Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 13:29

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Avondklok was de druppel.

26 jan 2021 6:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
steef schreef:
Dit zijn geen rellen meer, maar er is sprake van opstand.

Zou het echt? Zijn dit de mensen die tegen Corona zijn? Zijn de anti Corona mensen het tuig van de samenleving die plunderen en particuliere bezittingen beschadigen? Bedrijven moedwillig kort en klein slaan?

Wow? Dan is deze groep nog dieper gezonken dan ik dacht.

Ik geloof overigens niet dat je gelijk hebt. Die groep was gisteren ook op tv. En die mening respecteer ik ook.

Nee wat we hier zien is vuil tuig wat elke gelegenheid aangrijpt om de boel kort en klein te slaan. Op Dumpert is nu een overzicht van gezichten te zien waarbij de kijker zijn best doet om de betreffende personen met naam en toenaam op het net te zetten. Maakt het voor de politie wat makkelijker om ze op te pakken.

26 jan 2021 9:22
Profiel
993 4S
Denk ik ook. Gewoon gajes wat de coronacrisis aangrijpt om te gaan rellen en plunderen.
De maatregelen misbruiken ze als excuus voor dit gedrag.
Als NL het EK wint gaan ze ook weer de straat op, is gewoon een verzetje.
Maar wel een verzetje wat keihard aangepakt moet worden, dat is het enige wat dit soort zwakzinnigen begrijpen.

26 jan 2021 9:36
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Jinek al gezien? Er is veel meer aan de hand dan dat. Peter R. De Vries begrijpt het, legt duidelijk uit wat er speelt, en hier is geen sprake van enkele hooligans. De (ontevreden, maar vooral kansarme) jeugd zetten een kort netwerk op met hele korte lijntjes, en daar heeft ons taaie ambtenaren-apparaat nou eenmaal geen antwoord op. En inderdaad hebben deze gasten geen werk (meer!), geen vooruitzichten, en hebben vooral niets meer te verliezen. Dat maakt het gevaarlijk!
Vooral heel intellectueel blijven vasthouden aan een lockdown, het gaat vanzelf mis!
We krijgen nu de intellectuelen die zelf nog nooit een klap hebben uitgedeeld, heel wijs gaan melden dat ‘we’ ‘in gesprek moeten gaan’, (het eindeloze linkse gel.u.l!) maar vooral oeverloos moeten overleggen. Leger en politieapparaat is te klein geworden om straks nog enig weerstand te bieden aan een sterk groeiende ontevreden groep. Nu al moet politie vluchten in sommige situaties. Hoe meer geweld de overheid gaat toepassen, hoe meer dat beantwoord wordt, en al helemaal als er geen licht aan het einde van de tunnel is, of wordt geboden!

Ik wens de overheid veel wijsheid :salut:

26 jan 2021 9:59
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
steef schreef:

Ik mag van de overheid al een jaar mijn deuren gesloten houden, en er komt geen hulp in welke vorm dan ook (wel uit mn omgeving, daarom leven we nog)! Dan mag ik inmiddels razend worden. Ik wil jullie wel eens horen janken als je een jaar stilgezet wordt in inkomen. Het moge duidelijk zijn dat de meesten hier geen centje pijn hebben, anders hadden ze een ander geluid laten horen! Denk je dat ik straks op een stoel ga zitten als ik alles kwijt ben geraakt? Dat in Eindhoven begrijp ik maar al te goed: dat is een steeds groter wordende kansarme groep, en bedenk goed dat die groep zeer snel groeit momenteel! Plunderen is nooit goed te praten, maar dit is wel een gevolg van ons ‘fijne’ beleid. Vanuit je goedbetaalde stoel anderen veroordelen die het niet met de maatregelen eens zijn: probeer eens in te denken hoe jullie een jaar gaan overbruggen zonder inkomen. En zo’n f....ing ambtenarengezin krijgt bijna 800 euro om hun reet thuis goedkoop af te vegen, en ondernemers kunnen de boom in!? Als je die waanzin niet inziet, zie ik de maatschappij inderdaad niet rooskleurig in. Dat komt nooit meer goed! Horn, het valt me van je tegen dat je me zo aanvalt. Je weet helemaal NIETS van mij!

Wat doe je voor werk, Steef?
Als ik zo vrij mag zijn ?

26 jan 2021 10:15
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster - PDK
Het leger weet er vast wel raad mee.
Waarom sluit Grapperhaus dat eigenlijk uit?

26 jan 2021 11:07
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Het rel schoppende tuig is het zelfs niet waard om een discussie over op te zetten. Links moet zijn kop houden en het leger moet de boel schoonvegen. Al wat hier niet thuishoort terug naar verwegistan en de familie mee.

26 jan 2021 11:14
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
ErikR schreef:

Want een leger is bedoelt een land te beschermen tegen dreigementen van buiten af. Als je een leger op de burgers richten (uitgezonderd hulpdiensten) ben je in principe begonnen aan een burgeroorlog :idea:

26 jan 2021 11:18
Profiel WWW
993 4S
Dit soort tuig kun je alleen bestrijden met keihard ingrijpen. Geweld dus. Van mij mag het leger erop af, bij voorkeur het Corps Commandotroepen.
Dat is de enige taal die dit soort idioten begrijpen en het enige waar ze respect voor hebben.
En nee Steef, dit heeft niets met corona te maken, dat is slechts het excuus wat gebruikt wordt om te kunnen rellen. Ieder ander excuus was ook goed geweest.

