Aangezien onze smaak wel wat overeenkomsten heeft (tenminste wat Porsche en velgen betreft)...
De 996 is nu mijn DD geworden, daarom ben ik (vast) op zoek naar een mooie set velgen voor de winter. Wil een gebruikte set kopen, bijvoorbeeld OZ Alleggrita HLT of BBS SR, en ze dan een kleurtje geven (bijv. brons metallic).
Ben wel benieuwd wat je smaak / keuze is voor een winterset.
_________________________________________ 996 Carrera 1998, Boxster S 550 Spyder 2004 en Cayman S Sport 2008.
Heb vorige week een mooie set gescoord bij onze Oosterburen. Standaard model, geen origineel Porsche (merk RH) maar wel inclusief mooie set Dunlop winterbanden en bijpassende Porsche naafkapjes. Kon ik voor de prijs niet laten schieten.
Dit model:
_________________________________________ 996 Carrera 1998, Boxster S 550 Spyder 2004 en Cayman S Sport 2008.
Nee, deze geen kleurtje. De 996 blijft onopvallend standaard, niets bijzonders. Slechts enkele persoonlijke details. Heb bijna alles gedaan wat op mijn wensenlijstje stond. Binnenkort zal ik een update geven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum