Hoi, mijn naam is Bobby, 35 jaar woon in het midden van het land en heb (nog) geen Porsche.
Sinds een aantal weken/maanden lees ik weer mee op dit forum en van de week toch maar besloten om mij weer aan te melden.
Z’n 20 jaar geleden was ik actief lid (zonder Porsche en rijbewijs) en heb hier mijn liefde voor Porsche ontwikkeld
Toentertijd waren er wat forummembers waar ik af en toe mocht meerijden op circuitdagen, goede herinneringen aan.
Volgens mij zijn een aantal actieve medebestuurder van toen niet meer actief, wat ik mij kan herinneren was Jurgen met een zwarte 993 RUF, een vrouw met een arena rode 993 turbo en een Belg met verschillende Porsche waaronder een smurfblauwe 968CS.
Inmiddels dus 20 jaar verder en de Porsche is er wegens andere prioriteiten nog steeds niet, maar wellicht komt daar verandering in
.
Binnen kort gaat de (private)lease auto van mijn vriendin eruit en hier moet een vervanging voor komen.
Keuzes zijn: nieuwe private lease, lease auto vanuit werk of zelf een autokopen (die keuze maken we elke 3 jaar en we hebben ze ook alle 3 een keer gehad).
De voorkeur gaat nu uit naar een Boxster 986 2.5 (liefst zo origineel mogelijk en reeds voorzien van modificatie).
Auto is bedoeld om 1x in week naar werk te rijden (85 km enkele reis) en af en tourrit.
Zijn er ervaringen met een 986 als daily?
Ik heb reeds een aantal auto’s bekeken, maar was daar niet heel enthousiast over. De zoektocht gaat dus verder!