26 jan 2021 11:18
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S
Goedereede
ADO en FEY weer laten spelen met publiek, is dat een oplossing? :popcorn:

Met de dalende cijfers, en als 'wisselgeld' voor de avondklok zouden ook de scholen weer wat ruimte kunnen krijgen. Las dit weekend een stuk in NRC over de consequenties van de schoolsluiting, gaat echt niet goed. Jeugd hulp/psychiatrie kan het niet aan. Klinkt minder dramatisch dan 'de ziekenhuizen zitten vol' maar toch...

26 jan 2021 11:19
Profiel
993 4S
Johann schreef:
ErikR schreef:

Want een leger is bedoelt een land te beschermen tegen dreigementen van buiten af. Als je een leger op de burgers richten (uitgezonderd hulpdiensten) ben je in principe begonnen aan een burgeroorlog :idea:

De Guardia Civil valt ook onder het leger. In Spanje is al een tijd geen burgeroorlog meer toch?
Mijn oudste zoon heeft een half jaar in Madrid gewoond. Als daar een demonstratie is staat de GC aan de kant met een mitrailleur in de aanslag. Hoeven vrijwel nooit in actie te komen...

26 jan 2021 11:20
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster - PDK
Cazzo Super Veloce schreef:
Johann schreef:
ErikR schreef:

De Guardia Civil valt ook onder het leger. In Spanje is al een tijd geen burgeroorlog meer toch?
Mijn oudste zoon heeft een half jaar in Madrid gewoond. Als daar een demonstratie is staat de GC aan de kant met een mitrailleur in de aanslag. Hoeven vrijwel nooit in actie te komen...

Inderdaad. Van meerdere mensen in Spanje hoorde ik aan het begin van de crisis al dat het leger daar over straat ging om de avondklok te handhaven.

26 jan 2021 11:23
Profiel Twitter 
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Als ik zo naar die smoeltjes kijk van die kleine shitkickertjes dan vrees ik dat de meerderheid niet eens het woord Corona kan spellen.
Keihard optreden, boetes/gevangenisstraf en stemrecht ontnemen wegens bewezen imbeciliteit.

26 jan 2021 11:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Johann schreef:
Theoretisch is dar correct Johann, maar met een goed gesprek ga je de gemoederen zeker niet kalmeren. Dan voelt het tuig zich alleen maar sterker. Hier moet dezelfde taal gesproken worden en dat is jammer genoeg geweld.

26 jan 2021 11:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Waarom doen ze dit? Omdat ze zich vervelen ,geen vooruitzichten hebben om een baan ,school is waarschijnlijk niet afgemaakt of juist wel en zien de toekomst met name hun toekomst niet zitten.
Hoe komt het dat zoveel jongeren ontevreden zijn??
Het is niet goed te praten wat er gebeurd maar wat is de onderliggende reden.

26 jan 2021 11:41
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster - PDK
Je ziet nu al dat de ME het niet aan kan. De normale politie is helemaal kansloos tegen zo'n massa.
Ze hebben te veel 'mensen' tegenover zich die weten dat de Nederlandse politie (terecht) getraind is om niet te agressief in te grijpen. Daar maken ze misbruik van en ze voelen zich onschendbaar. En dat zijn ze ook nagenoeg.
Met dit soort volk valt niet te praten. Keihard optreden. Het gaat toch om relatief kleine groepen.

Ik denk dat men ineens een stuk minder stoer is bij het bieden van harde weerstand en vervolging.

26 jan 2021 11:45
Profiel Twitter 
993 4S
erwin964c4 schreef:
Hoe komt het dat zoveel jongeren ontevreden zijn??
Het is niet goed te praten wat er gebeurd maar wat is de onderliggende reden.

Zal voor een groot deel opvoeding zijn.
Overigens is het een kleine groep jongeren, ik denk veel minder dan 1% tussen 18 en 22. De rest weet zich wel te gedragen.

26 jan 2021 13:30
Profiel
Forum Admin
Utrechtse Heuvelrug
Ik zag trouwens wel dat de Koninklijke Marechaussee was uitgerukt gisteravond, en dat is officieel deel van de leger...

