Hoi Ik heb een Cayman 987 2,7L Deze heb Lekstroom bij de combi stuurkolom Module Zekering 3e rij 7e zekering 7.5 volt Nu is mijn vraag waar zit deze Module ?
Ik heb even het Type Porsche aan de topictitel toegevoegd - en ook het probleem beschreven, Leen
14 dec 2021 22:03
anton964
997.2 4s pdk
tholen
Re: Combi stuurkolom Module Cayman - heeft lekstroom.
Als je de auto uitleest en de module opzoekt kun je het onderdeel nr zien. Dan kun je hem op internet opzoeken, weetje hoe hij er uit ziet en dat zoekt wat makkelijker Kijk ook eens of er wat achteraf is ingebouwd. Cruisecontrol, alarm ofzo
14 dec 2021 22:45
turboplus
Stuur kolom Module
Weet nou niemand waar de stuurkolom MODULE zit ? In een Cayman 987 Zo veel Porsche rijder dat val mijn een beetje tegen. Ik blijf hoop houden
MOD: Bericht/topic uit het "even voorstellen" subforum geplukt en hier bij jouw stuurkolommodule topic gezet
18 dec 2021 16:45
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ik denk achter je stuur. De hendels zijn 1 apparaat wat achter je stuur zit bij de stuur hoek sensor.
18 dec 2021 17:09
turboplus
Stuur kolom Module probleem is op gelost ( lekstroom ) module gekocht bij erpa Ge plaats en alles werk weer zo als het hoort. Heb mij wel 2 accu,s gekost. Bedankt voor alle reacties
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum