Auteur |
Bericht |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
neem dan een c4 en de verwarming en vetilatie dat ben niet met je eens die doet het prima misschien nog wel beter dan in een nieuwe golf
ik kan me wel voorstellen dat de A6 andere voordelen heeft zoals ruimte.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
12 nov 2005 18:56 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
.....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
12 nov 2005 21:39 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
ik zou voor de A6 gaan
en als de centen het toelaten een 993
993 kost gewoon een stuk duurder in alles zeker als het kapot gaat
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
12 nov 2005 22:38 |
|
|
Butzi
996 Tiptronic 2002, basalt
|
Als je toch voor 1 auto wil gaan , kun je ook aan een 996 denken , dat is meer een auto voor woon-werkverkeer dan de 993. Je kunt een mooie,vroege 996 met lage KM stand voor vrijwel dezelfde prijs als een late 993 (S of 4S) kopen.
|
12 nov 2005 23:10 |
|
|
Rex Regum
|
helaas, 996 is voorlopig nog even buiten mijn budget...
|
13 nov 2005 0:01 |
|
|
Butzi
996 Tiptronic 2002, basalt
|
Dan zou ik je adviseren voor de A6 te gaan!
Misschien minder "emotie"dan een 993 , maar absoluut verstandiger keus in jouw geval.
|
13 nov 2005 1:05 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik zou in jouw geval in ieder geval een (ongeacht wat) leaseauto nemen.
Als je'm alleen zakelijk rijdt kost die je helemaal niets.
De 993 voor prive kopen en als je het niet laten kan af en toe met de 993 naar je werk.
Zo doe ik het ook met de 3.2....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
13 nov 2005 1:33 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Minder salaris, geen reiskostenvergoeding (vooruit, zoveel zal het niet zijn, maar toch)... Noem dat maar niets
|
13 nov 2005 12:18 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Maar altijd voordeliger dan privé rijden.
|
13 nov 2005 12:42 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Inmiddels meer dan 190.000 km... Kosten is wat lastig te zeggen, want ik heb de auto nog niet zo heel erg lang. Om een idee te geven: ik rij 1:9 - 1:10. Verzekering kost zo'n 3.000 eur per jaar (maar met meer schadevrije jaren kan dat goedkoper: check centraal beheer voor een berekening). Wegenbelasting is niet zo hoog, maar ook op te zoeken...
Dan onderhoud: ik budgetteer 9.000 euro op jaarbasis. Ik denk dat het voor minder kan, maar ik hou meer van meevallers, dan van tegenvallers. Regulier onderhoud (beurten, banden, remmen) schat ik voor mij in op 3500 euro op jaarbasis.
Voor mij gaat het dus om 1.500 - 1.750 euro per maand. Met 30.000 km op jaarbasis zou 1000 - 1250 euro reeel zijn.
Dit alles wel ex renteverlies en ex afschrijving. Maar bij een 964 is de afschrijving niet zo hoog. En renteverlies zal op minder dan 100 euro uitkomen.
|
13 nov 2005 13:37 |
|
|