Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 apr 2025 23:37

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
08-2020 996 Carrera 3.4 2001 08-2021 997 Carrera S 2006 11-2021 997 Carrera 2004 03-2024 Macan
Zoetermeer
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ik ga er gemakshalve van uit dat iedereen wel enige kennis heeft van de Nederlandse taal. Voor degenen die wat minder bekend zijn met Nederlandse spreekwoorden en gezegden; ‘ voor de Bühne ‘ betekent gewoon ‘ voor de vorm ‘. En nou niet bijdehand gaan doen en vragen ‘ welke vorm ‘?.

07 jul 2021 10:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 4S
Welke vorm? En nu niet ontwijkend gaan doen omdat je het antwoord niet weet/nog moet verzinnen.

07 jul 2021 11:18
Profiel
993 4S
ATanis schreef:
Volg je het nieuws een beetje? Er komt een nieuw onderzoek naar de herkomst van het virus. Daarmee wordt gelijk gezegd dat deze missie dus echt flauwekul geweest is. Dit naar aanleiding van de geopenbaarde emails van Faucci, waaruit naar voren komt dat hij gelogen had over samenwerking met het Wuhan lab, ook het Erasmus was deel van dit onderzoek, was Koopmans ook niet open over in het begin.

Onderaan de streep intresseert het mij niks, een zoönose of een lab ongeluk; het probleem waar we in zitten blijft hetzelde. Alleen het schandaal maken ze zelf onnodig groot. Naief om te denken dat ze dit onder het kleed konden vegen toch?

Ja, maar alleen wat jullie MSM noemen.
Dat er een nieuw onderzoek komt betekent helemaal niet dat het eerste onderzoek "dus echt" flauwekul was.

07 jul 2021 11:20
Profiel
PorscheForum Rakker
08-2020 996 Carrera 3.4 2001 08-2021 997 Carrera S 2006 11-2021 997 Carrera 2004 03-2024 Macan
Zoetermeer
Ik hoef helemaal niets te ontwijken of verzinnen; jouw reactie an sich zegt genoeg. Ik laat me hier verder niet verleiden tot een zinloze discussie. Er zijn voor en tegenstanders, voor elk onderwerp. Elkaar met alle geweld willen overtuigen van zijn eigen gelijk, wat onder de streep niet meer is dan een mening is imho vergeefse moeite en laat ik aan mijn deur voorbij gaan. Succes met de discussie. :lol: :lol: :lol:

07 jul 2021 12:52
Profiel
993 4S
Je slingert gewoon wat onzin op het forum en als dan iemand om uitleg vraagt ga je er met je staart tussen je benen vandoor. Sterk :thumleft:

07 jul 2021 15:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 C2 MK1 1998
Soest
Opzienbarend nu weer de paniek bij de overheid over de “uitbraak” van de besmettingen(positieve PCR, wat overigens niet eens wil zeggen dat je besmettelijk bent) onder de jeugd met direct weer de dreiging van de lockdown.
Tekenend weer voor het feit dat ze eigenlijk niet goed weten waar ze mee bezig zijn, immers, de jeugd heeft er geen tot nauwelijks last van en we dit ook kunnen beschouwen als GRATIS vaccinaties :salut:
Maar, laten we allemaal maar die app downloaden, gehoorzaam de vaccinaties nemen en overal netjes je barcode laten zien om toegang te kunnen krijgen tot …….
Krijg een onbehagelijk gevoel hierbij, maar ogenschijnlijk ben ik een van de weinigen hier op dit forum.

08 jul 2021 11:45
Profiel
PorscheForum Junkie
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Dat onbehaaglijk gevoel krijg ik als ik de beelden zie van stampvolle disco's waar op geen enkele wijze afstand gehouden wordt,waar kennelijk jongeren zonodig met een vervalste QR code of inentingsverklaring naar binnen gaan. Straks loopt diezelfde jeugd weer te mauwen dat ze niks mag. Eigen schuld, dikke bult.

08 jul 2021 11:59
Profiel
ex Porsche 987 Boxster S en nu Porsche 981 Boxster GTS
Paniek? Er is aangegeven dat er vooralsnog geen beperkingen ingevoerd hoeven worden omdat de ziekenhuizen alles nog aankunnen. Wat is dan de paniek?

Of noem je het paniek omdat ze vooruit denken zodat ze snel kunnen schakelen mocht het wel aan de orde komen?

08 jul 2021 12:05
Profiel
Moderator
911 Carrera S
bjft schreef:
.... vervalste QR code .... Straks loopt diezelfde jeugd weer te mauwen dat ze niks mag. Eigen schuld, dikke bult.

Het is niet alleen die groep jongeren die daar straks (wellicht) last van heeft ... :|

Overigens waren het MI geen vervalste QR codes, maar die van iemand anders - en werd niet nauwkeurig gecontroleerd of de persoon die de QR code toonde ook daadwerkelijk de persoon was waarvoor de QR code bestemd was.

08 jul 2021 12:21
Profiel WWW Facebook 
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Ik weet niet of je het paniek moet noemen maar ik kan het probleem wel begrijpen. Straks staat alles weer binnen no-time op rood en zit Europa weer op slot. Ook niet echt een zomer die we met z’n allen hadden verwacht lijkt me.

08 jul 2021 12:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Olaf schreef:
Overigens waren het MI geen vervalste QR codes, maar die van iemand anders - en werd niet nauwkeurig gecontroleerd of de persoon die de QR code toonde ook daadwerkelijk de persoon was waarvoor de QR code bestemd was.

Vervalst of vals. Je neemt dus bewust het risico, dat je, zonder dat je er zeker van bent dat je niet besmet bent, zo'n propvol café of ramvolle disco in gaat. En dat staat los van het feit of de controle wel goed was.

08 jul 2021 12:27
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Gewoon inenten :popcorn:

08 jul 2021 12:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Dat is op dit forum toch wel gewoon iets te kort door de bocht :mrgreen: :mrgreen:

08 jul 2021 13:16
Profiel
PorscheForum Rakker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Opmerkelijk, dat zoveel slimme mensen zichzelf compleet in een angstpsychose hebben laten praten, FEIT: Er is geen ander ziekenhuisverloop dan voorgaande jaren, FEIT: De IFR is 0,15% (WHO consensus) LAGER dan de seizoensgriep, desondanks op de A-lijst gestemd van meeste dodelijke ziektes allertijden samen met Ebola en Sars waardoor er nu gruwelijke wetgeving over ons uitgestort kan worden onder het mom van "pandemiebestrijding". De enige pandemie is de VALS POSITIEVE PCR TEST PANDEMIE. Daar zit je nu dan, denkend dat je bijdraagt aan de oplossing maar nu wel met de experimentele injectie in je donder. En binnenkort weer alles op slot. Ach de ziekenhuizen zijn leeg. Maar who cares. Iets met Post Truth Politics, de waarheid doet er allang niet meer toe. Er mag natuurlijk niet afgeweken worden van het narratief. Plankgas richting de afgrond met ons allen. Fijne dag allemaal 8)

08 jul 2021 13:55
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S
Goedereede
MarkS schreef:
Ik weet niet of je het paniek moet noemen maar ik kan het probleem wel begrijpen. Straks staat alles weer binnen no-time op rood en zit Europa weer op slot. Ook niet echt een zomer die we met z’n allen hadden verwacht lijkt me.

Dat klopt vanuit het narratief van 'zero covid'. Onhoudbaar om daar aan vast te houden.
Ga maar na, de IFR wordt bij elke nieuwe variant verder naar beneden bijgesteld. Als de mortaliteit nog verder daalt, of zelfs richting 0 gaat, dan moet je toch op een gegeven moment zeggen dat testen zinloos is?
Dit is een heel rieël scenario, er zijn diverse onschuldige corona virussen die elk jaar terugkeren.

08 jul 2021 14:17
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Griepje hè. Stug blijven volhouden hoor. De kracht zit echt in de herhaling.

08 jul 2021 14:56
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Dat lijkt bij jullie goed te werken :wink:

08 jul 2021 14:59
Profiel
Nou volgens mij zijn jullie degene die de oude grammofoonplaten van zolder hebben gehaald. ;-)

08 jul 2021 15:06
Profiel
Ze hebben gewoon iets te snel iets te veel maatregelen losgelaten. Misschien was het slimmer geweest om dat iets beter te doseren.

08 jul 2021 15:08
Profiel
911 3.2 Carrera
Zo, mijn tweede prik gisteren gehaald en nergens last van……kortom klaar voor de vakantie.

En als NL risico land wordt dan ook geen probleem, hier binnen de grenzen kun je je ook uitstekend vermaken. Touren langs de grens met de 3.2 en motorfiets…… :drive:

08 jul 2021 15:18
Profiel
ex Porsche 987 Boxster S en nu Porsche 981 Boxster GTS
2e prik staat bij mij voor as zaterdag op de agenda.

Was afgelopen weekend in Winterberg en mijn Corona QR code met daarin vaccinatiebewijs werd daar niet geaccepteerd. Stok in de neus voor de test om daar toegang te krijgen tot het huis wat was gehuurd.

Zo streng is Nederland dus niet in vergelijking tot andere landen/streken.

08 jul 2021 16:20
Profiel
Een QR code na de 1e prik geeft alsnog alleen maar die ene eerste vaccinatie aan. Dus dan snap ik dat testen wel. Ze hadden ook gewoon beter die codes pas laten aanmaken na volledige vaccinatie.

https://www.ad.nl/binnenland/een-vaccin ... ~ad45b24f/

08 jul 2021 17:02
Profiel
Moderator
911 Carrera S
MarcoB schreef:
Zo streng is Nederland dus niet in vergelijking tot andere landen/streken.

Op NL na zijn bijna alle europeesche landen groen en zien ze daarom geen dreiging als je van daar NL binnen komt ….

En NL wordt in bijna alle EU landen (nog) als oranje (of rood) gezien :idea:

08 jul 2021 17:04
Profiel WWW Facebook 
Nederland geldt niet (meer) als risico gebied voor Duitsland.

08 jul 2021 17:09
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Nou, geniet er van zolang het kan ;)

08 jul 2021 17:10
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 100  Volgende