Leuk om al zoveel reacties te lezen!
De audi a3 cabrio de deur uit doen gaat niet lukken, die is van mijn vrouw haha. En haar dagelijks in de Porsche laten rijden gaat hem ook niet echt worden, aangezien zij de auto toch eerder als gebruiksvoorwerp ziet en ik zelf meer een poetser ben. Haar Audi heeft ook een set wintervelgen en van de 8 velgen hebben er al 4 wat stoeprandschade
Daarnaast wil ze ook absoluut niet met een automaat rijden en aangezien de meeste porsches 981 waar ik naar heb gekeken een pdk hebben word dit dus "mijn" auto.
Zelf rijd ik een audi A7 (met automaat en dus ook geen krassen op de velgen
) en die blijft ook, zeker voor vakanties en vervoer van kinderen e.d.
Wat betreft een cabrio op de oprit zonder garage, dat gaat tot nu toe met de audi prima. Ik maak het kapje met enige regelmaat schoon en deze ziet er na 1,5 jaar in ons bezit er nog als nieuw uit. ( auto is van 2017). Is dat bij een porsche box
ster 981 een aandachtspunt?
Ik had bij Koen exclusief in Heteren nog een Cayman gezien voor een nette prijs. Ik heb hier positieve verhalen gelezen over deze garage. De auto heeft redelijk wat km gereden en heeft martini striping en dat vind ik zelf toch wat minder mooi ( kan er misschien ook af).Daarnaast heb toch een lichte voorkeur voor de Box
ster omdat het een cabrio is, maar de cayman vind ik net wat mooier.
Zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten bij deze specifieke auto?