Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 4:27

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Johann schreef:
Even een vraag aan @Steef die al enkele dagen door mijn hoofd zweeft: Enkele pagina's eerder had je het over je zaak die al bijna een jaar dicht is:
steef schreef:
Ik mag van de overheid al een jaar mijn deuren gesloten houden...

Afgelopen week zei je dit:
steef schreef:
De meesten van jullie zitten in de zakenwereld, ik niet, ik revalideer ex-corona-patiënten...

Nu is mijn vraag; Waarom moet je deuren dicht? Het lijk mij dat je in deze tijd je eigen geld kunnen drukken :idea:

Ergens snap ik iets niet. Het is een oprechte vraag.

:popcorn:

16 feb 2021 21:41
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
krijg je geen antwoord op want hij vertrouwt "jullie" niet.

16 feb 2021 21:44
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
En hij geeft ook inconsistente antwoorden, als hij al reageert.

16 feb 2021 21:46
Profiel
Moderator
PF #57
Ik vertrouw ons ook niet.

16 feb 2021 22:00
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Johann heeft zijn antwoord, dus dat hoeven jullie niet steeds in te wrijven.
Ik antwoord aan wie ik dat waard vindt.

16 feb 2021 22:03
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Want daarom post en reageer je op een forum. Ik solliciteer uitdrukkelijk ook niet naar een pb van je hoor.

Laatst bijgewerkt door MarkS op 16 feb 2021 22:15, in totaal 1 keer bewerkt.

16 feb 2021 22:14
Profiel
964 c2
Den Haag
Die Willem Engerd en z’n handlanger bij de rechtbank, man man man, wat een peppi en kokki zeg. :lol:
Eerst heel mans doen, en als je dan je zin niet krijgt gaan janken..

16 feb 2021 22:15
Profiel
Heb je het gezien? Wat een stelletje kleuters. Beschamend.

16 feb 2021 22:16
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
steef schreef:
Johann heeft zijn antwoord, dus dat hoeven jullie niet steeds in te wrijven.
Ik antwoord aan wie ik dat waard vindt.

Konden "jullie" niet ruiken natuurlijk :mrgreen:

16 feb 2021 22:19
Profiel
Moderator
PF #57
Als ze winnen ‘werkt zo de democratie’. Als er dan iemand in hoger beroep gaat ‘is het hier een dictatuur’. Iets met 2 maten...

16 feb 2021 22:19
Profiel
964 c2
Den Haag
MarkS schreef:
Heb je het gezien? Wat een stelletje kleuters. Beschamend.

Ja, treurig, en lekker als een tokkie door de voorzitter heen blèren.

Meest treurige vind ik dat ze de hele tijd refereren aan dat ‘ze’ ervoor zorgen dat ‘het volk’ weer vrij maken. Kan me niet herinneren dat ik deze Pipo’s mandaat heb gegeven om namens mij als volk te spreken. :scratch:

16 feb 2021 22:20
Profiel
Iets met een appel en een boom. Hij komt uit een in en in rotte familie. Zijn vader was huisjesmelker en nam het niet zo nauw met de regels (zijn bijnaam is de krottenkoning) totdat de gemeente Rotterdam hem met een zak geld van al zijn panden heeft afgeholpen.Daarna is het niet veel beter gegaan.

16 feb 2021 22:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Turrrrbo
Ik stoorde mij met name aan de voorzitter van de rechters.
Wat een chaotische en inferieure sturing van de rechtzaak zeg.

Ik vond eigenlijk dat zowel Viruswaarheid als de overheid wel met goede punten kwamen.
Blijft bij mij de conclusie dat het beschamend is hoe slecht de regering de avondklok juridisch heeft afgehandeld.

16 feb 2021 22:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Wat zijn de voorwaarden om een avondklok in te voeren en wat zijn de voorwaarden om deze weer af te schaffen?
Daar ligt het grote pijnpunt. Geen periodisering, geen aantallen corona besmettingen etc. Zo lijkt het hele corona beleid een beetje te kernschetsen, gegoochel met cijfers door NPO (meer en minder dan "gemiddeld") en GGD (help we zijn de cijfers kwijt). Weinig is te meten of eerlijk te vergelijken.
De steun begint af te brokkelen voor dit onduidelijke beleid. Rationeel kijkend naar cijfers en statistiek was volstrekt helder dat we eerder dit jaar maatregelen moesten nemen. Nu echter werd o.a. duidelijk uit het gebral van de heer van Dissel, ontbreekt voldoende onderbouwing op basis van feiten.
Prima om een avondklok te hebben, maar draag fatsoenlijke onderbouwing aan voor de noodzaak hiervan.

16 feb 2021 23:50
Profiel
Je raaskalt weer.

Van Dissel kan ik over het algemeen beter volgen.

17 feb 2021 0:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Turrrrbo
Ik ben nog maar pas lid, dus heb misschien niet helemaal recht van spreken.
Maar over het algemeen zijn discussies leuker als je verschillende geluiden hoort.
Als we iedereen met een andere opvatting dan de onze wegpesten wordt het heel monotoon.

Ben het er overigens wel mee eens dat Rutte met Erdogan vergelijken niet door de beugel kan.
Ik heb toevallig 2 weken geleden een Turkse vluchteling behandeld op mijn werk.
Zijn Nederlands was nog niet zo best, dus ik dacht hem even te verbeteren, dat hij bedoelde dat hij uit Syrie via Turkije hier was gekomen.

Maar nee, was toch echt een Turk, hij was lid van een oppositie van Erdogan en hem was van de één op de andere dag zijn huis en alle bezittingen afgenomen.
Hij kon nog wel vluchten naar Nederland... ik had dat zelf nog niet zo heftig verwacht van Turkije.

17 feb 2021 0:49
Profiel
964 c2
Den Haag
hehe schreef:
Ik stoorde mij met name aan de voorzitter van de rechters.
Wat een chaotische en inferieure sturing van de rechtzaak zeg.

Ik vond die voorzitter ook niet heel sterk qua optreden, maar inhoudelijk had ze gewoon gelijk.

De echte inferieure optredens komen vandaag vooral van Jeroen pols. Zag ‘m net bij op1, wat een figuur joh. Komt vaak niet meer uit z’n woorden, helemaal vast in z’n eigen betoog. Hij verbind allerlei oorzaken en gevolgen miraculeus aan elkaar, en kan slecht tegen kritiek. Beetje een pannekoek wat mij betreft.

Willem Engel blijft ook tenenkrommend, maar die komt tenminste wel nog goed uit z’n woorden, en debatteert op een normale manier.

17 feb 2021 1:01
Profiel
Moderator
PF #57
Die Jeroen Pols wordt overal geïntroduceerd als advocaat. Extra info is wel dat het een veroordeeld crimineel is die in de bak op kosten van de gemeenschap zijn opleiding tot advocaat heeft gevolgd. Respect voor, hij is advocaat, maar ook een veroordeeld crimineel...

17 feb 2021 8:26
Profiel
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
horn schreef:
Als ze winnen ‘werkt zo de democratie’. Als er dan iemand in hoger beroep gaat ‘is het hier een dictatuur’. Iets met 2 maten...

Iets met schoenen passen en dan aantrekken (rutte en co)

gr
Hubertus

17 feb 2021 9:12
Profiel
993 4S
horn schreef:
Die Jeroen Pols wordt overal geïntroduceerd als advocaat. Extra info is wel dat het een veroordeeld crimineel is die in de bak op kosten van de gemeenschap zijn opleiding tot advocaat heeft gevolgd. Respect voor, hij is advocaat, maar ook een veroordeeld crimineel...

Pols is geen advocaat, maar juridisch adviseur.
Dat hij 20 jaar geleden in een cel heeft gezeten, maakt hem dat nog steeds een crimineel?
Overigens maakte een hoogleraar uit Groningen gisteren gehakt van het besluit van de rechter om de avondklok onwettig te verklaren, zoals gewoonlijk is ook deze wet weer multiinterpretabel.

17 feb 2021 9:37
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S
Goedereede
Het is helaas een grote klucht geworden, en niet goed voor de geloofwaardigheid van het hele beleid, of je nu voor of tegen de avondklok bent.

17 feb 2021 10:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Citaat:
Ik vertrouw ons ook niet.

:mrgreen: :mrgreen:

Ben ik dan de enige die denkt: Lekker belangrijk hoe het juridisch in elkaar steekt, er is een beslissing genomen om een avondklok in te voeren. Dit kan blijkbaar helpen om het aantal besmettingen te verlagen. Dus of dit nou juridisch houdbaar is of niet, laten we ajb deze regel volgen.
Dit is weer een vrij heftige maatregel die echt niet is verzonnen om iedereen eens lekker te pesten! Daar komt bij, zijn alle andere maatregelen dan wel op de juiste manier ingevoerd? scholen dicht, slechts 1 bezoeker, mondkapjes, 1,5 meter, winkels dicht.... Het zijn allemaal heftige maatregelen. De ene zal best beter helpen dan de ander. Ik denk ook niet dat je iedere maatregel op zich moet beoordelen. Het geheel moet er voor zorgen dat we door deze klote crisis komen.

zo, ik ben het weer even kwijt! bedankt voor uw tijd. :mrgreen:

17 feb 2021 10:08
Profiel
993 4S
Je bent niet de enige.

17 feb 2021 10:11
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ik geloof best dat de avond klok bijdraagt aan een lager aantal (geregistreerde) besmettingen.

Net als de gladheid op de wegen - waardoor er minder getest kon worden :roll:

Voor wat 1 bezoeker per dag aan gaat - dat vind ik best wel een onzin regel.

A. omdat weinig mensen (in mijn omgeving) zich daar aan houden ..
B. ik (bijvoorbeeld) nog steeds in m'n uppie op visite mag bij m'n vrienden die 5 inwonende pubers hebben ..
C. TOTMBO op dat zelfde moment gezellig naar haar vriendin gaat die 7 dagen per week 1 persoon op visite krijgt en ook 3 inwonende pubers heeft.
D. TOTMBO en ik 1 huishouding vormen en wij op een-en-dezelfde dag met 11 verschillende personen in aanraking kunnen zijn geweest …. terwijl dat er respectievelijk 4 of 7 hadden kunnen zijn ..

Gaan we nu weer over de prikjes praten :?: :D

17 feb 2021 10:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
:thumleft:

We zijn maar mensen.(zo gaat het bij de meesten mensen)

gr
Hubertus

Laatst bijgewerkt door black-993 op 17 feb 2021 11:23, in totaal 1 keer bewerkt.

17 feb 2021 11:21
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 100  Volgende