Pascal, vriendelijk bedankt voor je inzet en geduld
Met Johann als moderator sta ik vast binnenkort op de blacklist, Ik ga m’n eigen Porscheforum beginnen, iets met Porsche en vrienden...
Gefeliciteerd kerel
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
11 aug 2020 15:40
horn
PF #57
Re: Gezocht: forum beheerder
De koning is dood. Leve de koning
Thx Pascal en Hállo Johann
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
11 aug 2020 16:38
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
André schreef:
Pascal, vriendelijk bedankt voor je inzet en geduld
Met Johann als moderator sta ik vast binnenkort op de blacklist, Ik ga m’n eigen Porscheforum beginnen, iets met Porsche en vrienden...
Gefeliciteerd kerel
Hahahahahahahaha
Johann, succes
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
11 aug 2020 19:36
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
Deed me eraan denken, een donatie moet ik nog eens doen voor deze bron van leesplezier @zonet done!
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
11 aug 2020 20:43
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Dank Pascal en succes Johann
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
11 aug 2020 20:50
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Time flies, al lang geleden dat we elkaar gezien hebben, Pascal. Waar is de tijd van de forumritten Bedankt voor je werk en veel succes Johann !
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum