Bij voorbaat dank voor de actieve leden in dit forum die mij hebben geholpen bij het maken en bevestigen van mijn keuze. Beïnvloed door Playstation spellen GranTurismo en films als Gone in 60 seconds toen ik jong was (ahum) staat deze droomauto eindelijk op onze oprit. Wat kleine details:
996.1 handbak C2 Kleur Arctic Silver en Zwart leder interieur 160dkm / 1998
De auto heeft 8 jaren in een conditioneringsstaat binnen gestaan. Geen onderhoud gehad in de tussenliggende periode. Best spannend dus. Heb de auto zonder AKK gekocht en was dus even afwachten wat de daadwerkelijke staat van de auto was. Gelukkig bleek deze alleen achterstallig te zijn. Na een fijne onderhoudsbeurt bij PCLsn ben ik zoveel als het toelaat aan het genieten van iedere kilometer met mijn Tina.
Hartelijke groet,
Stefan
26 aug 2021 20:29
Newby
991.1 Turbo TechArt
991.1 GT3 ClubSport
Re: Even voorstellen: Stefan 996.1
Welkom en veel plezier met Sally
_________________________________________ Mijn auto's gaan nog niet zo hard, als het geld dat ik er aan uitgeef.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum