Zo te zien is het wel heel netjes gedaan. Ik ben benieuwd hoeveel zo'n ombouw moet kosten.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
08 okt 2020 8:15
Goofy1
996 Carrera 4S
Re: De porsche van Bob de Bouwer - Part 2
Normaliter met zo een conversie klopen de verhoudingen voor geen kant meer, maar dit ziet er nog wel netjes uit. waarschijnlijk ben je met de ombouw en dergelijke een eind op weg om een echte 991 te kopen of niet?
Normaliter met zo een conversie klopen de verhoudingen voor geen kant meer, maar dit ziet er nog wel netjes uit. waarschijnlijk ben je met de ombouw en dergelijke een eind op weg om een echte 991 te kopen of niet?
Italiaanse platen, daar kan veel he Mijn ex 996 was daar ook volledig omgebouwd naar Turbo met origineel plaatwerk, een ombouw die toen en zelfs nu nog geen steek houdt als je naar het financiële plaatje kijkt, tenzij de onderdelen allemaal "gratis" waren..
08 okt 2020 9:43
Goofy1
996 Carrera 4S
Hellraiser schreef:
Goofy1 schreef:
Italiaanse platen, daar kan veel he Mijn ex 996 was daar ook volledig omgebouwd naar Turbo met origineel plaatwerk, een ombouw die toen en zelfs nu nog geen steek houdt als je naar het financiële plaatje kijkt, tenzij de onderdelen allemaal "gratis" waren..
Ik geloof dat het de waarde van een auto ook niet direct ten goede komt. Hoevaak komen er geen 996 modellen voorbij met een ombouw naar 997 en die staan toch allemaal erg lang te koop en ze hebben ook allemaal het idee dat het dan een 997 wordt als je naar de prijzen kijkt
Denk 't niet. Als je start met een 996 cabrio met niet het beste exterieur heb je die al vanaf 20k. 991.2 cabrio heb je nog niet onder 100k, zelfs 991.1 begint nog bij 80k. Ombouw zou wel voor 15k moeten kunnen toch?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
08 okt 2020 15:23
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Kost een bult poen en het interieur is nog steeds oude meuk
08 okt 2020 15:34
Johndc
996mk2 cabrio en 944 Cup racer
Apeldoorn Oost
Ik krijg altijd de indruk dat het "alleen" gebeurt met schade-auto's.......maar wellicht heb ik het mis.
Zelf kies ik bij aankoop 2e hands liefst voor origineel. Een ombouw is m.i. meer waardevermindering dan waardevermeerdering
08 okt 2020 15:45
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Olaf schreef:
...en het interieur is nog steeds oude meuk
Niet bij deze exemplaar, ook het interieur is grondig aangepakt. Ik denk dat hier ruim 30k op stuk is geslagen. Maar soms is het niet zozeer dat iemand wilt voordoen of ze een 991 heb, maar het gaat vaak gewoon om het project/uitdaging zelf.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum