Re: porsche - piepschuim letters
Ben ik weer
!
Met de kerstdagen in aantocht en iedereen druk in en om het huis vanwege Coronaperikelen, leek het mij leuk nog weer een batch PORSCHE piepschuimletters te maken, voor de liefhebbers.
Misschien een leuk cadeautje om weg te geven of jezelf te gunnen voor plaatsing aan een wand in de garage!
Geproduceerd uit XPS piepschuim, glad van structuur.
NIEUW: we kunnen ze ook al in kleur gespoten leveren. De achterzijde blijft onbespoten.
Er is keuze uit 4 standaardkleuren: zwart (RAL 9005), rood (RAL 3020), geel (RAL 1003), zilver metallic (RAL 9007).
Andere kleuren zijn mogelijk, dan graag de RAL-kleur doorgeven (meerprijs €10,- i.v.m. aankoop verf)
In kleur spuiten/schilderen is ook eenvoudig zelf te doen met watergedragen verf/latex of acrylverf.
Materiaal: XPS piepschuim
Afmetingen: 1350x95x40 mm.
Incl. dubbelzijdig zelfklevend klittenband t.b.v. de montage
Wit of in kleur gespoten
Spatiëring tussen letters is 13 mm.
Verpakt in omdoosje
Omdat er meestal veel berichten komen, wil ik jullie verzoeken de onderstaande gegevens te kopiëren en in te vullen, waarna naar mij te sturen.
Dan hoef ik enkel nog de bankgegevens terug te sturen, dat is het vlotst voor de communicatie.
Naam + achternaam
Straat + huisnummer
Postcode + woonplaats
Aantal gewenste sets
Eventuele gekozen kleur De prijs bedraagt €22,50/set voor een witte variant.
De prijs bedraagt €37,50/set voor een gekleurde variant (keuze uit 4 standaardkleuren)
De prijs bedraagt €47,50/set voor een gekleurde variant met eigen aangeleverde kleurcode.
De verpakkings- en verzendkosten bedragen €7,50 (België = €15,00)
Totaal dus €30,00/set (voorbeeld: prijs voor 3 witte sets = €75,00 binnen NL)
Mochten er meerdere sets besteld worden, dan worden de verzendkosten dus 1x gerekend.
Bestellen kan t/m maandag 21/12. Ik zal dan zorgen dat ze (als de pakketdiensten meewerken) voor kerst nog worden afgeleverd!
Groeten uit Hengelo!