Auteur |
Bericht |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Henk, heb teveel meegemaakt.
Daarom deze recalcitrante opstelling,
zie het als zelfbescherming.
En wat betreft jouw opmerking, indien het mijn naasten zou betreffen zou ik zeker aangedaan zijn.
Laatst bijgewerkt door RS-R op 15 nov 2005 23:35, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 nov 2005 23:33 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
je kunt ook niet met IEDEREEN rekening houden
dan kun je bij alles wel stilstaan
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
15 nov 2005 23:34 |
|
|
horn
PF #57
|
inderdaad. gelukkig doe ik dat nog. de dag dat je je schouders over dergelijke dingen ophaalt, ben je gezien.
ik ben van mening dat je weldegelijk met IEDEREEN rekening kunt houden. Echter soms moet je een afweging in je keuzemogelijkheden maken.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 nov 2005 23:47 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Harald
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
15 nov 2005 23:54 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Er is elders minder aandacht van de Media als het om dit soort dingen gaat ver-idealiseer je emigratie idee-en vooral niet
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
15 nov 2005 23:57 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Harald, we liggen weer eens aardig op één lijn...
|
15 nov 2005 23:59 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 nov 2005 0:01 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Ja hoor!
Heb je je partij programma al klaar?
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
16 nov 2005 0:03 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Maar dan wel met dit kapsel ,
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
16 nov 2005 0:07 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Nee...zou niet tegen de in de politiek gebruikelijke "stroop" kunnen , te rechtlijnig en ongeduldig voor...
|
16 nov 2005 0:08 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik ook niet. Ik denk Henk ook niet. Zijn we al met zijn drieen. Dat is een begin...
Dat is overigens de reden dat ik destijds wel vertrouwen had in Herman Heinsbroek. Zag daar iemand in met zakelijke no-nonsense ervaring die geen zin had in politieke spelletjes. Jammer dat het zo gelopen is.
|
16 nov 2005 0:11 |
|
|
Jort
Groningen
|
|
16 nov 2005 0:31 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
UND westafrikaans staatje kopen
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
16 nov 2005 1:45 |
|
|
horn
PF #57
|
|
16 nov 2005 8:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 nov 2005 11:32 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
..eerder hoeveel verder het nog zal gaan....
|
16 nov 2005 11:34 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nee, maar iedereen hier weet waar het aan ligt, maar niemand die er ZELF iets aan doet.... Is standaard toch... Is hetzelfde als altijd met het voetbal (of wat dan ook):
"WIJ hebben gewonnen... "... en "ZIJ hebben verloren...."
|
16 nov 2005 13:15 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje
door onze redactie
DEN HAAG - Groep Wilders looft 10.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de daders die een 49-jarige vrouw in Spijkenisse hebben mishandeld en haar hondje aan zijn eigen riem hebben opgehangen. Het Tweede Kamerlid Geert Wilders roept premier Balkenende op zijn beloning voor de gouden tip te vertienvoudigen.
De gehandicapte vrouw liet afgelopen maandag in Spijkenisse met haar scootmobiel haar hondje uit, toen ze werd aangevallen door twee jongens op een scooter. De jongens schopten en sloegen de vrouw toen zij in een greppel was beland en haar scootmobiel over zich heen had gekregen. Toen de vrouw geen geld bleek te hebben, hingen de jongens haar hondje aan zijn riem op aan een hek. De vrouw werd pas geruime tijd later bevrijd.
Wilders is woensdag naar eigen zeggen overstelpt door e-mailtjes van woedende burgers. Hij besloot daarop 10.000 euro uit te loven en premier Balkenende en minister Donner (Justitie) schriftelijke vragen te stellen over de zaak: „Zijn de daders al gearresteerd? Vindt u ook niet dat zij eigenlijk eenzelfde behandeling verdienen danwel op zijn minst langdurig achter de tralies moeten verdwijnen?”
Ook de Dierenbescherming Voorne-Putten/Goeree Overflakkee heeft een beloning uitgeloofd. De lokale afdeling van de Dierenbescherming geeft 500 euro voor de tip die leidt tot aanhouding van de daders.
De politie is druk bezig met het onderzoek. „We benutten alle mogelijkheden die we hebben”, aldus een woordvoerder. Momenteel bekijkt de politie de resultaten van het passantenonderzoek. Over de actie van Wilders wil de politie niet veel kwijt. „Dat is ieders persoonlijke keuze. We krijgen ook veel reacties van medeleven van het publiek. We zullen ze doorgeven aan het slachtoffer en haar familie”, aldus de woordvoerder.
Het is een begin.....
|
16 nov 2005 16:13 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 nov 2005 18:10 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
je kunt wel iets zeggen maar dan moet je het ook nog na kunnen komen
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
17 nov 2005 0:18 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Eén ding : zulke dingen gebeuren heus ook in België hoor, en in gelijk welk land trouwens.
|
17 nov 2005 14:25 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Wie zegt dat er niks gedaan wordt ?
Lees artikel hierboven
Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje
In plaats van hier te leuteren op een Porsche forum, zijn er die rechtstreeks Wilders benaderen. Bewijst nog maar eens dat je nooit mag veralgemenen en dat er altijd mensen zijn met het hart op de goede plaats en die van aanpakken weten.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
Laatst bijgewerkt door rufie op 17 nov 2005 15:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 nov 2005 14:32 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Wakker worden rufie, dat staat enkel posts hoger ook al
|
17 nov 2005 14:55 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Het enige dat hier kan aangedaan worden, is harder optreden, wat hier al een paar maal geopperd is. Voor de rest valt er weining over te zeggen.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
17 nov 2005 15:23 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Iets (niet) zeggen is nog heel wat anders dan en
|
17 nov 2005 17:54 |
|
|