Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 5:23

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 993 ex 996
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Verschillende collega’s gehad die het ook niet zo serieus namen met Corona maar inmiddels wel beter weten na er zelf mee besmet te zijn en hebben nu een heel andere mening en nemen het nu wel serieus

16 dec 2020 22:42
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Wie neemt het virus niet serieus? Ik neem het heel serieus, val zelf in de risicogroep.

16 dec 2020 22:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Alfred schreef:
Kreeg net het bericht door dat Prof. Dr. Christian Drosten persoonlijk is gedagvaard door een andere partij. Zie: Pagina 1 en de laatste pagina

Kun je ook onpersoonlijk gedagvaard worden?

16 dec 2020 22:49
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Alfred schreef:
Wie neemt het virus niet serieus? Ik neem het heel serieus, val zelf in de risicogroep.

Hij noemt je niet expliciet maar je voelt je wel aangesproken. En ook al zou die conclusie worden getrokken dan lijkt me dat nou ook weer niet heel erg vreemd Alfred want bepaalde zaken die jij post, oa het (continu) bekritiseren / ter discussie stellen van PCR test zie je ook standaard en vaak terug in de communicatie van een bepaalde groep zoals je zelf ook wel weet. En ook daar zitten genoeg personen tussen die in een risico groep zouden vallen, dus dat argument gaat imho in zn algemeenheid niet op (ik val in een risico groep dus ik neem het wel serieus).

16 dec 2020 22:51
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Rik964 schreef:
Alfred schreef:
Kreeg net het bericht door dat Prof. Dr. Christian Drosten persoonlijk is gedagvaard door een andere partij. Zie: Pagina 1 en de laatste pagina

Misschien niet maar hij wordt als enige gedagvaard uit de groep van zo'n 20 wetenschappers die "gezamenlijk" dit tot stand hebben gebracht.

16 dec 2020 23:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Alfred schreef:
Rik964 schreef:
Alfred schreef:

Misschien niet maar hij wordt als enige gedagvaard uit de groep van zo'n 20 wetenschappers die "gezamenlijk" dit tot stand hebben gebracht.

Ik neem aan dat je niet verwijst naar de hetze die is opgezet door boulevardblad “Bild”. Geef eens een betrouwbare bron aangaande dagvaarding en uiteindelijke conclusies?

16 dec 2020 23:35
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
De oranje letters in de posts zijn links naar "bewijs" o.i.d.. Is de ingescande brief van de dagvaarding nep of ook een hetze?

16 dec 2020 23:40
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
MarkS schreef:
Alfred schreef:

Hij noemt je niet expliciet maar je voelt je wel aangesproken. En ook al zou die conclusie worden getrokken dan lijkt me dat nou ook weer niet heel erg vreemd Alfred want bepaalde zaken die jij post, oa het (continu) bekritiseren / ter discussie stellen van PCR test zie je ook standaard en vaak terug in de communicatie van een bepaalde groep zoals je zelf ook wel weet. En ook daar zitten genoeg personen tussen die in een risico groep zouden vallen, dus dat argument gaat imho in zn algemeenheid niet op (ik val in een risico groep dus ik neem het wel serieus).

Het is mij nog nooit opgevallen dat er iemand vanuit het Porscheforum heeft beweerd dat het virus "onzin" o.i.d. is vandaar mijn vraag.

De reden dat ik zo gefocust ben op de PCR test is dat alle, en dan ook echt alle, maatregelen incl. vaccinatie op de uitkomst van deze test gebaseerd zijn.
Dat er zoveel zorgen vanuit de medische en wetenschappelijke wereld zijn over de betrouwbaarheid van deze PCR test baart mij ernstige zorgen.

Dat jullie mij niet serieus nemen is tot daar aan toe maar indirect ook de, in de wetenschappelijke wereld, zeer vakkundig en gerespecteerde professoren, doctoren en hoogleraren ook niet serieus nemen en dus ook als ondeskundige complotwappies worden afgeschoten.

By the way, Covid PCR test reliability doubtful – Portugal judges ze gaan nu natuurlijk in hoger beroep maar toch, de rechter oordeelde dat >35 cycles niet kan. De rechter gebruikte een publicatie uit The Lancet

16 dec 2020 23:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Alfred schreef:
De oranje letters in de posts zijn links naar "bewijs" o.i.d.. Is de ingescande brief van de dagvaarding nep of ook een hetze?

Geen enkel bericht te vinden over deze manung....geef nou eens link waar deze “zaak” door een te verifiëren bron is vastgelegd?

16 dec 2020 23:44
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Alfred, het niet met je eens zijn is iets anders dan je niet serieus nemen. Als ik dat had gedaan was ik er verder ook niet op ingegaan. Heb je mijn twee “bronnen” op de vorige pagina toevallig al bekeken en wat daarin wordt gezegd over het onderzoek en de wetenschappers die jij aanhaalt? Verder haak ik er nu even over af. Want ik heb net zo min de illusie jou te kunnen overtuigen als jij kans hebt om dat op deze manier bij mij te kunnen doen.

16 dec 2020 23:47
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Het klopt dat de kans klein is dat jij mij kan overtuigen of visa versa. Kan ik mee leven.

Ik heb de bronnen bekeken en kwam tot de conclusie dat ik beide al had gelezen. Kunnen beide waar zijn maar ook niet waar zijn. De tegenstanders zijn minimaal gelijkwaardig qua kennis en kunde en kunnen wat mij betreft ook de waarheid vertellen. We zullen afwachten wat deze strijd brengt en tot die tijd zit ik in het kamp "ik weet het niet" en totdat er duidelijkheid is doe ik niet mee aan (voor mij) "onlogische" maatregelen en ga zeker mijn DNA niet laten modificeren door een nieuw, minimaal getest en nog niet officieel goedgekeurd "vaccin"

Ik hoop wel dat mijn bijdrages ervoor zorgen dat mensen wat meer weloverwogen keuzes gaan maken i.p.v. zomaar ervan uit te gaan dat er niets mis kan gaan.
De consequenties zijn namelijk dat het (voorlopig) onomkeerbaar is indien je DNA gewijzigd is, plus dat de problemen die ontstaan over het algemeen niet te behandelen zijn. Mijn advies zou zijn, kijk indien mogelijk, even de kat uit de boom en als er na een maand of drie geen "paniek" is ontstaan je alsnog kan besluiten te vaccineren.

17 dec 2020 0:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Alfred schreef:
MarkS schreef:
Alfred schreef:

Het is mij nog nooit opgevallen dat er iemand vanuit het Porscheforum heeft beweerd dat het virus "onzin" o.i.d. is vandaar mijn vraag.

De reden dat ik zo gefocust ben op de PCR test is dat alle, en dan ook echt alle, maatregelen incl. vaccinatie op de uitkomst van deze test gebaseerd zijn.
Dat er zoveel zorgen vanuit de medische en wetenschappelijke wereld zijn over de betrouwbaarheid van deze PCR test baart mij ernstige zorgen.

Dat jullie mij niet serieus nemen is tot daar aan toe maar indirect ook de, in de wetenschappelijke wereld, zeer vakkundig en gerespecteerde professoren, doctoren en hoogleraren ook niet serieus nemen en dus ook als ondeskundige complotwappies worden afgeschoten.

By the way, Covid PCR test reliability doubtful – Portugal judges ze gaan nu natuurlijk in hoger beroep maar toch, de rechter oordeelde dat >35 cycles niet kan. De rechter gebruikte een publicatie uit The Lancet

Het gaat om een groepsvordering die wordt voorbereid....je voelt hem al aankomen....tegen een dikke betaling mag je toetreden tot deze groep om vervolgens de gok te nemen dat er wat te halen valt....dus commercieel belang.

17 dec 2020 0:19
Profiel
Een (RNA) vaccin verandert je DNA niet. Maar word me wel steeds duidelijker waar je jouw berichten op baseert en wat je bronnen zijn.

17 dec 2020 0:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Alfred schreef:
Het klopt dat de kans klein is dat jij mij kan overtuigen of visa versa. Kan ik mee leven.

Ik heb de bronnen bekeken en kwam tot de conclusie dat ik beide al had gelezen. Kunnen beide waar zijn maar ook niet waar zijn. De tegenstanders zijn minimaal gelijkwaardig qua kennis en kunde en kunnen wat mij betreft ook de waarheid vertellen. We zullen afwachten wat deze strijd brengt en tot die tijd zit ik in het kamp "ik weet het niet" en totdat er duidelijkheid is doe ik niet mee aan (voor mij) "onlogische" maatregelen en ga zeker mijn DNA niet laten modificeren door een nieuw, minimaal getest en nog niet officieel goedgekeurd "vaccin"

Ik hoop wel dat mijn bijdrages ervoor zorgen dat mensen wat meer weloverwogen keuzes gaan maken i.p.v. zomaar ervan uit te gaan dat er niets mis kan gaan.
De consequenties zijn namelijk dat het (voorlopig) onomkeerbaar is indien je DNA gewijzigd is, plus dat de problemen die ontstaan over het algemeen niet te behandelen zijn. Mijn advies zou zijn, kijk indien mogelijk, even de kat uit de boom en als er na een maand of drie geen "paniek" is ontstaan je alsnog kan besluiten te vaccineren.

Wat is het alternatief volgens jou? Wat zie jij als oplossing? Wat zijn de consequenties als we allemaal de kat uit de kerstboom kijken?

17 dec 2020 0:22
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
De kwetsbaren in onze samenleving zo goed mogelijk beschermen tegen dit virus en de rest via natuurlijke weg groepsimmuniteit generen.
Ondertussen de vaccins volgens de geldende protocollen verder ontwikkelen en testen (inclusief de nu overgeslagen dierproeven) om vervolgens het op te nemen in een jaarlijks programma.

17 dec 2020 0:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Het wordt toch getest op dieren? Mensen zijn ook dieren, zoogdieren.
Er zijn er genoeg die vrijwillig aan de test meedoen dus dat is helemaal prima :thumleft:

17 dec 2020 1:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Alfred schreef:
De kwetsbaren in onze samenleving zo goed mogelijk beschermen tegen dit virus en de rest via natuurlijke weg groepsimmuniteit generen.
Ondertussen de vaccins volgens de geldende protocollen verder ontwikkelen en testen (inclusief de nu overgeslagen dierproeven) om vervolgens het op te nemen in een jaarlijks programma.

Dat blijkt niet te werken, gedrag mens laat dit niet toe.
Proeven op dieren zijn niet overgeslagen.

https://www.trouw.nl/wetenschap/apen-wo ... ~b2bf331f/

17 dec 2020 7:59
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Afbeelding
:popcorn:

Vast fake-nieuws....

17 dec 2020 8:13
Profiel
PorscheForum Rakker
steef schreef:
Afbeelding
:popcorn:

Vast fake-nieuws....

Is een oud artikel van 29/06/2020. Uiteindelijk zijn de oude regels rondom genetische manipulatie nageleefd in de totstandkoming van de vaccins.
Genetische manipulatie voor wat betreft de regels in de EU staat los van de vaccin discussie. Meeste landen buiten de EU heben de regels al aangepast aangezien genetische manipulatie zich verder ontwikkeld en voor de medische wetenschap al de nodige voordelen heeft opgeleverd. We zijn wat dat betreft traag in de EU...

Interessant in deze is Steef, dat je niet de link deelt naar het artikel maar een deel middels een screenshot. Is natuurlijk toeval of het komt je goed uit om halve informatie te delen.

https://nos.nl/collectie/13824/artikel/ ... -op-vaccin

Het artikel eindigt met:
"In Europa zijn wij veel te bang voor nieuwe ontwikkelingen in de biotechnologie," zegt Jan Huitema, die voor de VVD in het Europees Parlement zit. "Dit soort technieken kunnen juist ook mens, dier en milieu helpen. De laatste twintig jaar zijn de regels over deze aanpastechnieken niet veranderd, daar is het hoog tijd voor."

17 dec 2020 9:21
Profiel
MarkS schreef:
Afbeelding

Krenten uit de pap halen ...

17 dec 2020 9:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Citaat:
Dat jullie mij niet serieus nemen is tot daar aan toe

Hoop niet dat je mij onder ''jullie'' schaart.
Ik hoor namelijk bij de groep: Ik weet het nog niet. En kom naast je zitten bij de kerstboom om de kat eruit te kijken. :D
En ja, een beetje hypocriet want ik vraag om solidariteit. Maar ter verdediging, vaccineren gaat - wat mij betreft vooralsnog - een stukje verder dan baat het niet dan schaadt het niet.

17 dec 2020 11:20
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Nee, natuurlijk val jij daar niet onder. Jij staat op mijn "toffe gasten" lijstje. :thumleft:

17 dec 2020 19:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Alhoewel de menselijke soort aan de top van de voedselketen staat, en met 7 miljard ook niet bepaald een op uitsterven staande soort is, is het een soort die ongelofelijk veel medische zorg nodig heeft.
Stel dat je het als gedachtenexperiment zou zien door de ogen van een veearts:
30% loopt kreupel of geeft geen melk meer, 5% is psychisch gestoord, 5% is een gevaar voor zijn mededieren, doordat het crimineel, pedofiel, schizofreen is, 5% is depressief of labiel, 20% is te dik, en de rest heeft het te druk met werk en pleziertjes, waardoor ze niet toekomen aan voortplanten, toch de core-business in de natuur, op eten na.
Maar goed, 5% is in staat tot uitzonderlijke prestaties, en daar profiteert dan iedereen uiteindelijk van.

17 dec 2020 20:06
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Mooi vergelijk weer :popcorn:

17 dec 2020 20:23
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Rijksoverheid: De eerste groep die wordt opgeroepen bestaat uit medewerkers van verpleeghuizen, gehandicaptenzorg, wijkverpleging en Wmo-ondersteuning.

Uiterlijk 11 januari gaat de GGD vaccineren op 3 lokaties in het land. Ziekenhuizen nog niet, want ze willen eerst weten wat er gebeurt na deze vaccinatie.... :popcorn:

18 dec 2020 13:15
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 100  Volgende