Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:48

Antwoord op onderwerp  [ 692 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28  Volgende
Muziek (in de auto) ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
niet meer....
Bericht Standaard installatie valt tegeeuuhh....
In de P luister ik eigenlijk nooit naar muziek. Vindt de weergave (standaard installatie 1991) ook niet echt best..dus gewoon naar de motor luisteren..

Roi

13 nov 2005 22:39
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Ik betrapte er mij dit weekend ook op de muziek na 10 seconden weer af te zetten met de bedenking, "dan liever de sound van de motor" (ondanks het feit dat de Bose installatie natuurlijk wel prima is)

Zonder zijn sound is een sportwagen maar half een sportwagen !

14 nov 2005 10:00
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Standaard installatie valt tegeeuuhh....
Roi schreef:
..dus gewoon naar de motor luisteren..

Carrera4s schreef:
..... met de bedenking, "dan liever de sound van de motor" (ondanks het feit dat de Bose installatie natuurlijk wel prima is) .....

:roll: Altijd weer hetzelfde cliché. Zie hier. :salut:

14 nov 2005 17:32
Profiel
Bericht 
Altijd je radio uitzetten!!

Gisteren al rijdend CD proberen te beluisteren en het motorgeluid via open ramen. Kon me maar moeilijk op de weg concentreren met als gevolg dat ik bijna de berm inreed en slipte. Gelukkig was het gisterenochtend rustig op de weg. Dus nu gaat de radio uit! :jump:

14 nov 2005 19:06
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ECT schreef:

Gisteren al rijdend CD proberen te beluisteren en het motorgeluid via open ramen. Kon me maar moeilijk op de weg concentreren met als gevolg dat ik bijna de berm inreed en slipte. Gelukkig was het gisterenochtend rustig op de weg. Dus nu gaat de radio uit! :jump:

mmmmmmm.......

bekend voorkomen

14 nov 2005 23:51
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
:idea: Vaker / meer km's in de 911 rijden, dan krijg je vanzelf begrip voor die andere mening hier over en hoef je deze niet steeds weer te beantwoorden met dezelfde dooddoener. :salut:

15 nov 2005 10:28
Profiel
PorscheForum Rakker
niet meer....
Bericht Ik wist niet dat je alle pagina's iedere keer opnieuw leest.
EriC4C schreef:
Vaker / meer km's in de 911 rijden, dan krijg je vanzelf begrip voor die andere mening hier over en hoef je deze niet steeds weer te beantwoorden met dezelfde dooddoener.

Oke zeg....ik moet toegeven dat ook een van mijn speakers -de grote in de het linkerportier defect is- -evenals mijn airco ja, ander topic, wat een k.tbak zeg-...dus dat is ook een reden van de belabberde geluidskwaliteit. Mijn muzieksmaak kent ook een bereik waar het gegrom van de motor overeenkomt met wat er uit de speakers komt, maakt zelfs niet uit of ze dan kapot zijn :lol: :lol: :lol:

Vroem...Vroem..
Mzzl.
Roi

15 nov 2005 13:30
Profiel
PorscheForum Rakker
944 type-1 1985
alkmaar - oudorp
Bericht 
robbie965 schreef:
ECT schreef:

mmmmmmm.......

bekend voorkomen

ken ik ook :evil: :roll:

Ik luister meestal geen cd of radio in de auto, als er een cd ingaat is dat Metallica, Muse, Nine Inch Nails of hele oude 'Tarantino' muziek 8)

944 Granat Rot '85

15 nov 2005 16:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Annie - Heartbeat
fantastisch nummer voor in de Porsche 8)

13 jan 2006 18:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Nou ik ga denk ik wel muziek luisteren in de auto. :D . Tis ook niet goed om altijd naar het motor geluid te luisteren begint het toch te vervelen of heb ik dat verkeerd? 8) .

13 jan 2006 23:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Marco schreef:
Annie - Heartbeat

Voor de onwetenden: http://www.virgin.net/music/musicvideos ... tbeat.html :salut:
Mooi nummer inderdaad.

13 jan 2006 23:50
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Mick schreef:
Marco schreef:
Annie - Heartbeat

Voor de onwetenden: http://www.virgin.net/music/musicvideos ... tbeat.html :salut:
Mooi nummer inderdaad.

handige site, en mooie dame (had ik nog niet gezien)
het is dat ik niet op blond val, anders stond ze nu op mijn hitlist

14 jan 2006 11:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
wel, dit post is begonnen met de vraag: wat zou nou Eric Clapton in zijn auto hadden gespeld, hier is mijn tip (van een evenoud kerel):
1) Pink Floyd: Dark side of the moon
2) Tangerine Dream: Ricochet
3) Genesis: Invisible touch
4) Toto: alles.........

weemoed vanavond......... :cry:

14 jan 2006 19:56
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
In m'n dagelijkse auto luister ik altijd naar dance, en dat mag best hard en stevig. In m,n p zit een radio met cd wisselaar, maar heb hem nog nooit gebruikt!
Het geluid van m'n p klinkt als vette muziek in m'n oren!
Ook dat is porsche rijden. - mooi om naar te kijken.
- een kick om in te rijden
- een voorrecht om er een te bezitten.
- een genot om naar te luisteren.

22 jan 2006 1:07
Profiel
Bericht 
nouw ik ga een andere kant op rampenren van ali b , yes-r partysqaud
(dat snap je wel voor een 12 jarige) en meat loaf keigoed rock muziek
en wat muziek uit de 70,s en 80,s keigoed 8)

26 jul 2006 20:36
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
voor de mensen met een iPod/iTrip -> gebruikte ik vroeger ook, maar nu overgeschakeld naar een Transpod, kost wat meer, maar beduidend betere kwaliteit - bevat een veel krachtiger zender, duwt (als het moet!) zelfs de nationale frequenties eruit (stoor je wel andere weggebruikers mee in files / aan kruispunten :D ) en is daardoor een beetje illegaal - is wel enkel geschikt voor "dockable" iPods; voor meer info bvb. HIER of google op Transpod.

Heb je steeds je volledige music library mee (tenzij die meer dan 15.000 nrs. telt :shock:), dus steeds het gepaste muziekje bij het gepaste moment/stemming

26 jul 2006 21:53
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Ik draai af en toe Vocal Trance Nummers. Vaak erg rustig en erg mooi.

Maar voor de rest radio538.

26 jul 2006 22:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
In de wisselaar van de Porsche zit al jaren minimaal 2x U2 (vreemd dat deze zo weinig genoemd word?????) White stripes, Live, Queen, Ilse de Lange, Rammstein en Gibberish (lokaal bandje van een vriend van mij zeker de moeite waard om ff de site te bezoeken; www.gibberish.nl)

En mijn absoluut favorite rechtervoet op de plank nummer is dan 7 nation army van The white stripes.
In mijn servicebusje (top 18km/h-0 tot 18 in 14,54min) staat standaard de cassete (voor de jongeren onder ons een mp3 op een heel lang opgerold lintje) teruggespoeld tot Shall i let this good man in van Moondog JR aka Zita Swoon. Briljant nummer met een nog briljantere tekst.

Ik ben benieuwd of er uberhaubt iemand is die dit nummer kent. Het is een nogal alternatief bandje waarvan dit nummer redelijk poppy klinkt, vandaar waarschijnlijk dat het eind een beetje vreemd is.

26 jul 2006 23:21
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
maarten-944 schreef:
In mijn servicebusje (top 18km/h-0 tot 18 in 14,54min) staat standaard de cassete (voor de jongeren onder ons een mp3 op een heel lang opgerold lintje) teruggespoeld tot Shall i let this good man in van Moondog JR aka Zita Swoon. Briljant nummer met een nog briljantere tekst.

Ik ben benieuwd of er uberhaubt iemand is die dit nummer kent. Het is een nogal alternatief bandje waarvan dit nummer redelijk poppy klinkt, vandaar waarschijnlijk dat het eind een beetje vreemd is.

Yep, fijn nummer maar ik schat "TV Song" nog nets iets hoger in, kan niet direct een "youtube" vinden maar HIER alvast de lyrics

2.2VTEC die morgen om 6h30 uit bed moet maar geen goesting heeft om te gaan slapen wegens binnen in huis nog 30 graden

27 jul 2006 1:10
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
O.A. TV SONG track 6

Hier kun je hem horen! Inderdaad ook een lekker nummer ook nog uit de Moondog tijd als ik het goed heb.

27 jul 2006 12:58
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
maarten-944 schreef:
O.A. TV SONG track 6

Hier kun je hem horen! Inderdaad ook een lekker nummer ook nog uit de Moondog tijd als ik het goed heb.

sterk Maarten, komt van de CD "Everyday I wear a greasy black feather on my hat"; ik heb 'em, de CD (dateert nl. nog uit een tijdperk dat downloaden, P-2-P, rapidshare en tutti quanti nog moesten uitgevonden worden :roll: (1995)

27 jul 2006 21:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Audi V8 Mercedes SL 280 Discovery 3 HSE V8 2005
Heemskerk
Bericht 
Nirvana geeft goed gas 8)

14 jul 2007 15:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Beach lounge

en Van Halen als ik echt hard wil rijden... :wink:

14 jul 2007 15:43
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
craze die eigenwijs in 'n ander topic schreef:
WAAR LUISTER JE NAAR IN DE AUTO :?:

Er zijn er twee voor je die het wel snappen :wink:

Nooit achter je gezocht D.D. :roll: :arrow: Van Halen :shock: :wink:

14 jul 2007 16:02
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
944
Sommelsdijk
Bericht 
sinds pas eindelijk de radio aangesloten, maar luister 9 van de 10 keer naar de motor en anders is het vaak een cd van de blue man group ook heerlijk opzwepende muziek maar misschien dat er binnen kort een cd in gaat van eigen maak met zeker weten faithless erop en misschien ook nog wat nummer van fatboy slim en natuurlijk komt radar love er 100% zeker op :wink:

14 jul 2007 16:25
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 692 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28  Volgende