Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:26

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Pacoloco schreef:
Wat vaccineren betreft kunnen we met een schuin oog naar Israël kijken. Die zijn al heel ver (iets van 50% vd bevolking). Even kijken hoe het uitpakt als ze versoepelingen door gaan voeren.

Dit begrijp ik dus niet zo goed. Waarom kijken we zo op naar Israël en de UK? Als elk land zo egoistisch zou opereren, gaat deze pandemie nog vele jaren duren. Het zou veel effectiever zijn als wij hier onze risico groepen vaccineren, en de rest verdelen onder de armere landen die dan zo snel mogelijk hetzelfde kunnen doen.

Kijk naar China; die hebben corona perfect onder controle, en toch zit het land gevangen. Grenzen kunnen niet open, anders komen er weer covid besmettingen binnen. En door het gevoerde beleid daar is er nog totaal geen immuniteit, waardoor besmettingen gelijk weer hard kunnen rondgaan.

22 feb 2021 9:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 Carrera
Even doorlezen...... :?:

78398

22 feb 2021 10:27
Profiel
Moderator
PF #57
@ Enguess; dat ben ik niet met je eens. En om mensen een ban te geven omdat ze iets anders zeggen dan 'men zou willen horen', daar ben ik persoonlijk niet voor. Tenzij het niet aan de forumregels voldoet. Dan wel :wink:

22 feb 2021 10:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Citaat:
Of rood een mooie kleur is of niet: daar heb je een mening over.
Hoe een vaccin werkt: daarover kan je niet echt mening hebben.

Hoe kun je het hier niet mee eens zijn?
Dit is toch een feit?

22 feb 2021 11:02
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Omdat er, voor zover ik weet, geen immunologen hier reageren, of mensen die direct bij het realiseren van een van de vaccins betrokken is, is alles wat we hier in dit topic lezen een mening of perspectief van een leek :idea:

Ik kan je ook vertellen dat dit topic ons als Moderators en Admin voldoende bezig houden, en waar we het nodig hebben geacht zijn er aan mensen een tijdelijke/permanente ban uit gedeeld. :salut:

22 feb 2021 11:14
Profiel WWW
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
horn schreef:
@ Enguess; dat ben ik niet met je eens. En om mensen een ban te geven omdat ze iets anders zeggen dan 'men zou willen horen', daar ben ik persoonlijk niet voor. Tenzij het niet aan de forumregels voldoet. Dan wel :wink:

Dan zijn we het oneens. Is prima.

Overigens heb ik nooit gezegd dat iemand geband moet worden. For the record. Ik zeg alleen dat “mening” een rekbaar begrip is geworden (niet alleen hier, maar in het algemeen). Net zoals “vrijheid van meningsuiting” te pas en te onpas erbij wordt gehaald om onzin te rechtvaardigen. Maar dat probleem ga ik in mijn eentje niet oplossen, dat weet ik.

Ik ben verder van mening dat het vandaag maandag is. Wat een ander daarvan vindt, interesseert me niks :mrgreen:

22 feb 2021 12:26
Profiel
Forum Admin
Utrechtse Heuvelrug
Ik ben dan ook van mening dat je menig over vandaag klopt. :cheers:

22 feb 2021 12:46
Profiel WWW
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Zo zie je maar. In New Zeeland is het op dit ogenblik dinsdag. Een mening hoeft dus niet altijd te kloppen :mrgreen:

22 feb 2021 13:03
Profiel
Forum Admin
Utrechtse Heuvelrug
:D goed gevonden Marco!

22 feb 2021 13:11
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Enguess schreef:
Dan zijn we het oneens. Is prima.

Overigens heb ik nooit gezegd dat iemand geband moet worden. For the record. Ik zeg alleen dat “mening” een rekbaar begrip is geworden (niet alleen hier, maar in het algemeen). Net zoals “vrijheid van meningsuiting” te pas en te onpas erbij wordt gehaald om onzin te rechtvaardigen. Maar dat probleem ga ik in mijn eentje niet oplossen, dat weet ik.

En dit ben ik dan weer wel met je eens. :salut:

22 feb 2021 13:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Enguess schreef:
Hoe een vaccin werkt: daarover kan je niet echt mening hebben.
Je moet zelf ook goed lezen he.
Pondje heeft toegegeven dat mRNA-vaccins nieuw voor hem waren. Dat zie je misschien over het hoofd.
De discussie ging daarvoor inderdaad alle kanten op :mrgreen:

22 feb 2021 14:38
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Zie mijn eigen bericht nog eens terug en vroeg om een tijdelijke ban van bepaalde leden.
Had ik niet moeten doen, waarvoor Excuses.
Ook ik ben wel eens in de war in deze barre tijd. :oops:
Dus Pondje, Steef en Redriver, jullie kunnen weer los....Op gepaste manier en afstand dan he.... :wink:

22 feb 2021 18:12
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Deze oproep kan natuurlijk echt niet. Ik nomineer dan ook Alvin voor een ban. :mrgreen:

22 feb 2021 19:07
Profiel
Amsterdam
Ik zal dat dan accepteren, ik zal jullie gaan missen. :mrgreen:

22 feb 2021 19:52
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Alleen pondje steef en redriver iets minder. :wink:

22 feb 2021 19:55
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Morgen een prikparty (of vaccinfuif) in het zorghuis waar mn vader woont. Alle ouwetjes worden geModernaseerd :ba: Beetje licht aan het eind van de tunnel. Hopelijk kunnen we m'n vader over een paar weken eindelijk weer eens mee op stap nemen!

22 feb 2021 20:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Mooi nieuws Floriaan.
Daar was je ook wel aan toe geloof ik, tis je van harte gegund en de oude heer ook natuurlijk :thumleft:

22 feb 2021 20:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Om toch nog even voort te borduren op - de werking van - het vaccin.

Ik begrijp dat het heel spannend lijkt als een vaccin gebruik gaat maken van je eigen cellen om op die manier een lichaamsvreemd eiwit te maken om het imuunsysteem aan te zwengelen. Maar een (RNA) virus werkt volgens hetzelfde principe. Een virus is inactief en heeft geen eigen stofwisseling. Het heeft een gastcel nodig om zich te reproduceren. Het virus gebruikt dus ook je eigen cellen tegen je.

Hetgene waar voor mij de gevoelige punten liggen, en deze kan ik niet volledig onderbouwen:

1. Er wordt al jaren onderzoek gedaan naar rna-vaccins echter is er - voor deze corona pandemie - nog nooit 1 goedgekeurd door de autoriteiten.

2. Een normale toelating van een vaccin (dus ook een normaal vaccin) gaat volgens een strikt protocol en duurt een aantal jaar.

Deze 2 punten doen mij dus twijfelen. Het betreft een nieuwe vaccinatie methode die nog niet eerder is goedgekeurd en deze wordt nu dus versneld op de markt gebracht.

Nog een stap verder, en dit moet je echt met een korrel zout nemen want dit kan ik niet onderbouwen en is ''van horen zeggen''

3. De farmaceuten zouden geen aansprakelijkheid willen dragen voor de vaccins die ze maken en dit zou door de overheid zijn overgenomen. Stel dat dit waar zou zijn, zou ik het ergens ook nog wel kunnen begrijpen van de overheid. Zij moeten immers een afweging maken tussen een aantal schadeclaims en een aantal mensenlevens t.o.v. harde lockdowns en overvolle ICs etc.

Maar alles bij elkaar genomen:
De druk om met een vaccin te komen is dus heel erg groot en er gaat gewoon ontzettend veel geld me gemoeid.

En dan val ik graag terug op mijn Jan boeren fluitjes verstand en denk ik - heel egoïstisch - ik wacht nog even.

Bron voor het eerste stukje : Biologie van dr. Campbell
Bron voor mijn eigen beeldvorming punten 1 t/m 3 : geen!!! (en google :mrgreen:)

PS

Een - wellicht gekleurd - stukje tekst van de site van Phizer:

Citaat:
’We voorspellen dat hun cellen het RNA zullen opslokken en griep-antigenen gaan aanmaken’’, zegt Phil Dormitzer. Omdat deze aanpak sterkt nabootst wat er gebeurt als iemand geïnfecteerd raakt met de griep (maar niet ziek wordt), wordt hopelijk een sterkere reactie van het immuunsysteem uitgelokt.

Dik gedrukt en onderstreept door mezelf.

23 feb 2021 11:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
alvin01 schreef:
Het wordt steeds gekker alhier, Pondje, Steef , Redriver geef ze een tijdelijke ban, manmanman wat een onzin verspreiden deze gasten.

Kun je aangeven (graag onderbouwd) welke onzin ik dan verspreid ? Ik communiceer af en toe een mogelijk interessant artikel of onderzoek wat je mag lezen (hoeft niet). Dat je een mening hebt prima, dat een ander een afwijkende mening heeft ook prima . Ik respecteer ieders mening en opvattingen. Maar om dan te zeggen dat dat onzin is zonder onderbouwing vindt ik te makkelijk.

23 feb 2021 12:09
Profiel
993 4S
redriver schreef:
Stelling; De schijnbaar grenzeloze stupiditeit van het menselijk ras valt gelukkig in het niet in vergelijk met het mededogen van een enkele. Dit volk op deze prachtige ,wonderschone planeet in dit wonderbaarlijke universum, heeft bijna alles gedaan en doet nog steeds alles om de aarde, "anderen", zichzelf en de natuurlijke orde der dingen uit balans te brengen c/q te vernietigen.
Schaamteloos, ijdel, karakterloos, koopziek en totaal de weg kwijt, heeft men vrije meningsvorming vermoord, rust en stilte uitgebannen en elk aanwezig gevoel van empathisch vermogen chirurgisch verwijderd. Geschaard achter banieren van diverse vlaggen, is men op weg naar de toekomst, een hemel, volmaaktheid, onsterfelijkheid.
Ze lijken zichzelf niet te begrijpen wie ze werkelijk zijn in dit moment en leven een leven wat weinig meer met leven van doen heeft. Nu dreigen ze dat het na 2 maart ook nog niks wordt en dan na 2 maart toch een beetje versoepelen zodat iedereen weer een beetje optimistisch wordt. Het toegeworpen vrijheidsaalmoes zal in het hokje beloont worden met een rood kruisje bij de VVD en consorten. Na de verkiezingen kunnen ze dan weer vrolijk verder met de inperking van burgerrechten.

Onderbouwing niet nodig, lijkt mij.

23 feb 2021 12:26
Profiel
Amsterdam
Dit was er idd zo 1 tje.

23 feb 2021 12:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Turrrrbo
Pacoloco schreef:
1. Er wordt al jaren onderzoek gedaan naar rna-vaccins echter is er - voor deze corona pandemie - nog nooit 1 goedgekeurd door de autoriteiten..

Ebola vaccin werkt toch zo?

23 feb 2021 13:14
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Dit is niet van mij hoor, maar bekijk het lijstje eens, en vertel maar welke er niet kloppen. Rutte heeft het zo goed gedaan, dat we nu smachten naar een vaccin.
Kabinet Rutte I t/m III:
1) 77.000 mensen ontslagen uit de zorg
2) van 120 naar 130 km en toen ineens 100 km om verzonnen stikstofcrisis!
3) 500 miljard verdwenen uit de pensioenfondsen
4) 880.000 immigranten binnen gehaald, nieuw record!
5) 1000 euro voor elke Nederlander?
6) 1000 miljard aan onzinnige klimaatplannen
7) AOW leeftijd versneld omhoog
8 Armoede gestegen
9) Basisadministratie modernisering mislukt en ruim 100 miljoen weggegooid
10) Belastingdeals met multinationals
11) Bezuinigd op politie, defensie en justitie
12) Bilderbergconferenties
13)Boeren en Nederlands eigen voedselvoorziening moeten kapot
14) Bonnetjes Teeven/Opstelten
15) BPM, brandstofprijzen en wegenbelasting omhoog
16) BTW levensmiddelen en leidingwater omhoog
17) Burgerdoden vergeten
Chroom-6 kanker/astma/eczeem 18) toeslagen
18) Daklozen zijn verdubbeld
19) Dividendbelasting affaire
20) Energie wordt duurder
21) Griekenland krijgt miljarden terwijl Rutte zei: “Geen cent meer naar Griekenland”
22) Groningers moeten stikken in hun aardbevingsschade
23) IC-bedden gehalveerd
24) Immigranten labelen als statushouders zodat ze onze huizen innemen
25) Immigratiepact van Marrakesh gesteund
26) Lastenverzwaringen
27) Leger zonder materieel
28) MH17 leugens
29) Nieuwe Wereld Orde (NWO): Rutte speech Europees Parlement op 13-6-2018 “multilaterale wereldorde is in groot gevaar” wil meer geld in de Europese pot leggen en “klimaatdoelen zijn er alleen voor geopolitieke afhankelijkheid en economische kansen.”
30) Oekraïne verdrag doorgedrukt
31) OM beschermen in Demmink pedozaak
32) Onderwijs bezuinigingen
33) Orgaanroof gepleegd
34) Parkeertarieven exorbitant omhoog, winkeliers moeten kapot
35) Pensioenen niet geïndexeerd
36) Politie 16000 zaken geseponeerd
37) Rechtstaat kapot gemaakt
38) Referendum afgeschaft
39) RIVM fraude
40) corona- en stikstofcijfers en het misbruik hiervan door Route
Schiphol uitbreiding
41) Sleepwet doorgedrukt
42) Stikstofcrisis is volgens Rutte zijn grootste (verzonnen) ramp
43) Terroristen financieel gesteund door Kaag
44) Toeslagenaffaire
45) Uitkeringsfraude Polen en Turken
46) Verhuurdersheffing, huren omhoog, huurtoeslag omlaag (dubbele werking naar armoede)
47) Verkiezingsbeloftes niet nagekomen
48) Verzorgingshuizen gesloten
49) Visserij moet kapot
50)Vliegveld Lelystad debacle
51) VVD record van 10 afgetreden bewindspersonen
52) Wilders proces
53) Woekerpolissen
54) 3 Ziekenhuizen failliet laten gaan
55) Zorg privatisering, slechter en duurder wordende zorg
Zorgverzekering omhoog
Lockdown:
– Schendt de rechten van de mens
– Blijft ons angst aanpraten
– Blijft lockdown verlengen
– Laat 70.000 bedrijven failliet gaan. Alle ZZP ers en MKB moet kapot.
– Dreigt met “oude leven komt nooit meer terug”
– Wil 1,5 meter samenleving als “Het Nieuwe Normaal”
– Stimuleert politiestaat en verraden van “overtreders”
– Stuurt vliegtuig met hulpmiddelen naar China zodat we tekort en reden voor lockdown hebben
– Blokkeert goedkope en direct beschikbare medicijnen zodat we reden voor lockdown hebben
– WHO (Tedros en Bill Gates) worden op een voetstuk geplaatst zodat we in lockdown op vaccin moeten wachten
– Stort geld naar NPO en kranten zodat die regeringsgezinde propaganda produceren

Uiteraard kan je bij een aantal punten een kanttekening zetten, maar dit 'leeft' wel. Ik snap dan ook niet zo goed die steun van enkelen aan Rutte, en het blind vertrouwen in deze persoon.
Zelfs een blind vertrouwen in het huidige beleid, wat steevast op meerdere punten weerlegd kan worden.
Ook niet waarom o.a. ik hierop wordt afgebrand. In hart en nieren ben ik VVD-er, maar Rutte zie ik al 10 jaar liever gaan dan staan (dus ook voor deze 'crisis'! Zelfs min of meer gesteund door Wiegel), gewoonweg, omdat hij en de zijnen werkelijk geen moer hebben gedaan voor (klein) ondernemend Nederland (ik heb het niet over de wazige constructies die boekhoudkundig mogelijk zijn gemaakt), en juist dat komt nu weer heel duidelijk naar voren. De VVD laat ondernemers gewoon in de kou staan. Je mag raden waar 'deze' ondernemers op gaan stemmen! Mag ik dat niet benoemen? Mag ik benoemen dat ik werkelijk geen enkel vertrouwen heb in de vaccinaties? Waarom zou ik daarvoor een ban moeten krijgen?
Er wordt ONS gevraagd om onderbouwing, maar nog steeds is er werkelijk geen één onderbouwing voor de maatregelen. Alles wordt gestaafd op vermoedens en berekeningen van het RIVM, die meestal geeneens kloppen. Cijfers worden continue gemanipuleerd, en je kan dat wel blijven ontkennen, maar je zal toch wel een keer de waanzin van dit alles moeten gaan inzien.

Ik mis echt empathie van een aantal hier. Als het jou maar niet treft, en de getroffenen moeten het maar zelf gaan rooien, er zouden kansen genoeg zijn in dit land......eigenlijk vindt ik dit zwaar egoïstisch, er gaan op dit moment tienduizenden bedrijven en gezinnen kapot aan de maatregelen, die dit nooit meer te boven komen. Ik schrik ook van het gewone volk die ondernemers die kapot gaan, afdoen als kapitalisten die de afgelopen jaren eigenlijk een stelletje profiteurs waren. Bijna als terecht dat ze kapot gaan :shock:
Als enkelen hier 'wazige' opmerkingen plaatsen die jouw tere hartje krenken, heb dan gvd ook de hersens om te begrijpen dat dit noodkreten zijn!!!!

Weg met die lockdown!!! Weg met deze regering! Er is nu genoeg schade toegebracht! :salut:

Edit: oh ja, zonder enige twijfel stem ik op de FVD, en dat zal ik blijven doen, tot de VVD het liberale gedachtegoed weer in ere hersteld.

23 feb 2021 14:09
Profiel
PorscheForum Junkie
dat zou kunnen hoor, hehe.

Maar is dat dan al goedgekeurd? Ik heb ook weleens gehoord dat het ook al wordt gebruikt als laatste redmiddel bij terminale kankerpatiënten. Maar dit gaat mijn kennis te boven. Zover ik weet is dit nog in een experimentele fase maar de ontwikkeling gaat heel hard en ik volg het niet allemaal, dus het zou heel goed kunnen dat ik ernaast zit.

23 feb 2021 14:14
Profiel
steef schreef:
Dit is niet van mij hoor, maar bekijk het lijstje eens, en vertel maar welke er niet kloppen. Rutte heeft het zo goed gedaan, dat we nu smachten naar een vaccin.
Kabinet Rutte I t/m III:
1) 77.000 mensen ontslagen uit de zorg
2) van 120 naar 130 km en toen ineens 100 km om verzonnen stikstofcrisis!
3) 500 miljard verdwenen uit de pensioenfondsen
4) 880.000 immigranten binnen gehaald, nieuw record!
5) 1000 euro voor elke Nederlander?
6) 1000 miljard aan onzinnige klimaatplannen
7) AOW leeftijd versneld omhoog
8 Armoede gestegen
9) Basisadministratie modernisering mislukt en ruim 100 miljoen weggegooid
10) Belastingdeals met multinationals
11) Bezuinigd op politie, defensie en justitie
12) Bilderbergconferenties
13)Boeren en Nederlands eigen voedselvoorziening moeten kapot
14) Bonnetjes Teeven/Opstelten
15) BPM, brandstofprijzen en wegenbelasting omhoog
16) BTW levensmiddelen en leidingwater omhoog
17) Burgerdoden vergeten
Chroom-6 kanker/astma/eczeem 18) toeslagen
18) Daklozen zijn verdubbeld
19) Dividendbelasting affaire
20) Energie wordt duurder
21) Griekenland krijgt miljarden terwijl Rutte zei: “Geen cent meer naar Griekenland”
22) Groningers moeten stikken in hun aardbevingsschade
23) IC-bedden gehalveerd
24) Immigranten labelen als statushouders zodat ze onze huizen innemen
25) Immigratiepact van Marrakesh gesteund
26) Lastenverzwaringen
27) Leger zonder materieel
28) MH17 leugens
29) Nieuwe Wereld Orde (NWO): Rutte speech Europees Parlement op 13-6-2018 “multilaterale wereldorde is in groot gevaar” wil meer geld in de Europese pot leggen en “klimaatdoelen zijn er alleen voor geopolitieke afhankelijkheid en economische kansen.”
30) Oekraïne verdrag doorgedrukt
31) OM beschermen in Demmink pedozaak
32) Onderwijs bezuinigingen
33) Orgaanroof gepleegd
34) Parkeertarieven exorbitant omhoog, winkeliers moeten kapot
35) Pensioenen niet geïndexeerd
36) Politie 16000 zaken geseponeerd
37) Rechtstaat kapot gemaakt
38) Referendum afgeschaft
39) RIVM fraude
40) corona- en stikstofcijfers en het misbruik hiervan door Route
Schiphol uitbreiding
41) Sleepwet doorgedrukt
42) Stikstofcrisis is volgens Rutte zijn grootste (verzonnen) ramp
43) Terroristen financieel gesteund door Kaag
44) Toeslagenaffaire
45) Uitkeringsfraude Polen en Turken
46) Verhuurdersheffing, huren omhoog, huurtoeslag omlaag (dubbele werking naar armoede)
47) Verkiezingsbeloftes niet nagekomen
48) Verzorgingshuizen gesloten
49) Visserij moet kapot
50)Vliegveld Lelystad debacle
51) VVD record van 10 afgetreden bewindspersonen
52) Wilders proces
53) Woekerpolissen
54) 3 Ziekenhuizen failliet laten gaan
55) Zorg privatisering, slechter en duurder wordende zorg
Zorgverzekering omhoog
Lockdown:
– Schendt de rechten van de mens
– Blijft ons angst aanpraten
– Blijft lockdown verlengen
– Laat 70.000 bedrijven failliet gaan. Alle ZZP ers en MKB moet kapot.
– Dreigt met “oude leven komt nooit meer terug”
– Wil 1,5 meter samenleving als “Het Nieuwe Normaal”
– Stimuleert politiestaat en verraden van “overtreders”
– Stuurt vliegtuig met hulpmiddelen naar China zodat we tekort en reden voor lockdown hebben
– Blokkeert goedkope en direct beschikbare medicijnen zodat we reden voor lockdown hebben
– WHO (Tedros en Bill Gates) worden op een voetstuk geplaatst zodat we in lockdown op vaccin moeten wachten
– Stort geld naar NPO en kranten zodat die regeringsgezinde propaganda produceren

Uiteraard kan je bij een aantal punten een kanttekening zetten, maar dit 'leeft' wel. Ik snap dan ook niet zo goed die steun van enkelen aan Rutte, en het blind vertrouwen in deze persoon.
Zelfs een blind vertrouwen in het huidige beleid, wat steevast op meerdere punten weerlegd kan worden.
Ook niet waarom o.a. ik hierop wordt afgebrand. In hart en nieren ben ik VVD-er, maar Rutte zie ik al 10 jaar liever gaan dan staan (dus ook voor deze 'crisis'! Zelfs min of meer gesteund door Wiegel), gewoonweg, omdat hij en de zijnen werkelijk geen moer hebben gedaan voor (klein) ondernemend Nederland (ik heb het niet over de wazige constructies die boekhoudkundig mogelijk zijn gemaakt), en juist dat komt nu weer heel duidelijk naar voren. De VVD laat ondernemers gewoon in de kou staan. Je mag raden waar 'deze' ondernemers op gaan stemmen! Mag ik dat niet benoemen? Mag ik benoemen dat ik werkelijk geen enkel vertrouwen heb in de vaccinaties? Waarom zou ik daarvoor een ban moeten krijgen?
Er wordt ONS gevraagd om onderbouwing, maar nog steeds is er werkelijk geen één onderbouwing voor de maatregelen. Alles wordt gestaafd op vermoedens en berekeningen van het RIVM, die meestal geeneens kloppen. Cijfers worden continue gemanipuleerd, en je kan dat wel blijven ontkennen, maar je zal toch wel een keer de waanzin van dit alles moeten gaan inzien.

Ik mis echt empathie van een aantal hier. Als het jou maar niet treft, en de getroffenen moeten het maar zelf gaan rooien, er zouden kansen genoeg zijn in dit land......eigenlijk vindt ik dit zwaar egoïstisch, er gaan op dit moment tienduizenden bedrijven en gezinnen kapot aan de maatregelen, die dit nooit meer te boven komen. Ik schrik ook van het gewone volk die ondernemers die kapot gaan, afdoen als kapitalisten die de afgelopen jaren eigenlijk een stelletje profiteurs waren. Bijna als terecht dat ze kapot gaan :shock:
Als enkelen hier 'wazige' opmerkingen plaatsen die jouw tere hartje krenken, heb dan gvd ook de hersens om te begrijpen dat dit noodkreten zijn!!!!

Weg met die lockdown!!! Weg met deze regering! Er is nu genoeg schade toegebracht! :salut:

Edit: oh ja, zonder enige twijfel stem ik op de FVD, en dat zal ik blijven doen, tot de VVD het liberale gedachtegoed weer in ere hersteld.

Je hebt me volledig overtuigd. Kunnen we nu stoppen met deze berichten.

23 feb 2021 14:26
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 100  Volgende