Mijn naam is Nick (36) en sinds 3 weken trotse eigenaar van mijn eerste Porsche 911. Na een zoektocht van een jaar (leuke corona hobby) heb ik een Porsche 997 MK2 3.8 2s met handbak (leuke extra opties: pasm, schuifdak) gekocht in kleursamenstelling zwart/zwart (in/exterieur) met slechts 80.000 km. Iedere keer een grote glimlach om met deze machine te mogen rijden, eerste ervaring is dat het een heel toegankelijke auto is maar verandert in een beest als je de toeren induikt. Ik heb mooie roadtrips naar de Champagne streek en Zuid Noorwegen in de planning, hopelijk kan dit allemaal binnenkort. Voor nu zijn tips voor mooie wegen in Nederland welkom:) Foto's volgen na eerste poetsbeurt (de auto zit helaas vol stof, staat gelukkig wel in afgesloten garage).
Ik kijk er naar uit mooie ervaringen te delen.
Groet, Nick
PS: mocht iemand beschikken over een gebruikt accesoire set van Porsche dak(basis) dragers en fietsdrager (racefiets), ik neem deze graag over.
01 apr 2021 20:57
erwin996
M140i
Re: Nieuw lid: Porsche 997 mk2 van Nick
Welkom Nick! Mooi dat je een handbak hebt, voor echte rijders
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
01 apr 2021 21:31
hansw
987 Cayman S Cup
Een 997.2 Carrera 2 S, uitstekende keuze. Als ik nog eens voor een 911 ga wordt dat de spec.
Veel plezier!
01 apr 2021 22:38
Robbert996
996 Carrera 4S Coupé Tiptronic
Egmond aan den Hoef
Welkom Dat je veel veilige en technisch blije km's mag maken in je 911
_________________________________________ 996 Carrera 4S Coupé Tiptronic - midnight blue metallic - augustus 2003 - 75.000 km - Japanse import
02 apr 2021 9:06
mbgroen
997.2 Carrera 2 S
Ha Nick,
Goede keuze, heb net een aantal maanden geleden dezelfde aangeschaft In Meteor Grey met zwart interieur, maar verder aardig dezelfde specs. Wat een ding hè?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum