Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 12:23

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Olaf schreef:
Vandaag de uitnodiging mogen ontvangen ...

... laat 'm nog even liggen :popcorn:

Ik heb m verscheurd...

28 mei 2021 22:16
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Wil je nu een sticker?

28 mei 2021 22:24
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Die had ie al.

28 mei 2021 22:28
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
MarcoB schreef:
Wil je nu een sticker?

Kennelijk krijg je die vanzelf....

28 mei 2021 22:44
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Heb je kaartje al vol dan? :mrgreen:

28 mei 2021 22:53
Profiel
993 4S
Maarten schreef:
Same here :mrgreen:

Waar ben je bang voor?

29 mei 2021 12:24
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Tweede Pfizer shot volgende week zaterdag. Maar goed ook want mijn DAB ontvangst is nog niet helemaal goed en ik kan Putin’s instructies soms nog niet helemaal goed verstaan

29 mei 2021 12:33
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
De (meeste) 40-ers staan wel te springen. Gelukkig. Website regelmatig overbelast.

29 mei 2021 13:03
Profiel
997.2 4s pdk
tholen
Heb hem ook al lekker gehad, hoorde dat er al restaurants Zijn die mensen zonder weren. Denk wel een goede zaak want ze kunnen ons als nog aansteken.

29 mei 2021 16:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Olaf schreef:
Vandaag de uitnodiging mogen ontvangen ...

... laat 'm nog even liggen :popcorn:

Deze week ook een uitnodiging ontvangen. Laat m ook nog even liggen .... Tot december 2023.

29 mei 2021 17:02
Profiel
997.2 4s pdk
tholen
Ja als je nergens naar toe wilt kun je dat prima doen.

29 mei 2021 17:11
Profiel
En straks weer afgeven op het falende beleid als blijkt dat de vaccinatie graad toch net te laag is om die 4e golf te voorkomen en we in het najaar weer binnen mogen blijven.

:thumleft:

29 mei 2021 17:29
Profiel
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Ik bj 76 a.s. Woensdag met het Jansen vaccin. Blij mee :cheers:

29 mei 2021 18:08
Profiel
En meteen klaar dan. Een week later staat hij erin ook.

https://mijn.rivm.nl/vaccinaties/login

29 mei 2021 18:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Heeft iemand een betrouwbare onafhankelijke bron die ons duidelijk maakt in hoeverre het seizoensgebonden effect van een coronavirus invloed heeft op de huidige daling van de cijfers? Ik lees of hoor daar niets over via de MSM :scratch:

29 mei 2021 19:11
Profiel
Als je nou gewoon even wacht tot december 2023. Tegen die tijd hebben ze hier vast een post doctorale opleiding voor en die kun je dan mooi volgen.

29 mei 2021 19:18
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Niet meer op reageren MarkS, houdt het vanzelf over.

29 mei 2021 21:18
Profiel
Je hebt gelijk. M’n goede voornemen … voor 20xx :mrgreen:

“Het houdt niet op, niet vanzelf”

29 mei 2021 21:21
Profiel
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Ik had het al eerder aangegeven dat ik na mijn 1e vaccinatie af en toe een Chinees in mijn oren hoor praten, maar dat is nog niets vergeleken bij de onweerstaanbare dagelijks zin in Chinees eten en de doodsangsten die ik heb dat we met ons bootje over de rand vallen.
DAB+ in de auto doet het trouwens prima :thumleft:

:mrgreen:

29 mei 2021 21:34
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Het is ook wel lekker makkelijk: laat anderen de vaccinaties nemen, daarmee de pandemie onder controle krijgen, dan wacht ik lekker af. Wat als iedereen zo dacht?

29 mei 2021 21:52
Profiel
Nee wacht effe. De daling van het aantal besmettingen kan net zo goed wordt veroorzaakt door het seizoensgebonden effect. Bewijs eerst maar eens met een onafhankelijke betrouwbare bron dat dit door het vaccineren komt. Ongelofelijk, wat een kleuterschool dit.

29 mei 2021 22:18
Profiel
Nog meer goed nieuws … :mrgreen:

Afbeelding

Hamer gaat maandag praten met mensen uit geboortejaren 1972 en 1973
28 mei 2021 door Rudolf Julius

Mariëtte Hamer vordert gestaag met de vorming van een nieuw kabinet. De informateur heeft er al vele gesprekken op zitten en is volgende week toe aan de volgende stap: het cluster van mensen uit de geboortejaren 1972 en 1973.

“De vaart zit er nu goed in”, zegt Hamer tevreden. “Het kwam allemaal wat moeizaam op gang, maar we beginnen tempo te maken. Hierna zijn de kermisexploitanten, mensen met het Smith-Magenis-syndroom en de Hoorn van Afrika aan de beurt. Vervolgens ga ik verder met de geboortejaren 1974 en 1975.”

Hamer hoopt voor het eind van de zomer iedereen gesproken te hebben die dat wil. Daarna komt zij met een advies over een mogelijke coalitie.

29 mei 2021 22:25
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
@enguess: Wat nou als iedereen zich laat vaccineren, en later blijken er onomkeerbare en oncontroleerbare processen te zijn veroorzaakt? Die optie lijkt maar moeizaam uit jullie mond (toetsenbord) te komen. Dat blinde vertrouwen is ronduit naïef tte noemen.

Er wordt nu al gefluisterd dat eenmaal gevaccineerd, je daar nooit meer vanaf komt. Het lijf verwacht chemische hulp van buitenaf, en doet zelf steeds minder. Je raakt er dus van afhankelijk. Bovendien blijft het raar, dat als je eenmaal covid hebt gehad, je alsnog gevaccineerd moet worden. We gaan dus niet voor groepsimmuniteit, want dat effect hebben de vaccinaties m.i. niet (ik kan het mis hebben).
Immuniteit bereik je door de ziekte te doorstaan. Niet door een injectie, vandaar dat je dit jaarlijks moet herhalen. Of misschien ook niet, maar ook dat weten ‘ze’ nog niet.

Ik denk dat het een goede zaak is, dat grote delen van de bevolking zich niet (willen) laten vaccineren. Ook die gegevens zijn over 5 of 10 jaar van belang. Pas dan kan een grote groep zelf beslissen of ze alsnog een vaccinatie willen. Maar niet zoals dat nu gaat.
Al eerder opgemerkt: als een product goed is, verkoopt het zichzelf. Dan is er geen dwang nodig. Bovendien is haastige spoed, zelden goed.

En @MarcS, zo’n kleuterschool vindt ik dit niet, het is opvallend dat je alles belachelijk maakt, wat enig tegengeluid is. Dát is veel enger. Er moet een tegengeluid zijn, of vindt jij dat kleutergedrag? Ik vindt het juist ondoordacht om als eerste in de rij voor een vaccinatie te gaan. Niet als je kwetsbaar bent, maar wel als je gezond bent.
En jongelui die nog een kinderwens hebben: die moeten helemáál voorzichtig zijn met hun beslissingen. Als overheid had ík daar eerst een controlegroep voor opgeroepen (vrijwillig!).
Er is nog helemaal niets bekend over deze vaccinaties!

29 mei 2021 22:30
Profiel
De kleuterschool opmerking ging daar niet over. Goed lezen (en typen) is best lastig soms. Er is niks mis met “een tegengeluid”. Maar die wordt naar mijn mening totaal niet door jou en reddriver vertolkt. Maar ik ga mezelf niet herhalen over wat ik van jullie posts vind in dit topic.

Terugkomend op de kleuterschool. Reddriver heeft kennelijk of geen Google of geen bronnen die wij wel kunnen gebruiken om informatie te zoeken als hij zijn vraag echt serieus bedoelt, of hij stelt een vraag waar hij geen serieus antwoord op verwacht maar probeert alleen zijn eigen theorieën te ventileren (hoe toepasselijk).

Dat jij hetgeen ik hier post afdoet met alles belachelijk maken, dat is helemaal prima. Je verkondigt zelf vooral een hele hoop onzin en ongefundeerde bangmakerij. Zie je laatste post. Dan wil ik toch ook nog wel even terugkomen op een van jouw recentere hoogtepunten hier, vorige pagina inmiddels. Ik begrijp echt niet dat jij nog geen ban aan je broek hebt. Jij hebt het g… lef om onderstaande hier als reactie te plaatsen op iemand die z’n vaccinatie heeft gehaald? Misschien ben ik de enige die hier tussen de regels iets in leest. Ik hoop maar dat ik mis zit. Maar ik denk het niet gezien de voorgeschiedenis qua berichten. Ik zeg niet dat je een misselijk mannetje bent, want ik ken je niet, maar je presenteert je hier wel zo imho.

steef schreef:
Enguess schreef:
... ben nl gevaccineerd dus ik zit goed.....

Ik hoop het voor je! Denk daar maar niet te lichtzinnig over :popcorn:

29 mei 2021 22:48
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
De opmerking die je aanhaalt, daar blijf ik achter staan. Het is raar om te denken dat je veilig bent na vooral deze vaccinaties, dus daar mag ik wat over zeggen. Dat jij daar een ban voor nodig acht, ach, dat zegt iets over jou. Het is helemaal niet zo dat je veilig bent na vaccinatie, en ik vindt het raar als mensen dat denken. Het is een goed recht om dat te denken, dat is juist het gedeelte van de hersenspoeling (mijn mening!) maar voorlopig blijft het bij hopen. Nogmaals: bewijs dat dit de heilige graal is, is er niet.
Ik snap dat het niet leuk is om negativiteit over de vaccinaties te vernemen, maar je zal die vergiskans zeker tot je mogen nemen. Niet leuk om te horen, maar wel degelijk een mogelijke realiteit. Je bent tot nu toe NIET gered door een vaccinatie. Of je dat nou wil horen of niet. En kennelijk willen er een aantal hier niets over horen. Het werkt, dus verder kop houden? Zoiets?

29 mei 2021 23:11
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 100  Volgende