26 jan 2021 13:32
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
steef schreef:
Jinek al gezien? Er is veel meer aan de hand dan dat. Peter R. De Vries begrijpt het, legt duidelijk uit wat er speelt, en hier is geen sprake van enkele hooligans. De (ontevreden, maar vooral kansarme) jeugd zetten een kort netwerk op met hele korte lijntjes, en daar heeft ons taaie ambtenaren-apparaat nou eenmaal geen antwoord op. En inderdaad hebben deze gasten geen werk (meer!), geen vooruitzichten, en hebben vooral niets meer te verliezen. Dat maakt het gevaarlijk!
Vooral heel intellectueel blijven vasthouden aan een lockdown, het gaat vanzelf mis!
We krijgen nu de intellectuelen die zelf nog nooit een klap hebben uitgedeeld, heel wijs gaan melden dat ‘we’ ‘in gesprek moeten gaan’, (het eindeloze linkse gel.u.l!) maar vooral oeverloos moeten overleggen. Leger en politieapparaat is te klein geworden om straks nog enig weerstand te bieden aan een sterk groeiende ontevreden groep. Nu al moet politie vluchten in sommige situaties. Hoe meer geweld de overheid gaat toepassen, hoe meer dat beantwoord wordt, en al helemaal als er geen licht aan het einde van de tunnel is, of wordt geboden!

Ik wens de overheid veel wijsheid :salut:

Man, man....gemiddelde leeftijd van de opgeschoten jongeren is 20j wordt zojuist gemeld. Die zijn echt niet bezig met Corona, wat ze te verliezen hebben maar vooral met rellen! Ze gaan er spijt van krijgen als ze uit hun bed worden gelicht en zich kunnen gaan verantwoorden voor de rechter (voorkomen publiekelijk uitzenden, dat zal ze leren). En kom-op man, ik heb Peter R gisteren ook gehoord samen met die blonde pruik waar geen zinnig woord uit kwam. Beetje geschreeuw vanaf de tribune, maar concreet toegevoegde waarde wordt niet geleverd. Ik wil Peter R wel eens horen als zijn bedrijf/huis/auto wordt gesloopt, benieuwd of hij dan nog zo 'wijs' gaat zijn. Die spijkerbroek is vooral aandachts geil en grijpt elke kans om met zijn botte kop op televisie te komen.

Kansarme jeugd....dienstplicht weer invoeren! Na 5j KCT kan ik je verzekeren dat dit gaat helpen, even los van waar je wordt ingedeeld of voor kiest.

Overigens is het niet aan de overheid om alles te regelen. Die jongeren hebben ouders en die moeten ingrijpen. Indien mijn Pa mij zou moeten ophalen op het bureau na deelname aan rellen zwaaide er thuis wat, dan stond ik de volgende dag te vegen op plaatsdelict met een bord om met daarop: Ik schaam me diep, eieren gooien mag!

Aanpakken die jankerds. Als individu zijn het van diezelfde wijven als die hooligans.

Laatst bijgewerkt door Rik964 op 26 jan 2021 14:21, in totaal 1 keer bewerkt.

26 jan 2021 14:04
Profiel
Forum Admin
Utrechtse Heuvelrug
Wijze woorden Rik :thumleft:

26 jan 2021 14:12
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Het Nederlandse leger :scratch: :scratch: Hebben ze wel kogels ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Poetin ligt 3 weken in een deuk als je over het Nederlandse leger begint. (die weet hoe je zoiets aanpakt) :idea:

26 jan 2021 14:44
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Kannonne, met zulke domme vragen heb je bewezen over het IQ van een bos wortels te beschikken. Gefeliciteerd :cheers:

26 jan 2021 14:57
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
@ w.w Doet .... hele domme opmerking , denk dat de meeste die in het leger gezeten ook de dienstplichtigen trots zijn op het leger.
en ja we hebben kogels, meer dan vroeger .. maar toen schoten we ook al tientallen vliegtuigen de lucht uit bij een duitse inval. Het Nederlandse leger
vergelijken met het russische is niet reel, is veel groter , wel is onze krijgsmacht technisch beter , meer gemotiveerd en dat heeft zich vooral bij uitzendingen
goed waargemaakt. De russen zijn zelfs uit Afghanistan weggejaagd.
Poetin heeft de macht door onderdrukking , maar zelfs nu zie je dat hij de macht begint te verliezen . Neem maar van mij aan dat niemand in de wereld het Nederlandse
leger uitlacht .

26 jan 2021 15:09
Profiel
PorscheForum Rakker
w.w.doet. schreef:
Het Nederlandse leger :scratch: :scratch: Hebben ze wel kogels ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Poetin ligt 3 weken in een deuk als je over het Nederlandse leger begint. (die weet hoe je zoiets aanpakt) :idea:

Heb jij gediend? Zo ja, waar? Ben je ooit op missie geweest?

Ik ken het antwoord op deze vragen. Lijkt mij dat de keuring je al teveel werd.

3 van mijn ooms hebben gediend in Indonesie, 1 daarvan loopt nog jaarlijks het defile (91). 2 zijn overleden. Die kennen een trots die jij niet kent. Maak eens praatje met een veteraan, ga je begrijpen dat je opmerking nergens opslaat.

Ik lees dat je een defensie deskundige bent. Erg nieuwsgierig hoe Poetin het aan zou pakken. Volgens mij is het aardig onrustig in Rusika.

https://www.ed.nl/video/marco-kroon-hoo ... en~p194013

26 jan 2021 16:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik ben paraat, ik wil ook wel ff praten met rel jongetjes. Trust me is snel klaar. Camera's uit even half uurtje los en klaar.

26 jan 2021 17:20
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 100  Volgende