Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:16

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
alvin01 schreef:
Dit was er idd zo 1 tje.

Goed dat hij er toch zelf weer even over begon ... :bang:

23 feb 2021 14:27
Profiel
Moderator
PF #57
Manmanman, wat een heerlijk gekleurd lijstje. Ik ga niet de moeite nemen te schrijven wat ik er verder van vind. Ik heb zeker geen blind vertrouwen in Rutte. En zet bij een aantal punten in deze lijst weldegelijk grote vraagtekens. Echter, ik denk dat van iedere regering een lijst te maken is van zaken die niet gaan zoals ‘ik’ dat wil. Zaken die misgaan, die stom geregeld zijn of die gewoonweg blunders, fraude of erger zijn. Ik heb niet de illusie als er een ander kabinet was geweest, dit lijstje korter was. We (het stemgerechtigde Nederlandse volk) heeft deze regering zelf gekozen. Wij willen minder belasting maar meer van alles. Dat kan niet. Je moet offers brengen om doelen te halen. Keuzes, keuzes, keuzes.

En nee, je krijgt geen ban omdat je iets anders vindt dan anderen. Uiteraard niet, en dat weet je zelf ook best.

23 feb 2021 14:28
Profiel
steef schreef:

Edit: oh ja, zonder enige twijfel stem ik op de FVD, en dat zal ik blijven doen, tot de VVD het liberale gedachtegoed weer in ere hersteld.

Dat hele leuterverhaal erboven maar geschrapt. Je gaat dus stemmen op een racistische anti-semiet die kiezers oproept om op 17 maart stemmers te gaan intimideren bij stemlokalen. En dat noem je liberaal? Ik noem het vooral crimineel.

Maar ik begrijp meteen waar al je alhier geplaatste onzin vandaan komt.

23 feb 2021 14:30
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S
Goedereede
Ja exact.
Die van Haga zegt af en toe best wel wat zinnigs. Die heeft het politieke spelletje nog geleerd bij de VVD zeg maar.
Maar door de persoon Baudet zou ik echt nooit op die partij kunnen stemmen.

23 feb 2021 14:41
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
steef schreef:
oh ja, zonder enige twijfel stem ik op de FVD, en dat zal ik blijven doen,

Verstandig. Thierry Baudet heeft al een hoop dingen geroepen die in dit topic niet zouden misstaan. Is ook zo’n wijze man die vond dat het oorlogstribunaal in Neurenberg waar nazi’s na de Tweede Wereldoorlog voor oorlogsmisdaden werden veroordeeld niet legitiem was. Zo’n regeringsleider zal een hoop goed doen voor Nederland.

Dat is dus een klupje waar je mij niet zult vinden.

23 feb 2021 14:43
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
ATanis schreef:
...Die van Haga zegt af en toe best wel wat zinnigs....

Die dus.
Overigens snap ik van zowel Baudet als Wilders niet, dat ze bepaalde uitspraken doen, waarvan een kind kan bedenken dat het 'fout' is.

23 feb 2021 14:56
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Ik heb Van Haga, die zich vooral opwerpt als de politieke tak van viruswaarheid, op weinig zinnigs kunnen betrappen.

23 feb 2021 15:12
Profiel
Ja...en als hij ergens op betrapt wordt dan is het met teveel drank op autorijden.

23 feb 2021 16:06
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
steef schreef:
ATanis schreef:
...Die van Haga zegt af en toe best wel wat zinnigs....

Die dus.
Overigens snap ik van zowel Baudet als Wilders niet, dat ze bepaalde uitspraken doen, waarvan een kind kan bedenken dat het 'fout' is.

Toch logisch. Zodat hij dan weer kan gaan janken dat de “linkse MSM” zijn verhaal weer uit verband heeft gerukt en hij quasi-wetenschappelijk kan beweren dat hij gelijk heeft maar “de waarheid niet gezegd mag worden” of zoiets rellerigs.

Aandacht zoeken (en krijgen).

23 feb 2021 17:05
Profiel
993 4S
Baudet is een charlatan pur sang.
Als het niet zo schadelijk voor het land was zou het best grappig zijn om hem eens een jaartje aan het roer te zetten.
Zijn we daarna van hem verlost.
Idem Wilders/Marijnissen/Klaver. Geen charlatans wel incompetent.

23 feb 2021 17:10
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S
Goedereede
Klaver is ook een lege huls helaas.

Quote uit NRC vandaag "Vergelijk dit met Jesse Klaver, die jaren amper iets deed voor linkse samenwerking en zaterdag een stembusakkoord met PvdA en D66 presenteerde waarvan de leegte meteen vaststond – PvdA en D66 willen in dit stadium niet. Geveinsd leiderschap"

23 feb 2021 17:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
steef schreef:
Ik mis echt empathie van een aantal hier. Als het jou maar niet treft, en de getroffenen moeten het maar zelf gaan rooien.
Geldt dit gebrek aan empathie ook niet voor de risicogroep die door de anti-maatregelen wappies het ook zelf maar moeten gaan rooien? Want dat is toch een vergruisde groep medemensen die als colateral damage geklasseerd worden door sommigen.

23 feb 2021 17:33
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Ik denk het niet, ik denk dat dat juist aangepraat is. Er is alleen maar angst gezaaid, en de overheid doet er alles aan om op het ‘gevoel’ te spelen, dat wat jij hier boven zegt. Een goede vriend van mij is gestorven, tijdens zijn behandeling voor leukemie: alles liep volgens plan, maar hij kreeg ‘ergens’ een griepje die hem fataal werd, longontsteking. Denk je dat er ‘influenza’ op zijn kaart stond, of leukemie? Er werd helemaal geeneens getest op influenza.
En daar gaat het nu precies fout bij de cijfers. Om mij heen krijgt iedereen zo langzamerhand corona, maar er is er geen één die opgenomen moet worden. Als je gestel zwak is, al is het maar door stress, dan wordt je heel erg ziek van corona. Heb je onderliggende pathologie, dan kan dit fataal zijn. Maar dat is altijd zo geweest. De ‘zwakkeren’ moeten altijd beschermd worden. Maar om daar een hele maatschappij een jaar voor dicht te gooien......
De overlevingskansen zijn enorm toegenomen, gewoon door alternatieve medicatie. De overlevingskansen voor de getroffen ondernemers nemen zo langzamerhand af....
Als dat cijfer van 70.000 ondernemingen klopt, daar krijgt een aantal serieuze gezondheidsklachten van, die misschien de corona-stefte overtreffen, zijn de maatregelen dan nog gerechtvaardigd? Corona krijg je per ongeluk, het ongeluk van de ondernemers is moedwillig toegebracht....en in dat opzicht is de overheid medeplichtig aan het sterven van een groot deel van die ondernemers!
Hartklachten, hersenbloeding/infarct, toename drankmisbruik, gewichtstoename, deze ellende hoor ik namelijk veel vaker, dan sterfgevallen door corona.

24 feb 2021 9:56
Profiel
PorscheForum Junkie
goede constructieve oplossing, laten we dat gaan doen. :thumleft: :mrgreen:

24 feb 2021 9:59
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Als ik de standpunt van Steef en die van andere mensen lezen die tegen het corona belied van de overheid is, is er een punt die ik niet klein kan krijgen. Waarom zou de overheid moedwillig de economie kapot willen maken? Voor alle acties die ze ondernemen is er een motief een einddoel. Dus mijn vraag is; Als de einddoel niet is om zoveel mogelijk mensenlevens te sparen, wat is het dan?

24 feb 2021 10:08
Profiel WWW
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Snap je het nu nog niet?!
Het is een wereldwijde samenzwering van alle overheden tegelijk. Voor de gelegenheid hebben ze al hun meningsverschillen opzij gezet en staan de neuzen in één richting.
Dit in samenwerking met de Illuminati.
Het doel is totale controle middels het plaatsen van een chip dmv vaccinatie. :mrgreen:

24 feb 2021 10:12
Profiel
Johann schreef:
Als ik de standpunt van Steef en die van andere mensen lezen die tegen het corona belied van de overheid is, is er een punt die ik niet klein kan krijgen. Waarom zou de overheid moedwillig de economie kapot willen maken? Voor alle acties die ze ondernemen is er een motief een einddoel. Dus mijn vraag is; Als de einddoel niet is om zoveel mogelijk mensenlevens te sparen, wat is het dan?

Spijker op zijn kop. Dat is de enige vraag die ik in discussies altijd stel. Nog nooit een plausible antwoord gekregen.

24 feb 2021 10:16
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Johann schreef:
...Waarom zou de overheid moedwillig de economie kapot willen maken?...

Omdat dat de makkelijkste weg is, en het is nog maar de vraag of de economie kapot gaat. Kennelijk gaan er 70.000 (?) bedrijven op de fles, en dat is kennelijk verwaarloosbaar t.o.v. de bedrijven die de economie nog draaiende houden. Collateral damage, zeg maar. :!:
Maar als er 500.000 ondernemers in noodweer terecht komen, en daarvan krijgt 10% significant gezondheidsklachten die de levensverwachting evenzo significant beïnvloeden, dan is het nog maar de vraag of de maatregelen te rechtvaardigen zijn.
Maar misschien treft de toename van gezondheidsklachten DOOR de maatregelen 2 miljoen mensen....wie zal het zeggen. Het wordt niet eens meegenomen.
Die cijfers worden nu even genegeerd, maar daar zijn wetenschappers wel mee bezig.
Met andere woorden: als de coronasterfte maar 10% uitmaakt van de sterftetoename door de maatregelen, dan zijn de maatregelen onvergeeflijk, alleen vergeten we die mogelijkheid even.
Of dachten jullie dat iemand die uit angst of ellende nu 6 maanden binnen zit, een paar gezonde jaren voor de boeg heeft? Die klapper komt er ook nog aan! De zorg gaat er de komende jaren gewoon niet meer uitkomen op deze manier.

