Goedenavond!
Mijn naam is Willem, 33 jaar, woonachtig in het mooie Brabantse Eindhoven en trotse vader van twee kinderen (2 & 5 jaar). Sinds een aantal jaar rij ik naar alle tevredenheid dagelijks een Model S. In het verleden diverse auto gehad (BMW, Alfa) maar sinds de elektro hype is de autodroom tijdelijk wat vervaagt. Nu ik een nieuw huis heb met eigen oprit ben ik stiekem aan het kijken naar een nieuw 'speeltje'.
Mijn compagnon heeft in het verleden een 997.1 4S gehad en door zijn verhalen ben ik enthousiast geworden over Porsche. Dit in combinatie met wat gunstige fiscale regels opent deuren wat sneller..
Ok, zoeken maar. Bouwjaar 2004-2006, handbak, fun auto!. Begonnen met een Cayman S maar het gebrek aan (beperkte) ruimte achterin deed me toch besluiten voor een 911 te gaan. Een 997 past (net) in het budget (+/- 40k max).
En om eerlijk te zijn.. valt het aanbod me best tegen. Zeker de combinatie van handbak, donkere kleur (sorry, lichtzilver is niet mijn ding) en donker interieur (liever geen bruin etc) is een zeldzame combi. De 4S eis heb ik al laten vallen, de 4 is prima en in de praktijk vind ik RWD fijn rijden.
Goed, genoeg gepraat. Er komt dus hopelijk binnenkort een leuke 997.. tot die tijd sta ik open voor tips