Ik vroeg mij af of iemand goede tekeningen heeft voor de elektronica in de motorruimte van een 911 T? 1969 is precies een overgangsjaar. Alle bekende tekeningen die te downloaden zijn heb ik al. Wellicht heeft iemand een eigen creatie of ervaring met deze elektronica.
Kroon Wire Harness maakt mooie spullen, maar zij geven alleen advies of een tekening als je een hele kabelboom koopt. De kabelboom heb ik zelf gerestaureerd. De foto’s van de aankoop en demontage van mijn 911 verklappen niet heel veel, aangezien bijna alle draden los zaten bij de aanschaf en ik ook niet weet of het elektrische deel compleet is.
Deze verwees mij echter door naar Kroon. Ik zal eens kijken of ze ook op lokatie willen komen. Scheelt mij een hoop tijd en moeite van het vervoeren van de auto.
Gr.
01 feb 2021 8:43
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Re: Elektronica motorruimte 911 T uit ‘69
Ik kan je zelf niet verder helpen, maar misschien kan Patrick Beek van Beek Classic Wire je verder helpen
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum