacht en plotseling was hij er dan toch! Een zwarte Porsche Boxter met een lichtbruin lederen interieur. Het is een 2.5 uit 1997 met 205.000 op de teller, maar hij rijdt als nieuw en ziet er ook nog als nieuw uit. De vorige eigenaren hebben deze auto als liefhebbers vertroeteld. (Zoals het hoort bij een Porsche) Alle onderhoudspapieren, zelfs dat van de eerste jaren in Duitsland, zijn bewaard. De 3e eigenaar heeft veel zelf gedaan, maar wel alle rekeningen van onderdelen bewaard. In 2004 is er een nieuwe motor geplaatst (reden onbekend) met 8008 gereden kilometers.
Zelf ben ik ook van plan om bepaalde zaken zelf te onderhouden zoals remmen, olie, en kleine zaken aan de motor zolang ik die er maar niet voor hoef te demonteren. Niet voor het geld, maar omdat het me leuk lijkt om zelf te doen. Vroeger heb ik veel aan brommers, motoren en auto's gesleuteld. Dat was nog wel in de tijd dat je van je personenauto zelf een lampje kon verwisselen.
Ik denk dan ook dat ik veel gebruik ga maken van alle informatie, kennis en hulp die op dit forum te krijgen is.
Wellicht komen we elkaar hier dus weer tegen.
Voor nu, veel plezier met jullie (toekomstige) Porsches.