De SS36 naar Chiavenna wel eens gereden? Haarspeldbochten in een tunnel, die je met een 993 4S iig niet een 1 keer kunt nemen, je moet dus een keer steken Nog nooit meegemaakt
_________________________________________ GREEN IS GOOD
20 dec 2020 17:50
Cazzo Super Veloce
993 4S
Re: Zelf geschoten - nog een foto draadje...
Volgend jaar willen we Duitsland, Oostenrijk, Italië, Slovenië doen, nog tips?
20 dec 2020 17:53
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
De SS36, dat is de Splügenpass toch? Hebben we dit jaar gedurende de Fahren Unter Corona Conditionen naar beneden gereden. Ik, Ticcie en Dapatch waren als eerste in het vallei omdat de rest even moest tanken. We konden toen genieten van de 997 Carrera van Frank die nog de afdaling aan het maken was. De gehele vallei was gevuld met het geluid van zijn open PSE
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Hahntennjoch Nockalmstrasse Porschemuseum Gmund Kolnbrein dam Jezero Jasna en doorrijden op de 206 richting Italie (wij raakte ingesneeuwd en moesten terug) Passo San Baldo
Jezero Jasna Restaurantje aan het water is echt een aanrader
20 dec 2020 18:36
sandernl
Ex Boxster 987 S,
BMW Z4 Sdrive20i,
Ford Mustang Mach-e
Re: Roadtrips - Deel hier je ervaringen
Heb de video's al een keer op het forum geplaatst maar nu met dit nieuwe draadje nog een keer. Nu bezig met routekeuze voor 2021 (voor de verandering Franse alpen gaan bekijken).
2019 Day 1 - Klausenpas, Sustenpas, Grimselpas, Furkapas Day 2 - San Bernardino, Julierpas Day 3 - Flüelapas, Stelvio (zuid zijde), Umbrailpas Day 4 - Dolomieten(Gardena & Sella)
2020 Dag 1: Susten, Grimsel en Furka Dag 2: Nuefenen, Grimsel en Susten Dag 3: San Bernardino, Splügen en Maloja Dag 4: Ofen, Umbrail en Stelvio
20 dec 2020 20:32
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
->Kaiserjägerstrasse vanuit Caldonazzo en dan via Lavarone naar Rovereto ->Strada della Forra vanaf Limone omhoog en dan door naar de Passo Nota - via Tignale terug naar beneden en langs het Gardameer over de Gardesana terug naar Limone
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
aanrader is ook Samnaun, alleen al vanwege de goedkope benzine.(horloges, drank, parfum enz) Rij van Vinadi naar Samnaun, tunnels zonder verlichting met haakse bochten. Ook het uitzicht (naar beneden) is spectaculair.
20 dec 2020 23:47
Cazzo Super Veloce
993 4S
PTT schreef:
Hahntennjoch Nockalmstrasse Porschemuseum Gmund Kolnbrein dam Jezero Jasna en doorrijden op de 206 richting Italie (wij raakte ingesneeuwd en moesten terug) Passo San Baldo
Thanx, staat op de lijst
21 dec 2020 1:11
Goofy1
996 Carrera 4S
Brasa Schlucht deze staat ook bij mijn favorieten. Oppassen dat je de ingang niet zo voorbij rijd.
Meest bizarre pas ooit gereden, Passo Ravenola. Kan hem iedereen aanraden met een Porsche
onverhard
Helemaal eens, je hebt niet geleefd totdat je met je met je verlaagde Porsche de Ravenola hebt gereden. Het was voor mij het meest avontuurlijke en spannende anderhalf uur en ~20km van mijn Porschebezit ooit
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Elke meter was wachten op dat grrrrrrrrrrt van de voorspoiler, maar ik en PTT hebben het beide afgelegd zonder maar een keertje de bodem of voorlip te raken
Ze waren wel behoorlijk vies na afloop
Net even nagekeken maar het is slechts 7,5km onverhard. De tijdsduur op het onverhard klopt wel
21 dec 2020 12:43
Cazzo Super Veloce
993 4S
Johann schreef:
Het was voor mij het meest avontuurlijke en spannende anderhalf uur en ~20km van mijn Porschebezit ooit
Al ooit op de Nordschleife gereden? Hebben wij gedaan afgelopen jaar op de terugweg van de Alpen, mooie afsluiter
21 dec 2020 12:44
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Jazeker, de Nordschleife heb ik met mijn 997 en 968 gereden. De GT3 nog niet, maar wellicht ooit in de toekomst als ik op tijd circuitverzekering afsluit.
Met mijn 964 heb ik drie rondjes van la sarthe le mans gereden tijdens Classic Le Mans 2016. Dat was ook episch
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum