Hallo allemaal!
De kogel is door de kerk en de zoektocht naar een 911 sc is gestart.
Hetgeen ik zoek is een exemplaar met een 3.0 of 3.2 motor.
Deze hoeft helemaal niet in contourstaat te zijn. (Ik ben wel liefhebber van de outlaw, "hot-rod", Magnus Walker porsches)
Wat ik voor ogen heb is een rijdend project.
Mechanisch liefst in goede staat (meer olie verbruiken dan benzine is zoizo niet plezant
)
Qua carrosserie mogen er gebruikssporen aanwezig zijn. Roest (niet rot natuurlijk) , krassen,... ik kan er mee leven.
Matching number maakt mij ook niet zoveel uit.
De bedoeling lijkt mij om 5 jaar met de wagen te rijden zoals hij is en nadien deze toch eens grondig aanpakken.
Deze week ben ik reeds eens naar een wagen gaan kijken (eerste wagen die ik reeds bekeken heb). Echter is de twijfel er voor deze nog.
Deze had roest aan het voorscherm en aan de binnenkant van de passagiersdeur (afkomstig van onder de flank waarschijnlijk)
Even een testrit gemaakt maar ik weet niet zo goed met wat ik kan vergelijken. Deze leek wel goed te rijden, remmen,... voor een wagen van meer dan 40 jaar oud ondertussen, wat voor iemand die hedendaagse auto's gewoon is wel wat werken was.
Qua budget ben ik nog wat afwachtend wat de wagens allemaal echt gaan. Ik hou de 2dehands sites enzo wel al even in de gaten maar tussen wat er gevraagd wordt en wat er geboden gegeven wordt zit er wel een verschil denk ik.
Alle tips zijn welkom!