Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar) #3
Ik denk zomaar niet dat jij terug gaat naar een brandstof auto, en zeker geen V8 terreinwagen... Bij mij wordt de volgende gezinsauto ook electrisch, duurt nog even maar dat lag aan TOTMBO.
|
03 nov 2021 13:19 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Rijd straks nog maar 10-12.000 km per jaar denk ik. Dan ga ik geen dure ETron/Taycan kopen. Jongens rijden ook bijna nooit meer mee. Waarschijnlijk is het het verstandigste om nog 3 jaar in de Tesla te rijden tegen 8%, maar wel een beetje saai. Mijn buren rijden allemaal Dodge RAM/LandCruisers, dus vandaar
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
03 nov 2021 14:02 |
|
|
Tilt!
|
Die ging jij toch de loef afsteken met de nieuwe Tesla Duplotruck, of MS-Painttruck? Hoe heet ie ook alweer?
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
03 nov 2021 14:11 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
Een Rivian R1T Lach je die ram's allemaal uit met 800+ pk. Komen ook naar Europa wordt gezegd.
|
03 nov 2021 14:40 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja, het mooiste aan die RAM's is het geluid...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 nov 2021 14:54 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Jij moet helemaal geen bomen omtrekken, we willen juist een halt toeriepen aan ontbossing. En al helemaal niet met een V8. Dat je van die M3 afwil snap ik wel (voordat de draagarmen er vanzelf afpleuren ).
|
03 nov 2021 15:24 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Voor mij de reden dat ik een Cayenne gekocht heb. Niemand wil dat, dus goedkoop in aanschaf, betrouwbaar en met luchtvering een heerlijk vervoersmiddel. En ik kan m'n gitaren er in de breedte inzetten.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
03 nov 2021 15:27 |
|
|
Ewout
|
Met zo'n wagenpark in de straat zou ik overwegen om te verhuizen!
|
03 nov 2021 15:32 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Geen probleem hoor, ze wonen allemaal ver genoeg weg, denk dat de dichtstbijzijnde buur op 1km zit.
|
03 nov 2021 17:26 |
|
|
Ewout
|
Het huis in Zweden wat ik destijds had lag ook zo ver bij de buren vandaan midden in de natuur. Toen had ik ook een 2500 kg wegende terreinwagen maar op de Autobahn vielen de prestaties toch tegen. Als je een M3 gewend bent is het wat dat betreft wel een behoorlijke stap terug. Slaap er nog eens een nachtje over...
|
03 nov 2021 17:41 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Ga ik zeker doen, maar altijd leuk om een beetje te dromen over je volgende auto. @ Enguess, Ik heb een stuk bos waar nogal veel dennenbomen overleden zijn na de afgelopen twee extreme zomers. Is gewoon heerlijk om op zaterdag een paar bomen om te zagen en die vervolgens klein zagen, klieven etc. Maar al dat hout moet ook vanuit het bos naar mn houtopslag. Dan is een 4x4 met aanhanger wel lekker. Aanhanger heb ik al, maar M3 heeft geen trekhaak en zou met die PS4 bandjes in no time vast staan in het bos. Nou ja, dat soort overwegingen dus
|
03 nov 2021 19:11 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
CBRTRCK zou perfect zijn, maar tegen de tijd dat dat ding leverbaar is, is de bijtelling 22% en dat vind ik dan weer onzin voor zo weinig kms.
|
03 nov 2021 19:13 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Ik snap het. Amateur boswachter/houthakker
|
04 nov 2021 9:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb ik nog werk voor Paul Ze hebben voor mn oprit de palen en mn heg stukgereden met een fikse trekker Niet ff gestopt
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
04 nov 2021 9:56 |
|
|
horn
PF #57
|
Eikels.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 nov 2021 11:55 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
Voor pick-ups zijn er uitzonderingen, voorzien van een schotel trekhaak en geregistreerd als lichte oplegger is de bijtelling 0%. Daarom rijden er de laatste tijd zoveel ondernemers met een pick-up.
|
04 nov 2021 12:44 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Deze stond bij ‘mijn’ garage ter reparatie, 12 cilinder blok liep niet lekker….
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
04 nov 2021 13:09 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Maar dan heb je een vrachtwagenrijbewijs nodig? Of kan dat ook met BE?
|
04 nov 2021 13:25 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
Dat kan met BE rijbewijs. Zoek maar op BE oplegger combinatie.
|
04 nov 2021 15:50 |
|
|
giulia
|
Prachtige en iconische auto (nu al). Maarrrr....je kan er echt helemaal op leeglopen. Is Ferrari, Aston Martin, enz. territory qua centjes.
|
04 nov 2021 16:37 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Geen idee van prijzen, eerste waar ik aan dacht was het benzineverbruik…..1 op 5 ofzo. Zal eens binnenkort weer langsgaan en horen wat het is geweest, altijd interessant. Iig zijn het handige Harries daar en kennen de bmw’s waar je met een grote boog omheen moet lopen.….
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
04 nov 2021 17:11 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
|
04 nov 2021 17:18 |
|
|
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)Breda
|
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
|
04 nov 2021 17:52 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Het ging over het feit of je met zon BE-trekker bijtelling moet betalen bij prive-gebruik. Volgens mij wel.
|
04 nov 2021 18:30 |
|
|
CAYMAN_TOM
|
Rijd zelf een Dodge Ram als werkauto, heb alle opties in overweging genomen maar een bijtellingsvriendelijke bestaat er volgens mij niet. Werd destijds door de Dodge dealer zelf geïnformeerd dat je met een schotel in de bak ook weer een tachograaf zou moeten hebben gewoon niet privé mee rijden en lekker de Porsche pakken
|
05 nov 2021 8:09 |
|
|