Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Het grote motorfiets topic
Veel plezier ermee! Hoeveel PK heeft deze?
|
01 sep 2021 14:08 |
|
|
Hellraiser
996 GT2 -
991 Cabrio ProjectSint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
|
Thx 110 dacht ik
|
01 sep 2021 14:17 |
|
|
Ewout
|
Da's twee keer zoveel als de mijne heeft, jij mag voor bij het stoplicht....
|
01 sep 2021 14:22 |
|
|
Hellraiser
996 GT2 -
|
Weet nog niet of ik er wel mee ga rijden, denk eerder voor de handel. Staat al geruime tijd stil en start niet meer dus goedkoop kunnen inkopen.. Denk gewoon rijklaar maken en terug te koop zetten
|
01 sep 2021 14:34 |
|
|
erwin964c4
|
Logisch dat die goedkoop is,een sradje.... Jaren 90? Lijkt er tenminste wel op.
|
01 sep 2021 15:24 |
|
|
Hellraiser
996 GT2 -
|
yes, 1998.
|
01 sep 2021 15:27 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Nee. Ben te lang van het forum weggeweest om te weten hoe het allemaal met foto's moet
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
01 sep 2021 16:40 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Oooooeeeeeeeehhhh, dit is een mooie....!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
02 sep 2021 12:51 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Oef, perfectie op 2 wielen, mijn favo Duc. Zelf ook eentje gehad, maar dan geen Tricolore...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
02 sep 2021 12:58 |
|
|
erwin964c4
|
Het blijft een kunstwerk op wielen.nu nog wat aan de schaamrandjes doen... Vooral mooi om naar te kijken.
|
02 sep 2021 15:05 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ik heb er 1.56 mee op Assen gereden, dan zijn de schaamranden echt wel weg
|
02 sep 2021 15:36 |
|
|
Ewout
|
Dat rondje kan ook net onder de 1.32, met 1.56 heb je eerder last van het schaamrood op je gezicht…
Grapje hoor, voor een ouwe vent niet slecht…
|
02 sep 2021 17:53 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Is al een paar jaartjes geleden, gaat me nu niet meer lukken denk Ducati Club Race 2011 zie ik net... time flies.
|
03 sep 2021 8:39 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Mijn ronde op Assen was 3 minuten denk ik. Belangrijkste voor mij was heelhuids de finish halen en de motor heel houden; tis ook gelukt want ik heb hem nog steeds, en 17 jaar al. Geldt ook voor de 911, die zal echter het circuit ook nooit zien….
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
03 sep 2021 11:29 |
|
|
Ewout
|
Ik schaam me niet voor mijn schaamranden.
|
04 sep 2021 10:28 |
|
|
Gaius
|
Waarschijnlijk niet eens mogelijk bijenhouders motor, want verwacht dat de voetsteunen/treeplankjes in de weg zitten. Bij m’n proefritje bij HD R’dam bij ons in het dorp had ik in de eerste bocht al direct alles aan de grond. Toch een klein schrikmomentje zeker als het de eerste rit na paar jaar is. Gelukkig zijn die dingen loodzwaar dus het achterwiel stapt niet zomaar even opzij.
Onlangs op een Indian FTR 1200 gereden. Zien er strak uit, je ziet ze ook niet veel wat ik een pre vind, maar de prijzen zijn dan weer geen pre en vergelijkbaar met de Ducs. Vond het overigens geen gooi en smijt ding en dat ligt mogelijk aan de grote (dirt track)velgen. De nieuwe hebben inmiddels een velg met een maatje minder.
|
04 sep 2021 14:14 |
|
|
Ewout
|
Aangezien het vandaag een prachtige dag is was ik al vroeg op pad om op de rustige binnenwegen en dijkwegen wat aan mijn schaamranden te werken. Dat resulteerde in een nieuwe mijlpaal, mijn eerste floorboard scratch. Bleek dat ik de laatste tijd, zonder het te weten, al regelmatig in de buurt van de maximale hellingshoek kwam want zoveel schuiner dan anders ging ik nou ook weer niet. Een klein deel van de band gaat dus ongebruikt blijven maar daar kan ik mee leven. Binnenkort TOTMBO maar eens meenemen achterop. Ik twijfel nog een beetje of ik voor die gelegenheid de Sissy bar er weer op zal schroeven. Voor haar is het misschien een fijner/veiliger idee alleen staat het niet zo mooi...
|
05 sep 2021 10:49 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Doe je wel je T-shirt aan met: "if you can read this, the bitch fell off"
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
05 sep 2021 13:18 |
|
|
Ewout
|
Uiteraard! Heb net toch maar even de sissy bar en de tassen er op geklust. Even proefgezeten met TOTMBO achterop. Sissy bar is meer voor het idee dat ze er niet af kan vallen bij vlot optrekken. De rugleuning staat vrij ver achterover en ik heb liever dat ze tegen mij aan zit ivm de stabiliteit.
|
05 sep 2021 13:49 |
|
|
Hellraiser
996 GT2 -
|
Hoezo schaamrandjes? Die suzy rijdt best nog wel goed over het klaverblad voor een 600
|
06 sep 2021 22:51 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
https://www.marktplaats.nl/a/motoren/mo ... ousPage=lrDit is 'm Ga weer voor een Porsche en dus mag dit speeltje de deur uit.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
07 sep 2021 13:15 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Binnenkort de motorfietsen poetsen en opbergen….
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
07 okt 2021 10:17 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Toentertijd kon ik mijn FZR600 veel gemakkelijk ‘omgooien’ in de bochten dan mijn huidige motoren. En schaamranden ‘sowhat’…..je hebt altijd baas boven baas……
|
07 okt 2021 10:25 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Een schaamrand is net als maagdelijke kneesliders, kan echt niet, die moet er zo snel mogelijk vanaf. Liefst met van die mooie rulletjes erop
|
07 okt 2021 10:45 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Moet iedereen zelf weten maar helaas ken ik in mijn 50 jaar motorrijden een paar ex-motorrijders die bekend stonden dat ze erg sportief reden....weet je: versleten kneesliders, bandjes die 2500km meegaan etc. Uiteindelijk zijn het bouwpakketten geworden........of ze zijn er niet meer.... Kortom, erg onhandig met hun gashendel....
|
07 okt 2021 16:34 |
|
|