Zomaar een berichtje, waarvan ik nooit had gedacht dat dit in ons land zou kunnen voorkomen: https://www.nu.nl/binnenland/6118235/ro ... cVOM1FrJOM

24 feb 2021 11:44
Profiel
steef schreef:
Johann schreef:
...Waarom zou de overheid moedwillig de economie kapot willen maken?...

Omdat dat de makkelijkste weg is

Leg ff uit. De makkelijkste weg waar naartoe? :scratch:

24 feb 2021 11:54
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S
Goedereede
Het doel is natuurlijk om dit virus te 'verslaan', niet om bewust ondernemers te benadelen. Dat doel is ten eerste onhaalbaar, meeste virologen zijn van mening dat dit een nieuw seizoensvirus is waar we mee moeten leren leven. In dat opzicht is de huidige strategie onhoudbaar natuurlijk, maar dat is een ander onderwerp.

Het punt is dat vorig jaar de overheid zich heel anders opstelde. Ondernemers konden zelf met ideeen komen hoe ze aantoonbaar veilig dingen konden organiseren. Wiebes had daar goede plannen voor. Dat zou dan beoordeeld worden en evt goedgekeurd.
Maar als je iets goedkeurd, ben je verantwoordelijk. En we zijn nu zo 100% risicomijdend bezig, dat er helemaal niks goedgekeurd wordt. Van deze aanpak is helaas niks van de grond gekomen. En zo worden er wel veel ondernemers benadeeld.

24 feb 2021 12:11
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Volgens mij zagen we gisteravond dat ze weer iets meer risico gaan nemen. Laten we hopen dat de cijfers zu niet weer richting 100% risicomijdend sturen :|

steef schreef:
Zomaar een berichtje, waarvan ik nooit had gedacht dat dit in ons land zou kunnen voorkomen: https://www.nu.nl/binnenland/6118235/ro ... cVOM1FrJOM

Dit snap ik absoluut, daarom heb ik me aangemeld bij de voedselbank van mijn gemeente. Ze geven op dit moment aan voldoende vrijwilligers en voldoende voorraden hebben, maar ik ontvang wel een seintje zou ze mij nodig hebben.

Wij hebben in 2020 ook een onverwacht zwaardere jaar gehad o.a. door een hoop gemiste inkomsten. Mijn vrouw had een 0 uren contract en haar opdrachtgever heeft daar gebruik van gemaakt toen de eerste lockdown was aangekondigd en haar uren van 140 naar 0 bijgesteld van de ene op de volgende dag. Dus wij zagen ook ons vermogen interen. Inmiddels is mijn vrouw weer aan de slag en komt er weer iets meer binnen dan naar buiten gaan en kunnen we de gat langzaam weer vol laten lopen.

Met dit in gedachten, en omdat ik weet dat er ondernemers zijn die het zwaar hebben wil ik het volgende aanbieden; Als er iemand is op dit forum die ik kan helpen met een voedselpakket of door een te auto maken, winterbanden wissel, oliewissel etc. hoor ik dat graag. Stuur mij even een PB en dan kijken we hoe ik je van dienst kunnen zijn :salut:

24 feb 2021 12:27
Profiel WWW
Klasse Johann!

24 feb 2021 12:59
Profiel
993 4S
Top-initiatief. :salut:
Ik heb nog een Porsche, Mini, Triumph Spitfire en Tesla op winterbanden staan, dus, kom langs voor aan bakkie :mrgreen:

24 feb 2021 14:08
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Berichttitel: Re: Wel of geen inenting tegen covid 19

Lijkt mij een no-brainer.
:scratch: :popcorn:

24 feb 2021 21:17
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Nou, vooruit dan maar: het aantal doden door vaccinatie wordt handig weggewoven. Van Haga stelt daar terechte vragen over, maar wordt op onbeschofte wijze door de Jonge onderbroken.
Het zou toch wat zijn als er meer doden door de vaccinaties zijn dan door Corona zelf......tis wel iets om over na te denken :popcorn:

Overigens direct uit de zorg: heel veel zieken door de diverse vaccinaties tegen corona, hele praktijken die zich zonodig tegelijk moesten laten enten: praktijk gesloten! Allemaal ziek! Zeg het maar.

Als je nu met je chemokuur of bestraling bezig bent, bedenk even goed wat je doet!

24 feb 2021 23:29
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 100  Volgende