Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:37



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
drie.twee schreef:

Opslag is nu echt de enige optie.


Ik vrees dat je met dat idee de kant van "penny wise, pound foolish" op gaat.


19 aug 2020 15:44
Profiel
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
De auto staat ook zakelijk geboekt. Maar prijs gedeeld door 2 is maar 1 kant van het verhaal.

De enorme bijtelling door de zogenaamde waardestijging is de andere kant. Het is dus broekzak, vestzak.

Iemand die kritiek heeft na 23k uitgegeven te hebben is een trol? Sure.

Deze e-mail heb ik vanmorgen naar de garage moeten sturen:

Daarnaast is de auto ook nog eens van de zaak. De belastingdienst gaat nooit geloven dat iemand zoveel geld moet steken in een auto die volgens de publieke opinie 'niet roest' en een ‘bulletproof motor’ heeft. Dit ruikt dus voor de belastingdienst naar boekhoudfraude.

Mijn accountant heeft mij ook al gewaarschuwd dat ik problemen ga krijgen met de belastingdienst vanwege het 4 jaar stilstaan voor spuitwerk (dat gelooft de belastingdienst namelijk ook niet dat zoiets ruim 4 jaar kan duren) en nu nog eens 2 jaar erbij omdat de motor helemaal aan diggelen is.

Mijn accountant heeft mij streng aangekeken en gezegd dat dit geen auto van de zaak meer is maar een ‘hobbyproject’.

De technische gesteldheid van die auto is dus maar 1 probleem. De belastingdienst een ander probleem.


19 aug 2020 16:00
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Citaat:
Johann schreef:
Maaruh...ik heb net je intor post gelezen...



drie.twee schreef:
Daarom op zoek naar een origineel Nederlandse Porsche 911 3.2 coupe, 1985-1989, zonder kat, met schuifdak en zwart lederen interieur.
Lakkleur niet belangrijk. Wil deze later body off slate grey metallic laten spuiten.
Kilometerstand ook niet zo belangrijk. Wil t.z.t. volledige motorrevisie laten doen.




Ik zie het probleem niet zo :popcorn:




Misschien hing de economische vlag er toen iets anders bij?

En er staat 'later' en 't.z.t'. Dat betekent dus niet per se tegelijk. En ook niet 23k en nog niet klaar. En ook niet tijdens een economische crisis.
Maar ik zal ophouden te posten, want ik word hier ineens voor trol uitgemaakt. Prima. Ga maar een rondje rijden in de auto. Hij staat in Nieuw Amsterdam bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in Jaguars en luchtgekoelde Porsches.


19 aug 2020 16:04
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Hoi 3.2. Naar verhaal en jammer dat je er zo weinig plezier aan hebt beleefd.
Het zijn en blijven als ze rijden heerlijke wagens.
Zelf heb ik mijn 964 12 jaar met plezier bereden en totaal 80 K ermee rond gereden maar wel rond de 30 ‘k aan verspijkert.
Dat is ongeveer 2.5 K per jaar wat dan ook toch weer meevalt.
Porsche rijden is duur maar in jouw geval heb je er helaas nog niet veel mee kunnen rijden.
Als het budget op is dan zou ik de Porsche toch maar verkopen zoals die is.Zelfs met een minder goede motor levert hij best nog aardig wat op.
Succes met je beslissing.
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


19 aug 2020 16:05
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Ik kan je frustratie wel begrijpen, je verwacht van een premium merk
een bepaalde basis kwaliteit, ondanks dat de auto 30 jaar oud is. Helaas loopt
er altijd wel een auto tussendoor die alle ellende krijgt die maar mogelijk is.
En het blijft moeilijk want je krijgt een soort haat liefde verhouding met een auto.
Ik heb hetzelfde gehad met een ander merk weliswaar, kon hem wel in de brand steken..
Niet gedaan , ingeruild op een andere die echt heel goed was.. Zou ik ook met deze doen
dit gaat nooit je vriend worden, maar je wil nog wel een 911.. gewoon inruilen bij een specialist
die kijken er zonder emotie naar.
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


19 aug 2020 16:09
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
drie.twee schreef:
[ Hij staat in Nieuw Amsterdam bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in Jaguars en luchtgekoelde Porsches.



Hier dus?

Ik durf mezelf best een kenner te noemen van Porsches en ken ook 95% van de specialisten in NL, zeker de goeie specialisten. Ik heb nog nooit van Misker gehoord....dat zegt al genoeg. Vast heel goed met Jaguars, maar ze zijn zeker geen naam in Porscheland.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


19 aug 2020 16:22
Profiel WWW
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Ja, daar staat ie. Er werkt een Porsche specialist van een jaar of 50-55. Werkte voorheen bij Porsche in Groningen. Heet Kok of zo. Ze doen nu vrij veel met luchtgekoelde 911s.
Nico Aaldering raadde mij hen aan. Of je hem moet vertrouwen weet ik ook niet, maar hij sprak erg hoog van ze. Vindt het hele eerlijke mensen.

Ik vind het ook moeilijk inschatten met wie je in zee moet gaan, maar dat speelt op dit moment ook niet meer.

Ik heb heel veel namen al langs horen komen. Had een poos contact met Motron in Renkum. Ben ik ook meerdere keren geweest. Zij zouden de auto ophalen bij de spuiter, maar hebben dat uiteindelijk niet gedaan. Vond ik vreemd, maar goed. Ik kende Pieter Geluk daar, maar die werkt daar niet meer.
Toen heeft Misker hem maar opgehaald.

Voorlopig is het geld op. Over een paar jaar zal ik weer gaan kijken en wie dan een specialist is. Ik heb Kraan in Aalsmeer ook wel eens gebeld. Klinkt op zich in orde, maar is wel weer ver weg.

Ik weet het even niet meer. Het wordt trouwens sowieso iets van 12k. Dat weet iedereen. Bij wie je het ook doet. Blok in- en uitbouwen, plus de eerdergenoemde werkzaamheden. Zoiets kost dat nou eenmaal, dat weet ik inmiddels wel. Ook in het buitenland. Wij komen regelmatig in Salzburg en daar hebben we ook geïnformeerd.


19 aug 2020 16:34
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Ik zie trouwens dat je zelf een garage in Doorn hebt. Ik heb lang in Zeist en Utrecht gewoond. Ik kan wel eens langs als ik weer in de buurt ben.

Maar nogmaals, het speelt nu niet. Ik ben echt behoorlijk teleurgesteld in de kwaliteit van de auto. Zeker na de forse uitgaven. Als ik dan een trol ben, dan is dat maar zo.


19 aug 2020 16:39
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Johann schreef:
Hier dus?


Ik ken dit bedrijf: dit is, volgens mij een schoonzoon van Bert van Boven (Emmen). In mijn jacht naar een F355 destijds (5 jaar geleden?), had ik daar een F355 bekeken en gereden, en had een inruilvoorstel gedaan voor de GT3.
Hij liet mij de GT3 bij dit bedrijf keuren, en er was en is werkelijk niets op de GT3 aan te merken, echter, Erwin had mijn motor net opnieuw ingespoten met de fabrieks-was, en dat zagen zij als lekkage. Ze hebben dus geen verstand van Porsches. Overigens had de F355 alle mankementen die een F355 kan hebben (wie dat wil weten, stuurt maar een pb, want de communicatie en mijn 'keuringsbevindingen' heb ik nog in bezit). Tevens was de heer van Boven in de veronderstelling dat je met gemak Ron95 in de 355 kon gooien, dus ook die heeft geen verstand van auto's. Gezien zijn bod op mijn auto maar 1 conclusie: ordinaire handelaren (Luuk weet van dit verhaal, want daar was ik naar op weg voor een bakkie :wink: ). En Luuk kent Bert van Boven weer....
Geen Porsche-'specialisten' dus. Wel verstand van brandstoffen, want ze leveren Ecomax :cheers:

Inmiddels ben ik zoveel wijzer geworden over een F355, dat ik het maar bij de GT3 hou.... :wink: Porsche is in sportwagenland één van de sterkste merken, bedenk dat goed. Als jouw origineel NL-auto ineens dergelijke roest-problemen heeft, dan is er een dikke kans dat de auto flinke schade heeft gehad, of dat de auto gedurende zijn leven niet altijd 'verzorgd' is geweest (doorgereden in de winter, buiten gestald, slecht gerepareerde schade enz.). Dat zegt dus helemaal niets over het merk Porsche, maar eerder hoeveel respect de vorige eigenaren hebben gehad voor de techniek, en dat geldt helaas voor alle merken. Nico Aaldering.....tsja.....had Motron m nou maar meegenomen.

Nou, vooruit dan maar:
-Beide c-stijlen bevatten de bekende scheuren, tevens reeds roestblaasjes. Dit lijkt al eerder aangepakt, maar kennelijk niet grondig genoeg.
-niet originele voorruit
-beginnende roest van beide treeplanken
-van ALLE kunststof interieurdelen is de coating van de plastic delen plakkerig. De deksel van de asbak zat zelfs vastgeplakt.
-ik had mijn twijfels of de klep van de uitlaat werkte, ik kon in elk geval geen verschil horen in de hogere toerentallen. De uitlaat was overigens een Fuchs, dat wist de eigenaar niet.
-engine light hoort na enkele minuten uit te gaan, dit duurde te lang. Dit kan door een slecht contact van een sensor komen, of een defecte sensor, maar ik bespeurde ook oxidatie (lekkage?) op beide katalysatoren. Een bekend probleem bij de F355, en ik kon niet zo snel uit de facturen halen of deze reeds vervangen waren. Historie was dus niet compleet.
-voorbumper aanzienlijk beschadigd, ook niet voorzien van extra bescherming.
-banden van 2002 en 2003? Geen Bridgestone banden waar de auto oorspronkelijk mee geleverd was.
-tijdens het rijden was daar ineens een rare vibratie, motorprobleem? Onbalans in de remmen? Aandrijving? Ik kon het niet thuisbrengen.
Zo had ik nog meer kleine aandachtspuntjes, bijvoorbeeld dat de kleppendeksel met gewone hoogglans lak is gespoten, enz. enz. enz.
Kortom, een echt project, waar nog heel veel geld in zou gaan zitten, veeeeel meer dan de hier besproken 3.2, maar wel een hoofdprijs durven vragen, alsof het een zeer bijzonder exemplaar betrof.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


19 aug 2020 17:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Heb je aan Misker wel eens gevraagd wat hij geeft voor jouw auto zoals deze nu is?
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


19 aug 2020 17:33
Profiel
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Auto heeft/had geen schade. Onderkant is erg netjes en eerlijk.

Beide dorpels gewoon van binnenuit weggeroest, verder geen roest te herkennen aan wielophanging of wat dan ook.

Ze willen er nog geen 30k voor geven. Sterker nog, volgens mij willen ze de auto helemaal niet. Zij houden eigenlijk alleen van klassiekers met minder dan 150k op de teller.

Bert van Boven is trouwens iemand anders dan Misker, hoor. Misker is al sinds 1920 in de handen van de familie Misker. Inmiddels vader + 2 zoons.

5 jaar geleden deed Misker ook nog niets met Porsche. Nu wel.

En ja, Motron heeft zijn kans gehad.

Maar Motron of Misker. Feit blijft dat de auto roest(te), schudt, benzine lekt, de warmtewisselaars laat vollopen en dat de kopbouten van het motorblok afbreken.

En dat was mijn punt. Dat verwacht je gewoon niet.


19 aug 2020 18:26
PorscheForum Rakker
987 Cayman S Cup
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Cazzo Super Veloce schreef:
Als ik je een advies mag geven; neem je verlies en verkoop de auto zoals hij nu is.
Ik neem aan dat de carrosserie perfect is, dat is al veel waard.
Ga naar een goede specialist, niet de dorpsgarage, laat die er naar kijken en inschatten wat de waarde van de auto nu is.
Die specialist wil hem misschien dan wel overnemen, of weet de weg in Porscheland.
Succes!


Dit is het beste advies. Cut your losses, move on.


19 aug 2020 18:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Oliepomp en daardoor lekkage, dacht het niet en ik schreef al eerder: de O-ringen aan de uiteinden vd olieretourbuizen zijn uitgehard en daardoor zijn gaan lekken.

En mijn advies verkopen die hap....verlies nemen en verder met het leven.

Ohja, ik heb de hele middag probleemloos gereden op mijn Honda VTEC.... :cheers:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


Laatst bijgewerkt door Dial_888 op 19 aug 2020 19:43, in totaal 1 keer bewerkt.



19 aug 2020 19:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Ewout schreef:
Daar heb ik me ook al eens meer dan 5K mee bespaard :thumleft:

Die 250 euro bij Frank Schmidt heeft mij 18k en de rest van ellende bespaard......en 250 bij vd Berg rij ik met mijn huidige 3.2 al 8 jaar mee rond...
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


19 aug 2020 19:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Misker associeer ik met Mazda. :mrgreen:

Er is inmiddels zo veel goed advies gegeven, TS wil kennelijk niet anders dan meer geld verliezen en dan opnieuw zuur zijn. :bang:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


19 aug 2020 20:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Sowieso moet je een beetje mazzel hebben met aankoop 2e hands.
Ik kocht in 1999 mijn 3.2 bij Hans Bos.
Ik kende de man niet, maar ook de markt niet en het PF forum bestond nog niet.
Maar had een goed gevoel bij Hans Bos en kocht hem.
Tsja, was een gok , maar was een uitstekend exemplaar achteraf gezien.
Heb er 14 jaar met veel plezier in rond gereden.... dus zo kan het ook. :thumleft:


19 aug 2020 20:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
964 ook bij Hans Bos aangekocht, en 7 jaar zonder problemen (zakelijk) gereden. Had bij aankoop 2 ton op de teller, en ik meen bij verkoop 270Kkm.
Wat Dial zegt: ...ik koop ook oude meuk en hoop een beetje geluk te hebben...soms zit het mee, en soms zit het tegen, maar ik heb nog nooit een zeperd gekocht (geluk?).
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


19 aug 2020 20:32
Profiel
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Citaat:
Er is inmiddels zo veel goed advies gegeven, TS wil kennelijk niet anders dan meer geld verliezen en dan opnieuw zuur zijn.


Ik verlies geen geld, ik steek er alleen geen geld meer in. Dat is iets anders.
En ik verkoop hem niet. Heb al eerder een keer een klassieker weg moeten doen.

En inderdaad moet je geluk hebben. AKK helpt ook niet. Die kunnen ook niet in de binnenkant van dorpels kijken. Twee lovende taxatierapporten had ik en ook de garage die hem destijds in onderhoud had, wilde hem toen kopen maar kon hem niet betalen omdat hij met zijn badkamer bezig was.


19 aug 2020 20:56
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
drie.twee schreef:
..Bert van Boven is trouwens iemand anders dan Misker, hoor. Misker is al sinds 1920 in de handen van de familie Misker. Inmiddels vader + 2 zoons....

Hij had het over schoonzoon....die zou er verstand van hebben :wink: (en we kwamen uit bij dit bedrijf).

Als je nou eerst met hulp van hier achter de motorproblemen probeert te komen, dan ben je in elk geval al een stuk op weg....(wijzer)
Al overwogen om het in eigen hand te houden? Het is geen raket-wetenschap....(als je die mogelijkheid en ruimte hebt). En alles is op te lossen, alles is te repareren, dus ik hoop dat dat je wat steunt.
Alles wijst er op dat je er helemaal klaar mee bent, maar overhaast beslissen kan je ook een hoop geld kosten.

Iemand een voorstel?

drie.twee schreef:
...Bovendien: als ik wist dat 25k niet genoeg zou zijn, dan was ik er nooit aan begonnen....

Dat was toen nog niet, de prijzen zijn de pan uit gerezen, overal!
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


19 aug 2020 21:38
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
drie.twee schreef:
Ik zie trouwens dat je zelf een garage in Doorn hebt. Ik heb lang in Zeist en Utrecht gewoond. Ik kan wel eens langs als ik weer in de buurt ben.

Maar nogmaals, het speelt nu niet. Ik ben echt behoorlijk teleurgesteld in de kwaliteit van de auto. Zeker na de forse uitgaven. Als ik dan een trol ben, dan is dat maar zo.


