Heel misschien het nieuws gevolgd de afgelopen 2 weken
Jazeker. Maar ik begrijp niet zo goed meer, die tegenstrijdigheden, die beloften (waarvan ze donders goed weten dat ze die niet kunnen nakomen), de beperkingen die geen hol uithalen, het ontkennen van besmettingshaarden. In jouw geval je gezondheidsroutine die niet meer kan ...
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
25 maart 2021 12:46
912
Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Dat zielige geplan van prikken.... polder, polder, polder....
Gaan met die of zoals onze grote blonde leider al heel lang verkondigt: een prik in de arm is beter dan een prik op de plank...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
25 maart 2021 12:52
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Mart WTL schreef:
Ik rijd alleen nog maar gesloten als het regent, sneeuwt of hagelt
Daar kan ik in meegaan
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
25 maart 2021 14:54
Dial_888
911 3.2 Carrera
Zelfs vanmiddag in het zonnetje genoten, weg van alle corona perikelen met een volle tank verse Duitse v-power...groetjes uit Alstätte.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
25 maart 2021 17:00
horn
PF #57
Ik had vanmiddag een volle tank V-power langs de A2 bij Breukelen. Het is alweer bijna €2 per liter
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 maart 2021 18:00
Cazzo Super Veloce
993 4S
Ik vanmiddag bij Gorinchem, 28km voor 1,19 euro...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
25 maart 2021 18:11
Dial_888
911 3.2 Carrera
horn schreef:
Ik had vanmiddag een volle tank V-power langs de A2 bij Breukelen. Het is alweer bijna €2 per liter
Oh, hopelijk rij je zakelijk......
Enige voordeel wat ik heb is dat ik nu niet hoef te werken voor mijn geld....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
25 maart 2021 18:16
horn
PF #57
Ja. Was met de family hurse S6. Tank idd zakelijk. Verder moet ik wel werken maar geen geld
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 maart 2021 18:32
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
"Hard voor weinig". Het is dat ik beter weet maar anders had je zomaar in de zorg kunnen zitten.
25 maart 2021 18:41
Dial_888
911 3.2 Carrera
Nouja, ik zit in de zorg, zegmaar hulpverlening maar dan vrijwillig helemaal voor noppes nada in deze vervelende tijden....
En even serieus: en ik besef me hoe goed ik het heb....
26 maart 2021 9:43
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
Is klikbaar, hier doet ie het gewoon.
26 maart 2021 9:59
Cazzo Super Veloce
993 4S
Klopt, maar ik wil hem embedden
26 maart 2021 10:02
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Cazzo Super Veloce schreef:
Wat doe ik nu eigenlijk fout?
Korte link via youtube regelen, niet die doorgeklikte lange link. Voor iemand in een tesla ben je opvallend digibeet.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
26 maart 2021 11:54
Cazzo Super Veloce
993 4S
Zeker digibeet, maar je hoeft helemaal niet digitaal te zijn om een Tesla te rijden die dingen doen het gewoon altijd. Overigens verkeerde filmpje, maar was toch al totaal off-topic
26 maart 2021 12:49
Ronaldo
964 c2
Den Haag
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
26 maart 2021 12:53
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Maar om weer on topic te gaan, al prikkie gehad CSV?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum