Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:52

Antwoord op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Wat is je hobby naast Porsche ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht Zwwwwwarte agent
He Horn, leulke Foto, die ZZZZZZZZwwwwwwwwarte agent,

had je al gezien dat hij een overhemd had in het allom bekende

Porsche Pascha Motief

toppie :!:

27 okt 2005 20:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Meneer aard schreef:
Als ik met de P kan rijden (apk geregeld dan) ga ik echt wel ff mooie foto maken met de P tussen de vliegtuigen lijkt me echt bruut :D

Dan hebben jullie daar toch wel wat moois staan, een Duo Discus, Ventus (2) of een Nimbus 4 of zo ?
Dan wordt het echt een mooie foto tenminste :wink:

27 okt 2005 21:18
Profiel
PorscheForum Rakker
'86 3.2 Cabrio
Leiden
Bericht 
Ik haal even 4000+ ongelezen berichten in (, zag deze thread en moet antwoorden:

bier brouwen

28 okt 2005 15:19
Profiel
PorscheForum Rakker
944
Grave
Bericht 
Mijn hobby's naast de P ?

Nou eh......Niet zo veel.Ik heb een zwak voor auto's.En vooral van "leuke auto's".BMW,Mercedes,Porsche,Volkswagen,Ferrari,Lamborghini......
Niet alle types.Wel de leuke types. :lol: :lol:
Ik heb flink wat folders van de BMW E-21.Ik spaar ze op jaar van drukken,en zelfs op maand.Zo ook voor de E-24 (oude 6-serie).
Ook van de "performance-specials" van Hartge,Alpina,AC-Schnitzer en de M-series heb ik folders.
Verder wat folders van Mercedes (W107,W123 Coupé,W126 Sedan en Coupé).Ik ben begonnen in de tijd van "5 Gulden per stuk,3 voor een tientje (Guldens))".Ik ben gestopt toen de prijzen opliepen naar 15 euro (of meer) per stuk.Ik heb verder wat boeken over BMW,Porsche en Ferrari.

Verder heb ik wat Lego.Voornamelijk de wat oudere stukken uit de jaren 70.Het eerste "Technisch Lego" heb ik ook.Ook heb ik een Lego Trein met een flinke spoorbaan (voor de freaks nr 725.).Ook heb ik wat nieuwer Technisch Lego,zoals de 2 grote Formule 1 wagens van BMW-Williams en de "Silver-champ" van Mercedes.In totaal zo'n 4 vitrines vol.........

De modeltreinen heb ik ook gehad.Voornamelijk Lima en Roco met wat Fleischmann-rails.Ik was nogal gek van het H0-spoor.Huisjes van Pola en Kibri erbij.....Dom,dom,dom.....Verkocht voor een bromfiets.Een blauwe Honda MB 5.Ik wilde eigenlijk een MT 5.Maar ja........Altijd afgetrapte rotzooi en destijds ook tweedehands moeilijk aan te komen en niet te betalen !!

En verder zit ik nogal eens achter de computer.

De laatste tijd (5 maanden) wordt mijn tijd (en ook geld) opgeslokt door de aankoop van een eigen huis,en de verbouwing ervan !! Het hele huis wordt voorzien van kunststof kozijnen met HR++ glas en alles wat erbij hoort.De stucadoor is druk bezig.En als die klaar is,kan ik de keuken plaatsen.Daarna click-laminaat leggen,inrichten en overhuizen.......
De bovenverdieping doe ik volgend jaar..........Pffffffff,wat een klus.
......die heeft pech !!

31 okt 2005 22:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
fvant schreef:
Ik haal even 4000+ ongelezen berichten in (, zag deze thread en moet antwoorden:

bier brouwen

Hehe, dit hadden we nog niet gehad ! :cheers: :cheers:

Wanneer mogen we eens komen proeven ?

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

31 okt 2005 22:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
'86 3.2 Cabrio
Leiden
Bericht 
De stout wordt zaterdag gebotteld dus over 2 maanden ? Dan heeft 't mooi kunnen rusten. Goeie timing dan ook want dan is het bar koud en vies weer buiten en binnen lekker warm met een verwarmend biertje :))

eigen witbier is bijna op (halve krat) en als 't weer zo blijft helemaal voor je langs geweest bent :)

Brouwen en rijden gaat niet helemaal samen, nou ja, dat brouwen nog net wel...

31 okt 2005 23:16
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Ben al sinds de jaren 70 een fan van Udo Jurgens (ja ja lach maar) en ga regelmatig naar zijn concerten.

De laatste was in Dusseldorf, een super combinatie een mooie rit met de 911 en een leuk hotel.

Als je dat ziet zo'n Philips Hal helemaal uitverkocht :!: , en natuurlijk een perfecte show/concert.

01 nov 2005 9:09
Profiel
Westervoort
Bericht 
molen934 schreef:
Ben al sinds de jaren 70 een fan van Udo Jurgens (ja ja lach maar)

:lol: :lol: :lol: nou Molen...je bent iig niet bang :thumright: ...Chris Roberts, Rex Gildo, Udo Jürgens...Schlagers aus vergangenen Zeit... :wink:

01 nov 2005 9:30
Profiel
Bericht 
korfbal en judo

16 nov 2005 15:50
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
molen934 schreef:
Ben al sinds de jaren 70 een fan van Udo Jurgens (ja ja lach maar) en ga regelmatig naar zijn concerten.

De laatste was in Dusseldorf, een super combinatie een mooie rit met de 911 en een leuk hotel.

Als je dat ziet zo'n Philips Hal helemaal uitverkocht :!: , en natuurlijk een perfecte show/concert.

Ben fan van Wil Tura. :lol:

16 nov 2005 20:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
RS-R schreef:

En Frans Bauer dan ? :lol:

16 nov 2005 20:46
Profiel
PorscheForum Rakker
911SC 1981
Bericht 
RS-R schreef:
molen934 schreef:

Leven die nog???? :wink:

16 nov 2005 20:47
Profiel
PorscheForum Rakker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
Jarenlang als hobby motor gereden, BMW100RS.
Mede door m'n werk de duikersopleiding gevolgd, ben het daarna als hobby gaan uitoefenen. Heb veel gedoken op Aruba en Curacao. Grootste diepte die ik heb kunnen halen is 42 meter.
Op het ogenblik veel tijd op de camping doorbrengen, z'n 6 mnd. per
jaar.
En ja natuurlijk de Porsche en het PF.
Ja hoor, mijn vrouw staat over m'n schouder mee te lezen, dat is toch wel de grootste/duurste hobby. :D
Ga ook af en toe met de jongste zoon carten(slopend :shock: )

16 nov 2005 21:13
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
kampen
Bericht 
Veels te veel hobby's en sporten die leuk zijn. Gisterenavond wezen kickboksen. Hou ook van zeilen ( helaas, geen BM-er meer, B. was 't gauw zat !). Lekker indisch/italiaans koken. 's Avonds gezellig met vriendinnen een lekker wijntje drinken bij een knapperend haardvuurtje (die moet B. maken ! :wink: ). Lekker wandelen in het bos, na een stukje rijden :lol: . Langs de IJssel slenteren. Lekker winkelen, vooral bij Riviera Maison ( favoriete winkel !). Voetballen met de jongens. Alles over Porsche verzamelen. Fotograferen (spiegelreflex !). Lezen Robin Cook, Janet Fitch, Donna Tart, maar ook strips zoals Franka, geweldig.
De Porsche lekker wassen en in de was zetten, super.. Koffie drinken in de stad met lekkere gebakjes erbij. Top Gear kijken samen met Berry (ook alle "engelse"en alle herhalingen). Schilderen, tekenen. Zit in een comite, als penningmeester, voor kindervakantieweken, heel leuk om te doen (ook na het vergaderen altijd tijd voor iets gezelligs !). Naar het Kroller-Muller of scheepsvaart museum in A'dam. Films kijken, ik kan niet wachten op de film Narnia. De laatste film thuis was War of the Worlds, yakkes. Op Santana, B.B. King lekker swingen en muziek mkaen met de jongens. Nou, is 't genoeg ?? Ik kan nog wel ff doorgaan.
Oja, niet te vergeten; het lezen van alle berichten op dit forum, heel goed voor m'n algemene ontwikkeling.

16 nov 2005 21:33
Profiel
PorscheForum Rakker
ex911 ex964 ex996 ex 996 turbo nu 997 gt3
apeldoorn
Bericht 
mijn 2de hobby is motor racen ik heb een eigen race team en ben zelf coureur ik rij in nederland en het buitenland (www.bosch-racing.nl) kijk maar voor meer info op deze site en laat weten wat je er van vindt???????

21 nov 2005 15:27
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
@ your service:

http://www.bosch-racing.nl

leuke site suc6,maar uuh volgens mij heet jij Gert :?: :roll: :?: en is Mike de zoon---->tenminste als ik sherlock holmes geloof :!:

http://www.bosch-racing.nl/gert/gert.html

hahahaha wel leuk :wink: :lol:

Afbeelding

http://www.degeusmakelaars.com

22 nov 2005 10:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Ik heb er inmiddels een hobby bij....bedenken welk type Porsche ik graag wil rijden nu de Schieffer verkocht is. :scratch: :wink:

22 nov 2005 11:01
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Ivo964C2 schreef:
Ik heb er inmiddels een hobby bij....bedenken welk type Porsche ik graag wil rijden nu de Schieffer verkocht is. :scratch: :wink:

Hoelang moet je hier nog over nadenken??? 8) :wink:

Afbeelding

22 nov 2005 11:12
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ook een manier om de nr-plaat af te dekken :roll: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

22 nov 2005 11:37
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Nou ken ik Ivo een beetje, maar alles wat een spoiler heeft is ie niet vies van.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Bah, wat een hobbie heeft ie, ben blij dat ik straks weer thuis mijn postzegelverzameling ga sorteren.

John

(Staphorst)

22 nov 2005 11:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Ja John..spot er maar mee! :lol: :lol: :lol: , maar dat verzinnen gaat bij mij, als eenvoudige arbeider, hand in hand met: "Kennikdahbuttaluh" :roll: ....en een lekkere handvol spoilers op zijn tijd..... 8) :wink:

22 nov 2005 12:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Bericht 
Ivo964C2 schreef:
Ja John..spot er maar mee! :lol: :lol: :lol: , maar dat verzinnen gaat bij mij, als eenvoudige arbeider, hand in hand met: "Kennikdahbuttaluh" :roll: ....en een lekkere handvol spoilers op zijn tijd..... 8) :wink:

Nou zeg maar gerust twee handen vol brrrrr :lol:

22 nov 2005 20:04
Profiel Facebook  Twitter 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Ivo964C2 schreef:

Misschien heb ik het "gewoon" gemist Ivo, maareuh...... wat is de ratio geweest achter je verkoop? :?: :?

22 nov 2005 20:53
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ook een manier om de nr-plaat af te dekken :roll: :wink:

Hoeft daar niet eens een B-plaatje voor te zijn. ;) :^:

22 nov 2005 23:38
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4