Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 10:40

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Wij hebben ook 2 jongens 16 en 17 jaar .
Heb het internet abbo op 1000 gezet en ze zitten gezellig op een kamer met 2 pc naast elkaar.
Kunnen ze lekker gamen en hun school doen.
Verder een dartbord op zolder gehangen en netflix.
Ik hoor ze nooit klagen, wel een voordeel is dat grote broer een beetje uitleg kan geven als kleine broer het niet snapt.verder trainen ze 2 x in de week op de voetbal en op zaterdag doen ze een potje tegen elkaar.
Het is allemaal maar net wat je er zelf van maakt denk ik.

05 feb 2021 11:41
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Mart WTL schreef:
... en o ja, waar blijven die Spoetniks, kunnen we die al online bestellen? :mrgreen:

Afbeelding

... de meeste cafetaria's leveren op dit moment wel aan huis :idea: :wink:

05 feb 2021 12:27
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Mart WTL schreef:
Ik ben ook wel es een keertje blijven zitten op school, gelukkig is het toch allemaal nog goed gekomen met me. Sterker nog, het heeft me uiteindelijk een half vrij staande villa en een Porsche in de garage opgeleverd, heb gisteren mijn eerste rondje weer gereden, met een mooie vrouw aan mijn zijde, cabrio dat is, de kop is eraf, mijn zomer is begonnen

Heel herkenbaar...behalve de cabrio dan :mrgreen:

Ik heb ook een jaartje blijven zitten toen ik 15 was, en na twee jaar op de universiteit een zooitje van te maken hebben ze mij netjes gevraagd of ik niet ruimte willen maken voor een student die wel zijn/haar vakken halen :roll: Op mijn 20'ste zonder uitzicht op een goeie toekomst besloten om van mijn geknutsel aan computers een baan te maken. Een school of opleiding maak je niet wie je bent, je drive om te leren en niet op te geven is veel belangrijker :salut:

Vooralsnog wacht ik rustig mijn beurt af om mijn vaccinatie te ontvangen, het gaat nog heel lang duren ben ik bang...met een beetje mazzel ergens tegen het eind van het jaar denk ik.

05 feb 2021 13:10
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
3x blijven zitten, school niet afgemaakt ...

Helaas geen vrijstaand huis met één Porsche in de garage ;) #luxeprobleem

Scholing is belangrijk - maar ook niet iedere Nyenrode student is (een goede) Manager geworden :idea:

On Topic: Ik zal niet vooraan in de rij (gaan) staan om gevaccineerd te worden. Vooralsnog is het alleen maar bescherming voor jezelf - niet voor anderen.
De mensen die meer risico lopen om besmet te worden mogen van mij voor gaan.

05 feb 2021 14:01
Profiel WWW Facebook 
993 4S
1x blijven zitten, laatste jaar Hogere Tuinbouw School :lol:
Wel afgemaakt maar gelukkig in de techniek terecht gekomen.
Woon (heel erg) vrijstaand, en maar 1 Porsche :lol:
Wat Olaf zegt; ken ook genoeg mensen die hun opleiding niet afgemaakt hebben, maar wel een succesvol leven hebben, en andersom...

OT; maandag hoor ik of vaccinatie voor mij zinvol is. Oa afhankelijk van hoe mijn weerstand zich ontwikkelt. Als het mag ga ik het iig zsm doen.

05 feb 2021 14:05
Profiel
Nooit blijven zitten 8)
De lat laag genoeg gelegd van in het begin :mrgreen:

Op mijn 18 gaan werken en zelfs nog legerdienst gedaan. Altijd veel gewerkt: weekendwerk, permanenties, installaties, overuren, renovaties, restauraties en opknappen van flipperkasten, enz... Altijd bezig en dikwijls goed aangekocht en goed verkocht. Nu vrijstaand huis mét 3 Porsches en een T6 (Crafter werd me afgeraden :twisted: ). Geen kinderen, en volgens mij is dat de reden dat ik iets meer heb dan de rest.

Vaccin boeit me niet echt. Wat moet gebeuren, zal gebeuren. Ik hoor het wel als ik mag langs gaan maar er zijn er die het harder nodig hebben dan ik.

05 feb 2021 14:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Monster Marc schreef:
met z'n zessen aan 1 tafel, tja .... heb je ze dan wel allemaal op een rijtje?
Als die tafel lang genoeg is wel :mrgreen:

05 feb 2021 15:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
2 x blijven zitten en naar beroeps. Beroeps afgemaakt, legerdienst gedaan, gewerkt, heroriëntatie, carrière in IT gemaakt, gelukkig nu met mijn situatie.
Weet nog niet of ik vaccinatie wel wil. Heb nog tijd en kijk de kat even uit de boom.

05 feb 2021 16:44
Profiel
Moderator
PF #57
NordRack2 schreef:
Monster Marc schreef:
met z'n zessen aan 1 tafel, tja .... heb je ze dan wel allemaal op een rijtje?
Als die tafel lang genoeg is wel :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :cheesy:

05 feb 2021 23:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Onze berg in het park, waar je vet naar beneden kan sleeën, is verboden gebied geworden. Omdat het zogenaamd te druk zou worden. Er is hier nog geen vlokje sneeuw gevallen. Maar ja, al een jaar lang worden we zwaar beknot op het normale leven. Zo mogen we hier sinds augustus ook geen kratje bier voor het huis opdrinken. Doe je dat wel, dan krijg je € 180,- boete en ze nemen je bier in beslag. Gekker kan het dus niet meer worden, maar toch flikken ze het weer. Ik snap niet er niemand is op zo'n ministerie / gemeente die zegt van 'hee, jongens, zullen we dit nou wel doen? Zetten we onszelf niet een beetje gigantisch voor jippie zo?'
Zelf ben ik al gestopt met het serieus nemen van "onze" overheid.

06 feb 2021 16:02
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Misschien moet je een politieke partij beginnen en je verkiesbaar stellen. Als je goede ideeën hebt krijg je misschien stemmen en dan kun je laten zien hoe het allemaal beter kan :idea:

06 feb 2021 16:34
Profiel
Moderator
PF #57
Ik begrijp soms echt niet waarom zoveel mensen zo heftig reageren op dit soort maatregelen. Een deel van de maatregelen werkt. Een deel niet. Als je morgen met 500 man met een sleetje van de berg afgaat, denk ik (DENK IK) dat er weinig zal gebeuren. Buiten. Veel kinderen. Minder risico. Maar dat denk ik. Als overmorgen na een dagje lekker sleeën op en onder en naast elkaar weer een piek komt, weet de goegemeente het weer beter. “Belachelijk dat ze dat door hebben laten gaan”.

“Een koe in zijn hol kijken kunnen we allemaal” riepen ze bij ons in de fabriek vroeger altijd. "We mogen niet op vakantie. We mogen voor ons huis geen kratje bier drinken. We mogen niet sleeën op ons bergje.”
Nou boehoe. Ik wil weer normaal met mijn vrienden naar de kroeg. Met mijn vrouw uit eten op leuke plekken.
Als ik daar een jaar niet voor op vakantie kan, so be it. Bier drinken op straat is toch voor tokkies. Doe ik dat een keertje niet. Vakantie? Sla het wel een jaartje over. Liever niet, maar als dat de kans groter maakt op terug naar een normale samenleving - so be it.

“We mogen niks meer. Ze pakken ons alles af. Mijn leven heeft geen zin meer zo”. Ik kan niks met dat gemiep. Ik begrijp dat niet alle maatregelen goede resultaten opleveren. Maar andere wel. En daar doe ik het persoonlijk dan maar voor.

06 feb 2021 16:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Ik herken je gevoel horn en deel dat ook.
Toch is het, denk ik, heel belangrijk empathie te blijven tonen. Niet iedereen wordt even hard getroffen door de crisis en iedereen reageert hier nu eenmaal anders op.

Again, just my 2 cents

06 feb 2021 16:55
Profiel
Moderator
PF #57
Voor de duidelijkheid: mijn post was zeker niet bedoeld als directe reactie op Reddriver zijn bijdrage. Of om hem persoonlijk aan te vallen. Ik begrijp heel goed dat mensen het zwaar hebben.

Ik heb het zakelijk lastig maar niet onmogelijk. Ik hoef niet dicht. Mensen zijn minder geinteresseerd in mijn handel, maar overleven lukt (vvoralsnog) wel.
Ik heb een huis waarin we allemaal de ruimte hebben. Ik zit niet met 3 kids en een vrouw in een 2-kamer appartement.
We hebben te eten. We hebben geen gezeik thuis.
Mijn vrouw heeft een baan waar ze elke dag heen gaat, plezier in heeft en eind van de maand haar salaris overgemaakt krijgt.
Ik begrijp heel goed dat ik, zelfs in deze tijd, bevoorrecht ben. Ik probeer, op micro niveau, te helpen waar ik kan.

Maar ik heb het bij vlagen moeilijk met azijnpissers om me heen, mensen bij wie het glas altijd half leeg is, mensen die alleen maar afgeven op de overheid, zelf geen betere ideeen hebben maar wel altijd commentaar op wat besloten wordt.

Ook voor covid kwam je dat soort mensen al tegen. Prive, zakelijk, op social media, in fangroepen van Max Verstappen (alles wat niet Max is, is klote. De enige coureur die wat kan is Max, de rest zijn eikels). De lontjes worden steeds korter, de schreeuwers steeds luider (en dommer lijkt het wel).

Ik heb ergens een keer geroepen dat er een IQ test zou moeten komen en als je geen 100 haalt (waar je niet heel slim voor hoeft te zijn), dat je geen toetsenbord mag kopen en niet op social media mag. Het zal aan mij liggen, maar ik erger me aan mensen die niet luisteren naar anderen en alleen zichzelf overschreeuwen.

Dat vind ik vaak het mooie van dit forum. In de regel weldenkende mensen die het niet met elkaar eens zijn, maar wel naar elkaar luisteren. Prima. :thumleft:

06 feb 2021 17:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Was dat een rebus? [mensen = wijze] ?
En wat dat bier betreft: gelukkig heb ik gisteren drie kratten gehaald (= 30 liter) dus ik kan nog wel een weekje vooruit.
Voor de geinteresseerden: 1× Wicküler pils, 1× Krombacher pils en 1× Schlösser Alt :thumleft:

06 feb 2021 17:51
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
horn schreef:
Voor de duidelijkheid: mijn post was zeker niet bedoeld als directe reactie op Reddriver zijn bijdrage. Of om hem persoonlijk aan te vallen. Ik begrijp heel goed dat mensen het zwaar hebben.

Ik heb het zakelijk lastig maar niet onmogelijk. Ik hoef niet dicht. Mensen zijn minder geinteresseerd in mijn handel, maar overleven lukt (vvoralsnog) wel.
Ik heb een huis waarin we allemaal de ruimte hebben. Ik zit niet met 3 kids en een vrouw in een 2-kamer appartement.
We hebben te eten. We hebben geen gezeik thuis.
Mijn vrouw heeft een baan waar ze elke dag heen gaat, plezier in heeft en eind van de maand haar salaris overgemaakt krijgt.
Ik begrijp heel goed dat ik, zelfs in deze tijd, bevoorrecht ben. Ik probeer, op micro niveau, te helpen waar ik kan.

Maar ik heb het bij vlagen moeilijk met azijnpissers om me heen, mensen bij wie het glas altijd half leeg is, mensen die alleen maar afgeven op de overheid, zelf geen betere ideeen hebben maar wel altijd commentaar op wat besloten wordt.

Ook voor covid kwam je dat soort mensen al tegen. Prive, zakelijk, op social media, in fangroepen van Max Verstappen (alles wat niet Max is, is klote. De enige coureur die wat kan is Max, de rest zijn eikels). De lontjes worden steeds korter, de schreeuwers steeds luider (en dommer lijkt het wel).

Ik heb ergens een keer geroepen dat er een IQ test zou moeten komen en als je geen 100 haalt (waar je niet heel slim voor hoeft te zijn), dat je geen toetsenbord mag kopen en niet op social media mag. Het zal aan mij liggen, maar ik erger me aan mensen die niet luisteren naar anderen en alleen zichzelf overschreeuwen.

Dat vind ik vaak het mooie van dit forum. In de regel weldenkende mensen die het niet met elkaar eens zijn, maar wel naar elkaar luisteren. Prima. :thumleft:

Uit m’n hart gegrepen. Nadeel van internet/social media is dat elke dorpsgek nu een podium heeft. En dat dorpsgekklen elkaar opzoeken, opjutten an anderen aansteken. Van azijnpissen tot aan gevaarlijke complotonzin. Ik word er doodmoe van.

Nu zullen er wel weer mensen zijn die roepen “je hoeft het toch niet te lezen”. Jaja. Probeer er maar eens aan te ontkomen!

06 feb 2021 18:15
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Mocht je graag aan zelfkastijding doen; klik voor de grap eens op nu.nl onder aan de artikelen op "nu jij reacties'. Dat is pas voer voor psychologen.
Mijn hypothese is dat 80% van de reaguurders daar zwakbegaafd is. :mrgreen:

06 feb 2021 18:19
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Ja dat is heel erg.

06 feb 2021 18:22
Profiel
Moderator
911 Carrera S
horn schreef:
Ik heb ergens een keer geroepen dat er een IQ test zou moeten komen en als je geen 100 haalt (waar je niet heel slim voor hoeft te zijn), dat je geen toetsenbord mag kopen en niet op social media mag.

:thumleft: :thumleft:

06 feb 2021 18:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ook invoeren voor stemrecht ajb :mrgreen:

06 feb 2021 20:19
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
De overheid gaat nu ook de winterpret bederven: gij zult niet met meer dan 2 personen schaatsen, u mag geen sneeuwballen gooien, wel alleen, of met uw gezinsleden :lol: In je eentje sneeuwballen gooien, yeah right :shock: :lol:
En nog wat simpelspraak over Koek-en-Sopie...... :roll:

Ze zijn daar werkelijk helemaal de weg kwijt! Ouwe dikbuikige bebaarde goedbetaalde OMT dinosaurussen. Sportief zijn ze zeker niet, anders hadden ze anders besloten. Straks mijn KCT outfit aan, en lekker banjeren door de sneeuw.....’dekkiiiiing’ als de kneuzen er aan komen. (Ik hoop alleen niet dat de heli met infrarood patrouilleert). Wees maar niet bang voor besmetting, want het hele land is in paniek....Hypochondrië gaat binnen zitten, en das maar goed ook, de meesten zijn te dom om in de sneeuw te poepen :mrgreen:

Is er kans op een Elfstedentocht, dan móet die doorgaan! Een niet zinvol testje overleggen, niet-werkzame mondkapjes tijdens de barre reis er naar toe, en gáááán!

Nunc aut nunquam!

06 feb 2021 22:38
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Welkom ...

06 feb 2021 22:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Ik ga mijn snowboard vast slijpen.
Morgen hier van de wallen van het fort af suizen :cheers:
78312

06 feb 2021 23:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Zou het niet gaan sneeuwen? Sneeuwstorm des doods? Snowmageddon? Heb ik iets gemist? Is het geannuleerd? Wegens Corona?
Als we de waarschuwingen van het RIVM net zo serieus mogen wegen als die van het KMNI hebben we van Corona niks meer te vrezen :( De sneeuw is trouwens een complot van Rutte om mensen d.m.v. voetstappen te traceren op het breken van de avondklok.

07 feb 2021 16:27
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Afbeelding

07 feb 2021 16:32
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 100  Volgende