Re: Het kan snel gaan: afscheid van de 964 ... én door met '
Ik werd er afgelopen week op gewezen door een mede forummer waar ik even (zakelijk) contact mee had dat hij al een tijdje
geen update van het TB2 project had gezien....
Het project heeft inderdaad even stil gelegen
en ik heb hier ook steeds minder ingelogd moet ik toegeven....
Na de zomer heb ik zelf niks meer aan de bus kunnen doen, te druk met werk en in de (schaarse) vrije tijd druk met klusjes
voor de winkel van TOTMBO. De restaurateur die ook de bus moet opbouwen was ook druk met al lopende projecten die hij had
staan totdat ik er nog eens tussendoor kwam en hij tussendoor ook nog een nieuw huis kocht in de zomer waar veel aan moest gebeuren
hielp ook niet mee qua voortgang
Uiteindelijk is hij begin december gestart met de opbouw van m'n bus en zit de vaart er weer een beetje in. Ik hoop hem nu ergens in
maart 2022 rijklaar
te hebben (6 maanden later dan in eerste instantie gepland
) en dan kan ik zelf hier thuis de afwerkpunten
aanpakken, o.a. wat accessoires en de laad-kleppen en -vloer monteren.
De motor, dashboard, zijramen en achterraam, verlichting en de deurgrepen zitten erin. Tectyl behandeling is ook gedaan. De bus staat nu
bij de bekleder die er een nieuw hemeltje in gaat maken tussen kerst en Oud en Nieuw en in het nieuwe jaar gaat de opbouw weer verder. Ondanks
dat de bus op slechts een kwartiertje rijden staat heb ik hem sinds augustus ook niet meer gezien dus moet het ook met de foto's doen.
Ik heb afgelopen week nieuwe Vredestein banden op de Fuchsvelgen laten monteren, normaal gesproken had ik dit zelf gedaan in de garage van
een maatje van mij die ook de banden levert, maar die had liever niet dat ik in de garage kwam i.v.m. corona lockdown regels. Dus de velgen maar
afgegeven bij hem en later weer compleet gemonteerd opgehaald. De 1e week januari heb ik nog een week vrij, naast wat geplande zaken voor
aanpassingen in de winkel voor als die weer open mag
hoop ik dan ook nog een dagje tijd te hebben om de stalen bumpers van de
bus nog iets strakker te maken en te spuiten.
Nog wat foto's.....
Ik zal vandaag nog eens in het restant van de 964 onderdelen duiken en m'n
onderdelen verkooptopic eens updaten en uitverkoop gaan houden......heb toch wel een paar dingen die in de weg beginnen te liggen....
Iedereen fijne kerstdagen en een goed 2022 gewenst