Auteur |
Bericht |
bilkin
Porsche 996 4S
|
Voorkomen beschadigingen achterkant bijrijderstoel
Hi!
Mijn zoontje rijdt af en toe mee achterin en vind het leuk om met zijn voeten tegen de bijrijdersstoel te schoppen.. Ik zet de stoel nu zover mogelijk naar voren zodat hij er niet bij kan maar ben benieuwd of er misschien een betere oplossing is. Wellicht in de vorm van een hoes oid?
Alvast dank!
|
12 jan 2022 14:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Voorkomen beschadigingen achterkant bijrijderstoel
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 jan 2022 15:17 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
Schoenen uit en duidelijk communiceren dat de stoelen beschadigd kunnen raken. Zo heb ik dat hier gedaan en meneer van 4 loopt inmiddels met een doekje achter mij aan als we met de P bezig zijn. Alles blijft schoon en hij is er zuiniger op dan wie dan ook:)
Andere optie is nog om de achterkant te laten wrappen in de kleur van de lak
|
12 jan 2022 15:35 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
100.000+ kms gereden met 2 "schoppertjes" achterin mijn Alfa 159, alle kleuren van de regenboog op de Cognac kleurige rugleuningen dus; netjes om de 3 maanden bijhouden met Meguiars Gold Class en aan het einde van de lease de auto ingeleverd zonder dat er noemenswaardige gebruikssporen of slijtage waren te zien. En dan spreken we over Alfa Romeo, Porsche leder staat qua kwaliteit wellicht nog wat trapjes hoger
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
12 jan 2022 16:07 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Niet alle Porsche stoelen hebben leder aan de achterkant
|
12 jan 2022 16:22 |
|
|
Novastorm
987.2 Cayman S PDK
|
Opvoeden?
|
12 jan 2022 17:02 |
|
|
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)Breda
|
Hahahaha... ik dacht hier aan: Op Ali voor een paar euri. Wel lelijk, maar goed. Het doel heligt soms de middelen.
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
|
12 jan 2022 17:20 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Wat zeg je nu?? Waren ze bij Porsche toen - naast op de kwaliteit van de motoren te besparen - dat ook al voor het interieur aan het doen?
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
12 jan 2022 17:21 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
die spijltjes zijn niet afdoen om kleine kindervoetjes tegen te houden, die passen daar makkelijk tussendoor
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
12 jan 2022 18:20 |
|
|
bilkin
Porsche 996 4S
|
Haha, ik zag de opmerkingen over de opvoeding al aankomen.
Dank voor de tips! Ik ga de opties even afwegen.
|
12 jan 2022 19:17 |
|
|
Arnoud69
991 Carrera 4S Cabrio (06/14)
Targa 911 SC (01/81)
RSR “achtige” (10/74)
Ex Boxster 718 S (09/17)Omgeving Hilversum
|
Harde schaal? Dan wellicht met xpel of degelijke folie plakken?
_________________________________________ Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E
|
12 jan 2022 20:10 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Stoel verder naar achteren zetten zodat z'n benen strak tussen de stoel en achterbank zitten . Dat zal hem leren Hopelijk heeft iemand hier een goede oplossing voor je .
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
12 jan 2022 21:27 |
|
|
Hellraiser
996 GT2 -
991 Cabrio ProjectSint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
|
Een opvoedkundige tik helpt ook wel eens. De oudste zijn nu 7 en 9 en denken er met weemoed aan terug. "Jij kon wel vies kwaad worden he.."
|
13 jan 2022 1:03 |
|
|
Arnoud69
991 Carrera 4S Cabrio (06/14)
Targa 911 SC (01/81)
RSR “achtige” (10/74)
Ex Boxster 718 S (09/17)Omgeving Hilversum
|
Kijk maar eens hoe vies hij hier gaat worden….. https://youtu.be/dzqRERe6DmY
_________________________________________ Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E
|
13 jan 2022 22:48 |
|
|
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)Breda
|
Een witte P, ok... Maar gecombineerd met een wit interieur? Dan moet je echt wel van schoonmaken en poetsen houden.
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
|
14 jan 2022 11:40 |
|
|