Auteur |
Bericht |
Tilt!
|
Maatje van me...
... Is blijkbaar op zoek en zag deze staan ClickKunnen de guru's hun licht er eens laten over schijnen?
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
03 jan 2021 18:39 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: Maatje van me...
Ik heb maar één overheersend gevoel bij deze wagen... Waarom? - Kleur - Sugar scoops - Achterbumper drie gaten voor een uitlaat - Voorbumper; rooster maar geen oliekoeler - stoelen - goedkoopjes - stickers...had beter gekund Ik vind hem zeer matig en zou er geen tijd aan besteden, tenzij je alles wilt aanpakken.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
03 jan 2021 18:45 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik vind het niks speciaals .... maar je koopt (nog steeds) weinig luchtgekoeld 911 voor dat geld.
|
03 jan 2021 19:23 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Het is maar net wat je maatje er mee wil en wat z'n smaak is..... Het is zijn auto en daar doe je mee watje wil, niet wat een ander wil.....maar das mijn opvatting Ik zou inderdaad ook de uitlaat, stoelen en stickers ( ) aanpakken en afhankelijk van het gebruik ook de oliekoeler voorin plaatsen, of (waarschijnlijk goedkoper) een andere voorbumper zonder oliekoeler gat monteren
|
03 jan 2021 19:34 |
|
|
Olaf
|
Je hebt deksels/blindplaten voor in dat gat in de voorbumper .... daar kan je dan weer je kentekenplaat op schroeven En zet er een onverstaanbare kerel met lange baard naast ~ dan is’ie meteen een stuk meer waard .... las ik onlangs ergens
|
03 jan 2021 21:10 |
|
|
Tilt!
|
Onverstaanbaar, of onweerstaanbaar?
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
04 jan 2021 1:22 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
En dan hoe je een Amerikaan over in een incourante kleur in middelmatige staat. Alle waar is naar zijn geld denk ik.
|
04 jan 2021 20:18 |
|
|
bladerunner
|
|
05 jan 2021 15:03 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Als er een lat Toblerone bij is, doen
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
05 jan 2021 16:20 |
|
|
Olaf
|
Bijna het dubbele aan €'s ... maar inderdaad wel een mooi 11je zo op h et summier aantal foto's te zien
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
05 jan 2021 17:06 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik vind het wel een gaaf ding, ook gave stickers! Als hij technisch OK is en je maatje vindt hem gaaf, tja, waarom niet?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
05 jan 2021 21:13 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
Staat hier op het forum een heel mooie oranje 911
|
05 jan 2021 23:43 |
|
|
Olaf
|
... kan 'm niet vinden
|
05 jan 2021 23:47 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Die viper groene is niet meer te koop zie ik.
Back on topic! Die beige zou ik persoonlijk lekker laten lopen.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
05 jan 2021 23:50 |
|
|
Hellraiser
996 GT2 -
991 Cabrio ProjectSint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
|
Idd, ziet er zo'n typisch gevalletje van een op z'n Amerikaans voor de verkoop gepimpte 2.7 uit..
|
06 jan 2021 11:16 |
|
|
Tilt!
|
Maatje volgt jullie adviezen en gaat passen. Bedankt allemaal!!
|
06 jan 2021 12:03 |
|
|
giulia
|
Nou adviezen...
Ik vind het een leuk ding en voor een paar duizend euro heb je wat zaken ongedaan gemaakt. En als het technische een goed ding is zonder roest dan heb je gewoon een leuke auto in een gave kleurstelling in tegenstelling tot al die oersaaie blauwe, grijze en zwarte G modelletjes. Afdingen en meenemen.
Laatst bijgewerkt door giulia op 06 jan 2021 13:37, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 jan 2021 12:56 |
|
|
Tilt!
|
Maatje was blijkbaar ook niet "echt" op zoek, maar kwam deze tegen op zijn zoektocht naar een nieuwe DD. Vond hem wel iets hebben en stelde vandaar de vraag. Zelf dacht ik eerst ook "zum kotsen", maar hoe meer ik de pic hierboven zie, hoe meer ik denk van "voor dat geld"... Anyway: he's up for grabs moest iemand hem de max vinden
|
06 jan 2021 13:06 |
|
|