Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Ik had natuurlijk een 996 kunnen kopen ipv een Tesla, maar het oog wil ook wat 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
25 feb 2021 17:38 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Ahum. En dan een Tesla M3 kopen....
|
25 feb 2021 17:43 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Idd, power en looks, alles wat een 996 niet heeft (kom dr maar in Tiltje!)
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
25 feb 2021 17:56 |
|
 |
Tilt!
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
25 feb 2021 18:10 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
25 feb 2021 18:25 |
|
 |
Jo1970
Porsche 996 Turbo S uit 2004
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Je hebt gelijk. Kansloos volk 
|
25 feb 2021 20:22 |
|
 |
horn
PF #57
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
zegt de man die een maand geleden zijn M1 verkocht 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 feb 2021 20:27 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Met een reden. (Tis trouwens 1M, maar dat terzijde )
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
25 feb 2021 20:34 |
|
 |
horn
PF #57
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Jammer, want ik vind de 1-serie M echt een waanzinnige auto. Mooi model en fijne prestaties. En een lekker geluid. Collega had een 135i cabrio. Die nam ik echt graag mee. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 feb 2021 20:49 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
ja wel jammer, echt van dat ding genoten, maar ik heb genoeg hobby-auto's en een huis te bouwen...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
25 feb 2021 22:16 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Wat voor looks? Lelijke looks? De 996 is misschien niet moeders mooiste (al vind ik de 4S toch zeker niet mis), maar een Tesla Model 3 moet qua looks toch echt wel onderdoen voor gelijk welke 996? Ik ben momenteel aan het uitkijken naar mijn eerste EV. Een M3 overweeg ik onder andere, maar dan omwille van de prestaties (vooral bereik dan). Als het enkel de looks waren, had die auto geen seconde in mijn gedachten gepasseerd als mogelijke kandidaat.
|
25 feb 2021 23:38 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Tip: neem de Performance Model 3. Niet alleen omdat het de leukste model 3 is, maar tevens de beste range vanwege de grotere accu.
|
26 feb 2021 11:52 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 feb 2021 10:30 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Leveren die in het zwarte circuit zoveel op dan? Politie moet overigens wel tijd en mankracht genoeg hebben om met al die beelden aan de slag te gaan. Of gebeurt er verder niet zoveel in Amsterdam?! 
|
28 feb 2021 11:09 |
|
 |
bjft
924 2.0 '84,
997.2 cabrio
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Dan weten we in ieder geval, dat er ook Tesla's in het oostblok aan gort gereden worden....... 
|
28 feb 2021 14:45 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Onderdelen zijn lastig te krijgen dus dan maar zo?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 feb 2021 17:56 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Misschien vallen die spiegels er vanzelf af, bij een Tesla weet je maar nooit 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
28 feb 2021 18:06 |
|
 |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Welke modellen overweeg je?
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
28 feb 2021 20:54 |
|
 |
horn
PF #57
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Heeft iemand die model 3 al vergeleken met die Poolstar? Collega heeft vlak voor de kerst zo’n ding gekregen. Vind het geen lelijke auto. Maar weet niks van ervaringen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 feb 2021 21:34 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Polestar is als BEV de mindere van de Model 3 op alle vlakken. Interieur is typisch Volvo. Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van de styling van Volvo, maar ik kan mij ook voorstellen dat er mensen zijn die het een mooiere auto vinden dan de model 3. De Polestar is iets duurder dan de LR en de Polestar met performance pakket iets duurder dan de Performance Model 3. Terwijl je bij Tesla voor die 6.000 euro echt heel veel meer waar voor je geld krijgt. Dus een prima auto, maar wat mij betreft de mindere.
|
01 maart 2021 0:55 |
|
 |
ATanis
993 4SGoedereede
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Fiscalist heeft er eentje toch? Vind ze vooral heel zwaar, 2200 kg voor een middenklasser  400 meer dan de tesla. Zal wel iets gewicht in betere afwerking of kwaliteit gaan zitten, maar nooit zoveel. Intrieur vind ik persoonlijk wel heel mooi.
|
01 maart 2021 9:20 |
|
 |
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Klopt, ik heb een Polestar 2.
Qua aandrijflijn en efficiency misschien de mindere tov de Tesla. Qua auto en kwaliteitsbeleving superieur in mijn optiek.
Ik heb een Tesla Model 3 performance gereden en dat reed leuk. Ik kan me echter niet overheen zetten dat het interieur ronduit kaal is (utilitair) en goedkoop aandoet. Daarnaast liet de bouwkwaliteit toen erg te wensen over. Dat is nu beter begrijp ik.
Ik ben blij met de Polestar.
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
01 maart 2021 9:51 |
|
 |
horn
PF #57
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Fijn. Iedereen blij met zijn keuze. Dank voor de snelle reacties 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 maart 2021 10:10 |
|
 |
Pacoloco
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Tesla model 3 vs polestar 2 is een beetje een 911 vs cayenne in mijn beleving.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
01 maart 2021 11:29 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
 Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Zijn inderdaad heel zwaar. Daarnaast ook nog minder ruim van binnen. Een volstrekt overbodige middentunnel achterin (omdat het nu eenmaal op een platform staat die niet BEV specifiek is). Rijdt ook minder dynamisch. En de performanceversie is eigenlijk heel raar, want is het precies dezelfde auto als de gewone versie, maar dan met instelbare dempers (en betere remmen/grotere velgen), wat dan weer alleen zinvol is voor het circuit, maar daar is die auto verder totaal uit zijn element. Nogmaals, ik kan mij heel goed voorstellen dat iemand de Polestar koopt omdat hij het optisch een fijnere auto vindt, maar je merkt aan alles dat Volvo (en de rest van de autoproducenten) een forse achterstand heeft op Tesla als het gaat om elektrisch rijden.
|
01 maart 2021 12:05 |
|
|