Auteur |
Bericht |
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbakRetie
|
Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 7
Ik rij gewoon verder zoals ik bezig was. Tegen domheid heb je geen verhaal dus ...
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
|
25 jan 2021 17:57 |
|
|
ErikR
718 Boxster - PDK
|
Volledig negeren lijkt vaak averechts te werken.
|
25 jan 2021 18:04 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Hangt een beetje van mijn gemoed af en met welke auto ik op pad bent. Maar als ik zin hebt, en dat is niet heel vaak doe ik het zo: - Met de 931 zie ze het nooit komen, dat zo'n oud gebakje ze nog een beetje bij houden. En dan kan ik zo lekker lachen als ze zo hard moet werken om mij eronder uit te rijden met hun hot hatches - De GT3 probeer ik het niet eens tenzij het op de autobahn is, want het is geen point and shoot auto. En in NL is dat te link. Dus verkeerslicht sprintjes ga ik niet winnen, maar bitter weinig auto's kan me bij blijven als we vanaf 80 naar 300 sprinten. - De Macan is een topper bij de verkeerslichten want er staan Diesel op de flanken. Dan zie ik de 330e zo langs me komen staan. Doe ik hem rustig in Launch Control en Doei 330 Maar zoals ik al zei, 95% van de tijd kan het me aan mijn reet roesten als ze lopen pushen, maar heel soms heb ik nog een duiveltje op mijn schouders Oh ja, en als het een Tesla is, gewoon laten gaan....tenzij je in de bergen zijn. Dan gewoon blijven volgen na de vierde of vijfde bocht geeft ze altijd gewonnen
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
25 jan 2021 18:04 |
|
|
GinnFizz
|
Dat heb ik nog niet meegemaakt, maar ik kan me voorstellen dat dit vervelend kan zijn en gevaarlijk kan worden.
|
25 jan 2021 18:07 |
|
|
ErikR
718 Boxster - PDK
|
Gezien de gemiddelde leeftijd van dat soort mannetjes en hun korte lontjes en hoe het er momenteel aan toe gaat in dit land/de wereld ben ik er niet zo blij mee. In de Tesla heb ik het ook regelmatig aan de stok met wappies die zich zonder aanleiding agressief gedragen.
|
25 jan 2021 18:19 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
25 jan 2021 18:36 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Lekker negeren en anders gewoon ergens rechts- of links-afslaan of de afrit nemen ( en er weer op ) als het echt vervelend wordt. Ik rij al ruim 12 jaar door-de-weeks-zakelijk gemiddeld ruim 1.000 Km in een busje-van-de-zaak en heb allang afgeleerd mij in het verkeer ergens druk over te maken Wat Johan al aangeeft is ook m'n 964 op z'n best tussen de 100 en 250 Km p/u (blijft maar doorhuilen ) en de meeste leasegebakjes haken bij 160 a 180 wel af PS heb 2 uitlaattips van elk 10 Cm op m'n 964 zitten dus dat win ik meestal ook
|
25 jan 2021 18:58 |
|
|
ErikR
718 Boxster - PDK
|
Je weet vast wel welk type auto/persoon ik bedoel Een hoop lawaai en weinig snelheid.
|
25 jan 2021 20:50 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik kijk, steek mijn duim op en rij rustig weg. Heb een gekietelde S6 Avant family hurse met een brul-uitlaat-met-een-knopje waar dit soort jongens gek op is. Laat me niet uitdagen, steek mijn hand of mijn duim op en in de regel krijg ik een hand of een duim terug.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 jan 2021 23:15 |
|
|
ErikR
718 Boxster - PDK
|
Die zal ik eens gaan proberen. Ik zet de uitlaat al meteen uit als ik ze aan zie komen.
|
25 jan 2021 23:56 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Nooit last van. Met de Porsche krijg ik geen reacties, met de 1M wel, maar uitsluitend positieve.
|
26 jan 2021 9:45 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Dat komt waarschijnlijk omdat ze je daarmee als soortgenoot zien. Of je daarmee zo blij moet zijn.....
|
27 jan 2021 8:51 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ik wel, aandacht is aandacht
|
27 jan 2021 9:46 |
|
|
Ewout
|
Vorig weekend was na 13 jaar trouwe dienst onze Jura C5 min of meer overleden. Hij perste de koffie er op plekken uit waar het niet hoorde. Op zich niet vreemd aangezien het door de fabrikant aangeraden regelmatig ontkalken er in de praktijk niet echt van kwam... Die paar ontkalkingstabletten die we nog hadden liggen hielpen uiteraard ook niet meer. Hij rust in vrede. Afgelopen week kwam de opvolger binnen, ditmaal een Jura E8. Het is een beetje alsof je vanuit een 964 in een 997 stapt. Na twee uurtjes koffiespecialiteiten proeven en het opslaan in het geheugen van alle gewenste instellingen (sterkte, temperatuur, hoeveelheid koffie/melkschuim, alles aangepast op de verschillende kopjes/glazen en mokken die bij ons in de kast staan) kan ik jullie stijf van de cafeïne en met trillende handjes meedelen dat het apparaat een aanrader is Ik heb me voorgenomen om ook regelmatiger onderhoud uit te voeren.
|
30 jan 2021 16:01 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb net een verse Senseo Knop indrukken en klaar is Kees Net een GT3 lekker spartaans en geen poespas
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 jan 2021 16:07 |
|
|
Ewout
|
Nu het voorwerk gedaan is hoef ik gelukkig ook alleen nog maar de knop in te drukken en klaar is kees! Ik ben nu eenmaal lui van aard.
|
30 jan 2021 16:10 |
|
|
GinnFizz
|
Als echte koffieleut kom ik graag eens proeven bij gelegenheid. Uiteraard met een zelfgebakken cake om het koffiemoment op te luisteren.
|
30 jan 2021 16:36 |
|
|
horn
PF #57
|
Het ging over koffie Hans...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jan 2021 16:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Moet je niet meer schoonmaken, melk en zo
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 jan 2021 16:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ben armoe gewend Harald Wanneer gaan we weer een bakkie doen bij Haarzuilen
|
30 jan 2021 16:49 |
|
|
horn
PF #57
|
Al die opties (sterkte, hoeveelheid etc etc ect), word ik gek van. Wel top apparaten Have fun met de nieuwe aanschaf. Wij hebben ons Miele inbouw apparaat maar weer eens laten servicen.
|
30 jan 2021 16:51 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
.....en toch gaat het kriebelen..... https://topgear.nl/autonieuws/mag-je-sn ... 0-zSCvo0o4Er komt geweldig weer aan! (mogelijk dat ik toch wat zout op de BMW voor lief neem....)Onwijs leuke commentaren: "Mijn oma is 93 en vind het maar wat leuk in haar Panda 4x4, en wtf als ze haar rijbewijs kwijt raakt, ligt zij niet wakker van... Moeten ze haar overigens wel eerst pakken, ze is sneller in de sneeuw met haar Panda dan de politie in de VW bus."
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
05 feb 2021 14:04 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Het houdt niet op, niet vanzelf... CV-Ketel stuk Alle dhz oplossingen al geprobeerd, maar blijft in storing. Nu dus wachten op de monteur. Komt vandaag nog. Ben benieuwd.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
08 feb 2021 17:02 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Hoe oud is het keteltje Als het geen top-merk is en je zit tegen de 10 jaar aan vervangen. Een nieuwe ketel is sowieso zuiniger in verbruik Voor advies - stuur je toch gewoon een PB naar The Wolffman
|
08 feb 2021 17:33 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Systeemdruk OK Harde reset (stekker eruit ff wachten en er weer in) ook geprobeerd Anders idd maar ff wachten op monteur.
|
08 feb 2021 17:51 |
|
|