Je bent welkom, ik wil wel kijken of je kan helpen met diagnose. Maar voor de duidelijkheid ik ben geen professionele Porsche technicus. Ik heb geen opleiding gevolgd en ben autodidact. Mijn garage is dan ook niets meer dan een beungarage waar ik graag vrienden helpen maar vooral aan mijn eigen projecten werken.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


19 aug 2020 21:55
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Lekker leesvoer zo op de avond :D
In 2010 heb ik de mijne gekocht voor 22.000. Hij is en was toen hard en goed onderhouden. En toch sindsdien bijna 17k aan onderhoud en onderdelen uitgegeven, waarvan bijna 4k aan een roestbehandeling aan de linkerkant (op dit forum ergens gedocumenteerd).
Alleen specialisten sleutelen aan mijn auto; dat was Porsche Haaglanden en nu Kraan in Aalsmeer (dichterbij). En roest/schadeherstel bij Theo van Rijn in Uithoorn. Hen vertrouw ik.
Er staan genoeg 'gebakjes' te koop; laatst nog met een vriend naar een SC gekeken. Ik liep binnen vijf minuten weg van dat ding: roest rond de slotplaten; niet sluitende naden op het voorspatbord en een geluid dat leek op een lekkende koppakking. "wil je rijden of sleutelen?" vroeg ik nog.
Op onze werf (we hebben beiden een boot) staat op het pontje dat je naar de werf toe vaart "onderhoud is ook vaarplezier" - yeah right.
Nog een advies? Ach, zet het ding even weg (wel droog), spaar wat en dan laat een specialist deze orde maken. er zijn goede tips voorbijgekomen.
Off topic: ga het tweede weekend van september naar de Eifel. Nog liefhebbers om een treintje mee te vormen?
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


19 aug 2020 22:42
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Het verhaal mag nu toch wel duidelijk zijn

- voor € 21 K een Carrera 3.2 kopen en verwachten dat’ie goed is.

- verlies (op de zaak) nemen en verkopen.

- stilstand is achteruitgang

- volgende keer toch maar naar een AKK uit laten voeren voor dat je zoiets aanschaft.

- reparatiebudget x2

Het klink allemaal zuur - maar uit de les die je nu geleerd hebt moet je een verstandige beslissing kunnen nemen ;)

Succes met de overpeinzingen :!:


20 aug 2020 7:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Bullitproof of niet: 4 jaar stilstand is geen goed idee. En (misschien mis ik iets) waarom duurde de carrosserie zo lang?
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


20 aug 2020 8:54
Profiel
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
Citaat:
- reparatiebudget x2


Het reparatiebudget was 24k. Die is nu op. Had dus 48k moeten zijn volgens jou.
Mooiere bevestiging van mijn waarschuwing is er niet.

Ik geloof er trouwens geen snars van dat de meeste 3.2 rijders überhaupt 20k gereserveerd hebben liggen voor 'onderhoud'. Laat staan meer. De meesten rijden gewoon 'op goed geluk' rond.

Waarom het zo lang duurde was al uitgelegd in deze thread; Drenthe = weinig expertise, a-commercieel en traag.
AKK had niet uitgemaakt. Kunnen ook niet aan de binnenkant van dorpels kijken. En kunnen ook niet zien of kopbouten gaan afbreken binnen 20.000 km.
En 21k was helemaal geen rare prijs in 2012. Ik had zelfs keuze uit 2 stuks.
Die auto's zijn pas in 2014 zo in waarde gaan stijgen. En dan vooral de auto's met minder dan 150.000 km.


20 aug 2020 9:13
Bericht Re: Porsche 911 3.2 1988 helemaal niet zo sterk en goed
En natuurlijk kan ik mijn verlies nemen, zakelijk of niet, en zo'n auto proberen te verkopen. Voor een dumpprijs uiteraard.

Of er nog eens 15k tegenaan gooien.

Maar daar gaat deze thread helemaal niet over.
Het is een waarschuwing dat die dingen van binnenuit flink kunnen doorroesten, zelfs die uit 1988 dus, dat zo'n reparatie veel tijd en geld kost en dat ondertussen dan het blok naar z'n grootje gaat, wat nog meer tijd en geld kost.
Plus dat kopbouten spontaan blijken af te breken.

Geen 4 tot 6 ton en roesten als een oude Franse auto.
Dat zullen ze vast niet allemaal doen, maar ik ben vast ook niet de enige.


20 aug 2020 9:24
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 318 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: W3C [Validator]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.