We komen bijna ruimte te kort, gelukkig had Neppert niet zijn 944 meegenomen. Met de Safari was het vandaag 1 stapje vooruit en 2 stappen terug, testrit eindigde achter de witte 924 met een sleepkabel. Neppert leuk je ontmoet te hebben en bedankt voor de koeken (zijn op ), altijd welkom.
Was zeker leuk om jullie allemaal eens te ontmoeten! Volgende keer keer kom ik zeker ruimte bezetten met de 944, en voor de zekerheid dan ook maar een extra pak koeken meenemen.
Wat is er misgegaan met Safari?
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
Jazeker, bijna ons hele voorraad met onderdelen uit het magazijn gaan mee. Porsche had een lijst met onderdelen die ze meenamen op hun reis om de wereld met de 924,
Jazeker, bijna ons hele voorraad met onderdelen uit het magazijn gaan mee. Porsche had een lijst met onderdelen die ze meenamen op hun reis om de wereld met de 924, die houden we zo'n beetje aan.
Dat is een beste lijst, die roofracks zijn echt geen overbodige luxe!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
25 mei 2021 8:53
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: PBVH
Ik zie dat een volledige motorblok en versnellingsbak nog ontbreekt in het lijstje, maar dat is dan ook de reden voor de trekhaak op de rode.
De trailer moeten we nog bouwen...
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
25 mei 2021 9:18
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
'N Maat van mij importeert dat soort aanhangers en caravans vanuit Zuid Afrika en maakt ze geschikt voor de EU markt met type goedkeuring
Mijn schoonvader kocht ooit een Defender LWB met bijpassende bush aanhanger (met tent erop en scheppen aan de zijkant) in Zimbabwe. Onwijs stoer ding, rijden we mee in Zuid-Afrika
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 mei 2021 19:14
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Die aanhangers uit Zuid-Afrika ken ik goed. Vroegah hadden we er eentje. Maar, 30k voor een aanhager is een beetje vors...we zullen beginnen met zoiets...
Bij de PBVH kunnen we inmiddels alles ombouwen tot Safari uitvoering
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum