Ik heb een vraagje over de klep van mijn middenarmsteun (996 1998), dit scharnier is afgebroken. En vond op internet een reparatieset. Ik heb deze al eerder voorbij zien komen. Maar dit is een ander onderdeel dan origineel. Klopt het dat het een reperatie/modificatie setje is? Dus een vervanging van het origineel? Ik kan namelijk nergens een foto vinden van het voor en na. Het gaat om onderdeel 99655296001.
19 nov 2020 12:42
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: 996 klep midden opbergvak
Voor zover ik weet is het een modificatie/vervanging van een zwakke onderdeel. Porsche is berucht voor het produceren van te zwakke scharnieren.
Wellicht heb je hier wat aan?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
19 nov 2020 13:17
Rhazzie
Hier heb ik zeker wat aan, al mijn vragen zijn meteen beantwoord. ik ga meteen een setje bestellen.
Dank je wel!
19 nov 2020 13:26
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Johann schreef:
Porsche is berucht voor het produceren van te zwakke scharnieren.
Yep, en dat beïnvloedt ook "niet Porsche" scharnieren, zoals die van mijn onderkin die altijd openvalt als ik plankgas geeft
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum