Ik zag dit nieuwsbericht net voorbij komen. Zonde van de mooie Boxster-S. Iemand van hier? Ben altijd benieuwd naar de oorzaak, maar die lees je maar zelden.
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Re: Boxster betrokken bij aanrijding in Roosendaal
Hij had beter dat 'kunstwerk' kunnen raken Los daarvan: was de straatnamencie straalbezopen toen ze 'Rechtzaad' en 'Scherpdeel' verzonnen?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
23 dec 2021 16:32
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Ik denk het niet, anders was het 'Scherp Zaad' en 'Recht Deel' geweest....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
23 dec 2021 17:53
Binko
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Wat een ellende, vlak voor Kerst. Gelukkig zijn de inzittenden ok.
(Is het een keer een Boxster, komt ie niet in aanmerking voor de 'peperduur'-sectie ).
23 dec 2021 18:00
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
steef schreef:
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
23 dec 2021 18:44
Cazzo Super Veloce
993 4S
steef schreef:
_________________________________________ GREEN IS GOOD
23 dec 2021 18:49
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Olaf schreef:
Tja, wie kwam van waar ....
Op basis van de foto's analyseer ik van achter m'n toetsenbord dat de boxster niet van rechts kwam. (aan deze analyse kunnen geen rechten ontleent worden)
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum