Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Porsche 911 - Performance Handbook - Bruce Anderson
Edit 22 Jan Nog maar 1 Technisch Porsche Boek over Porsche 911 - Performance Handbook - Bruce Anderson€ 37,50 incl verzending Nu € 25,- incl
|
18 jan 2021 20:28 |
|
|
Olaf
|
Re: Porsche "technische" Boeken
Bovenstaande post aangepast daar deze (onderstaande) boeken inmiddels verkocht zijn Porsche 911 SC service manual Adrian Streather - Enthousiast’s Companion 964.- Porsche 911
|
19 jan 2021 13:40 |
|
|
Olaf
|
|
19 jan 2021 20:00 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
F#CK F#CK F#CK.....net te laat!!!! mocht het om wat voor een rede niet doorgaan wil ik graag op de reservelijst!!!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
20 jan 2021 13:37 |
|
|
Olaf
|
Helaas Rare handel, die boeken. ... biedingen gaan nergens meer over - mensen willen kosten wat het kost bepaalde boeken hebben ~ en betalen vrijwel direct
|
20 jan 2021 13:55 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Jammer de jammer..... Gelukkig heb ik toch nog wel tijd voordat ik aan het blok ga werken!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
20 jan 2021 14:06 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Die komt regelmatig voorbij op MP
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
20 jan 2021 14:36 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Gaan we in de gaten houden. Dit is typisch zoiets waarvan ik het bestaan niet wist en het nou ineens noodzakelijk is geworden dat ik hem heb!
|
21 jan 2021 10:29 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Bedankt Olaf voor de snelle verzending en de absoluut "Bombenfest" verpakking. Grr, nog 30' tot de middagbreak wachten om door het boek van Peter Morgan te gaan snuisteren op zoek naar interessante feiten en weetjes!
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
21 jan 2021 12:33 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Ik vind dat zo raar niet: in deze korte / sombere dagen qua daglicht + dan nog eens de avondklok die ook hier geldt, doch minder streng dan in NL. Gezellig met een interessant Porsche boek bij de niet politiek correcte open haard zitten en een brandy van Jerez in het glas (Carlos I), man, heb je nog boeken te koop
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
21 jan 2021 23:25 |
|
|
Olaf
|
Deze is nu ook verkocht... maar of dat een boek is om bij de haard te lezen Ik heb nog (maar) 4 echte kijk én lees boeken - KLIK - voor advertentie hier op het PF
|
22 jan 2021 11:08 |
|
|
Olaf
|
Re: Porsche 911 - Performance Handbook - Bruce Anderson
.. het (nieuwe) boek wat nu nog in het eerste bericht van dit topic staat mag voor € 25 van eigenaar wisselen
|
21 maart 2021 9:29 |
|
|
Olaf
|
Re: Porsche 911 - Performance Handbook - Bruce Anderson
Da's nu in ene rap gegaan Verkocht
|
21 maart 2021 10:13 |
|