Re: MPH's Porsche 924 TURBO
Vanochtend de RDW in Nieuwegein bezocht. Was ff spannend want dit was de eerste echte rit van de Turbo. Maar mannen; wat rijdt deze auto strak en fijn. Echt verbazingwekkend. De turbo voel je echt inkomen en dan gaat hij als een raket!
Toch was de rit niet echt zonder problemen. Er is brandstoflekkage bij de accumulator die ik vervangen heb. Ik vermoed dat ik de brandstofleiding niet goed aangedraaid heb. ( echt weer iets voor een amateur...
)Dat verdient dus nog aandacht.
Maar goed, aangekomen ging de keurmeester met een glimlach aan de slag. Quote: “Zo zie je ze niet veel meer” “Leuke bijzondere auto”!
De kentekenkeuring stelt inderdaad niets voor en het kenteken is inmiddels onderweg. Helaas was CO te hoog ( was natuurlijk thuis niet af te stellen) en moet de auto alsnog APK gekeurd worden. Wel netjes dat hij de keuring heeft kunnen afbreken en ik deze ook niet behoefde te betalen.
Ook bezig geweest met het inbouwen van de radio. Alles lijkt te werken maar... geen geluid! Blijkt dat de achterrspeakers uit de zijpanelen zijn gesloopt!!
Echt balen als je dan bezig bent en daar achter komt. Inmiddels ligt een JBL after market setje in de juiste maat klaar. ( zitten toch gemonteerd uit het zicht achter het zijpaneel) Ik kan dan gelijk het skai fatsoeneren op de zijpanelen. Dat zit aan de randen een beetje los.
Nu ik toch een eendagskenteken had vandaag gelijk langs de spuiter gereden en afspraken gemaakt voor de antraciete rand. Die wordt geheel aangepakt. Dus als alles meezit dan is hij/zij over een paar weekjes af!
Wordt weer vervolgd!