Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 9:39

Antwoord op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
20 November 2005 - Abrahamtoertocht 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
En ik ben overgeslaan :?: (bij mijn aanmelding waren er nog 2 voor me. Nummer 20 viel weg dus Jurgen in de plaats.Jurgen kan niet dus de tweede in de plaats. Ik eerste op reservelijst. Robbie weg :arrow: Vinny in de plaats)
Ik dacht dat ik de volgende was omdat Robbie nu wegvalt :?
Ik zie mezelf niet in het lijstje staan
Nou ja , pech gehad :evil:
A die hard has to stay at home :(
Zal een dagje thuisblijven worden :cry: :cry: :cry:

Laatste update 22/10/2013

19 nov 2005 23:48
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
????

Koen , ik heb niet op een reservelijst gestaan , en ben ook niet in de plaats gekomen van iemand ; was gewoon de laatste aanmelding (omdat ik niet wist of mijn auto klaar zou zijn), en ben dus nr 55.

Ik vind het natuurlijk jammer voor jou, dat je niet meekunt, maar heb daar niets mee van doen, volgende keer beter he!

20 nov 2005 2:29
Profiel
PorscheForum Rakker
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Bericht 
Olaf schreef:
Vinny schreef:
Thnx Olaf

Niks te danken :wink:

... daarvoor moet je eigenlijk bij die 965-Wanabee zijn :twisted: :wink:

oke dan thnx 965 wanabee :wink:

20 nov 2005 3:13
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Zo zo vrienden,

Wij zijn er klaar voor. Ff de sneeuwkettingen ingeladen, een paar schaatsen mee en ook zonnencreme dus wij zijn op alles voorbereid. :lol: :lol: :lol:

Oh ja bijna de paraplue bijna vergeten. Nou hoe dan ook we maken er een mooie dag van toch?

Zie jullie straks.

20 nov 2005 8:53
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Sorry Jurgen. Door de emotie van naam verwisseld .Ik bedoelde 911 Compressor , niet jou (zal zijn omdat jullie beiden een P hebben die tot mijn verbeelding spreekt) :wink:

Laatste update 22/10/2013

20 nov 2005 14:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Nou ik vond het een geslaagde dag hoor. Ik heb begrepen dat Abraham het ook naar zijn zin heeft gehad.

Olaf, Peter en Rob en uiteraard Motron nog bedankt voor alles, was goed geregeld. :!:

Liever voortaan geen pontjes meer, want we kunnen er haast niet op of afkomen :twisted: zonder de onderkant te raken

20 nov 2005 17:11
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
Liever voortaan geen pontjes meer, want we kunnen er haast niet op of afkomen :twisted: zonder de onderkant te raken

De onderkant van het pontje???? :roll: :shock: Vrouw aan het stuur... :twisted: :lol:

20 nov 2005 17:22
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 Coupe 91 zwart BMW 528i 97 Soewart EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Bericht 
Inderdaad een erg geslaagde dag, leuke route met een geweldig goed verzorgde afsluiting bij Motron, allemaal bedankt.

En iedere keer weer leuk om "nieuwe" gezichten te zien bij "bekende" forum-namen.

groet,
Danielle & Pieter

20 nov 2005 17:24
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Een geweldige dag gehad.

Dank aan alle mensen die deze dag georganiseerd hebben. Echt helemaal super. :thumleft: :thumleft:

Een heerlijke route.....als je hem kon volgen :lol: :lol: . Ff lekker bijgekletst met iedereen enz. Jammer dat ik mijn camera thuis heb gelaten. Als iemand leuke foto's heeft geschoten zou ik er een paar mogen krijgen? petrlexa@wanadoo.nl

Groeten en nogmaals bedankt HELEMAAL TOP!!!!!

20 nov 2005 17:25
Profiel WWW
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Geweldig leuke dag!!! Olaf en Peter bedankt voor het organiseren. Rob bedankt voor het eten en Motron leuk dat jullie de deur op zondag van het slot hadden gedaan.

Olaf had expres aan het begin van de tocht een fout in de route gemaakt en dat was dikke pret. Ben sommige wel drie keer tegen gekomen :mrgreen: Verder wist ik niet dat Nederland op sommige plekken zo mooi is, zeker met al die herfstkleuren!

Ik weet trouwens niet of de jarige Frans het nu echt zo leuk vond of was hij gewoon overdonderd?

Nogmaals bedankt allemaal.

En die pont viel toch best wel mee Sandra? Voortaan een beetje afremmen joh :lol: of eerst Eric laten uitstappen natuurlijk :lol:

20 nov 2005 17:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
horn schreef:
Vrouw aan het stuur...:twisted: :lol:

Wie zegt dat ik gereden heb :?: :roll:

Jan schreef:
En die pont viel toch best wel mee Sandra? Voortaan een beetje afremmen joh of eerst Eric laten uitstappen natuurlijk

:lol: :lol: zal er voortaan rekening mee houden :lol: :lol:

20 nov 2005 18:09
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
911-lover schreef:
En ik ben overgeslaan :?:

Jij bent IMO niet overgeslagen - je stond op de lijst als bijrijder van Robbie965 (die alle info over de ATT had - inclusief telefoonnummer van de organisatie :shock: )

Robbie heeft mij (tot twee keer toe) afbericht dat hij niet kon - op mijn vraag; Hoe zit het dan met Koen :?: heb ik tot dusver geen antwoord gekregen ...

Achteraf gezien had je makkelijk mee gekunt - broodjes, soep en koffie genoeg ... en dat was niet eens te danken aan Don Carrera, Hans C2 en Richard 911 SC die niet 'afbericht' hadden :?

Verder ben ik blij om te lezen dat iedereen, die wel aan het evenement deelgenomen heeft, zich uitstekend vermaakt heeft :!: :wink:

Jammer vindt ik het dat Abraham (Frans) nu nog steeds niet in een echte Porsche heeft (mee) gereden :shock:

Ik hoop dan ook dat Jurgen niet te veel moeite heeft om de brokjes van het dashboard te krijgen :sick: :wink:

Laatst bijgewerkt door Olaf op 20 nov 2005 18:23, in totaal 1 keer bewerkt.

20 nov 2005 18:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
Zo, heren van de organisatie, Peter en Olaf, hardstikke bedankt voor de leuke dag. De eerste P. toerrit is ons goed bevallen! Zeker voor herhaling vatbaar! Leuke route, al waren de eerste aanwijzingen ietswat verwarrend..... Desondanks op het goede pad gekomen (vlak voor de spoorlijn) en vervolgens kunnen genieten van een prachtig bos, wijdse vergezichten, en een heerlijk platteland. Wist niet dat dit bestond in Nederland.....

Meneer van de catering, u ook hartelijk dank. Wij kunnen ons nauwelijks een betere maagvulling voorstellen na een dergelijk evenement! Smullen!

En tot slot meneer van de locatie, ook u hartelijk dank dat de deur van het slot mocht en dat u de verwarming en verlichting voor uw rekening heeft willen nemen!

Mauk en Petra.

20 nov 2005 18:23
Profiel WWW
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Organisatie bedankt!!! Mooie tocht, ook wij hebben Eerbeek van alle kanten een x of 10 gezien 8) . Prachtig stuk natuur onderweg, mooie afsluiting bij Motron met een perfecte catering (maar die vis hé :twisted: )
Jammer van Gerco zn tujboo :( , hopen dat ie weer snel :lol: mag rijden.

20 nov 2005 18:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Super dag geweest!!!

Samen oprijden naar Eerbeek zonder daarbij rekening te houden met de maximale snelheden was ontzettend leuk. Blijft een mooi gezicht zo'n rijtje P's en kennelijk genoten de andere weggebruikers ook, want die zochten vaak de rechterbaan op. :P

Volgens mij was de Abraham een beetje beduusd van de aandacht....(nooit geweten dat hij zoveel vrienden had! :lol: ) Van het leuke cadeautje werd hij zowaar nog stiller. Of kwam het door het gezongen lied. Op een paar valse tonen toch goed genoeg voor de theaterronde (red: idols) zou ik zeggen :mrgreen:

De rit zat op een paar kleine onvolkomenheden prima in elkaar en tegelijkertijd een mooi stukje NL gezien.

Ontvangst bij Motron en de catering door PEC was boven verwachting.
Gelijk een frontale aanval op de grootmoeders erwtensoep (Unilever zo hoort het te zijn!). De oven heerlijke broodjes niet te vergeten....(Radder bedankt!)
Staan trouwens mooie wagens in de showroom en bij mijn vriend begint het zowaar te kriebelen. :D :D
Heel de terugweg heb ik moeten aanhoren dat die zilveren 996 in de showroom blablabla
(ja heel de terugweg = 2uur! = niet erg) Hij weet nu iets meer van al die, voor leken, verwarrende type/model nummers.
Ik verwacht niet dat het lang gaat duren voordat hij er eentje heeft.
"Peter, die grotere boot moet maar even een jaartje of wat wachten!"

In het speciale aangemaakte album staan een aantal foto's van mij waarvan ik er een paar hieronder geplakt heb.

Samenvattend...de volgende keer zijn we weer van de partij!

Afbeelding Afbeelding

Laatst bijgewerkt door D-Dreamer op 20 nov 2005 23:39, in totaal 4 keer bewerkt.

20 nov 2005 18:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
http://www.porscheforum.nl/album/album_personal.php?user_id=1568

mijn bescheiden fotobijdrage!

Laatst bijgewerkt door racebeus op 22 nov 2005 18:43, in totaal 3 keer bewerkt.

20 nov 2005 18:56
Profiel
Nederland
Bericht 
Forumbeheerders/moderators maken jullie nog ff een abraham album???

Dank jullie wel :wink:

Laatst bijgewerkt door Jan A. (997 4S) op 20 nov 2005 19:44, in totaal 1 keer bewerkt.

20 nov 2005 18:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht ook ikke
JA :!: ook ik wil erg graag de organisatie bedanken :arrow:

Ik mocht voor 't eerst meerijden, in dit geval bij Henk (968), ook Henk bedankt. Natuurlijk een TOP-ontvangst bij Motron, mogen we beslist niet vergeten....

de volgende keer ga ik met "me eige" 911, die staat al in de winterstalling, ( voorkennis :roll: )

Tot gauw

Tot de volgende toertocht

Greetz

Martin K.

20 nov 2005 19:04
Profiel
Nederland
Bericht Re: ook ikke
Martin K. schreef:
JA :!:
Ik mocht voor 't eerst meerijden, in dit geval bij Henk (968), ook Henk bedankt.

En jij bedankt voor het oplossen van het technisch probleemtje. Was wel eigen belang, want anders hadden jullie het wel erg koud gekregen met dat open raam :D Leuk dat je erbij was.

Prima om iemand te kennen met technische kennis :ba:

20 nov 2005 19:09
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
Foruumbeheerders/moderators maken jullie nog ff een abraham album???

Moet je echt bij de eersten zijn. De laatsen kunnen dat helaas niet.

Racebeus - leuke link...
denk dat je dit bedoelt. :salut:

20 nov 2005 19:16
Profiel
Nederland
Bericht 
horn schreef:
Jan A. (964 C4) schreef:
Foruumbeheerders/moderators maken jullie nog ff een abraham album???

Moet je echt bij de eersten zijn. De laatsen kunnen dat helaas niet.

Racebeus - leuke link...
denk dat je dit bedoelt. :salut:

Dacht al dat het aan mij lag :shock:

20 nov 2005 19:18
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
waar blijven trouwens de foto's van die zwarte RUF-gatenkaas? :twisted: :wink:
Ben nl erg benieuwd!

20 nov 2005 19:19
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Album is HIER te vinden...

Organisatie: TOPPIE! Vooral dat geintje aan het begin was heel leuk... Inderdaad sommige mensen wel 4x gezien :cheesy:

Arme Jurgen maar zwaaien op die rotonde ;)

Enne, bedankt er dan niemand "Radder Brood" voor de broodjes? ;)

20 nov 2005 19:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Laat ik dan maar de 2e zijn, Radderbrood...BEDANKT!!!, en tevens Motron en PEC(alias Rob) en Olaf en Peter etc etc, geslaagd evenement, was een leuke "laatste" tourrit in mijn inmiddels ex-964... :cry: , maar er niet minder van genoten, ook namens Sandra.

20 nov 2005 19:38
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
paSCal schreef:
Arme Jurgen maar zwaaien op die rotonde ;)

Ja, dan denk je de organisatie even bij te springen...sta je daar op een rotonde te blauwbekken, Porsche aan de rand, zwaaien met de papieren in de hand om ze de goede richting op te sturen...en dan zwaaien er enkelen gewoon terug :twisted: ...en rijden vervolgens gewoon (verkeerd) verder... 8) ...tja... :wink:

Nou Harald , hier dan een foto die ik 's morgens langa het Apeldoorns kanaal maakte, onderweg naar Eerbeek...overigens de enige foto, waarop hij nog een beetje schoon was... :wink:
Afbeelding

Vergeet bijna de organisatie te bedanken , ook John, Motron en Rob (Herfst) voor hun belangenloze bijdrage , zonder wie dit alles niet mogelijk was, klasse!! :thumright:

Laatst bijgewerkt door Jurgen op 20 nov 2005 19:49, in totaal 1 keer bewerkt.

20 nov 2005 19:43
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 349 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende