Hallo allen, ik stel mij even voor.
Hallo allen,
Een berichtje om mij even voor te stellen. Ik ben Barry en woon in Santpoort. Eerder had ik mij al aangemeld om mij wat in te lezen over de verschillen in Porsches, uitvoeringen etc. Een bericht had ik echter nooit geplaatst in eerste instantie omdat ik geen Porsche had.
Al enige tijd wilde ik een Porsche 911 bezitten. Hij moest wel aan 4 eisen voldoen: Rood, zwart interieur, zo kaal mogelijk en voorzien van een tiptronic. Niet heel veel eisen maar bijna niet te vinden bleek. Vorig jaar dook er eentje op in Duitsland, een 1998 Carrera.
Die kocht ik en rij ik nu een jaar. Bijzonder leuke wagen met ook nog eens een schuifdak waar ik blij mee ben met dit mooie weer. Ims laten vervangen, kettingen, bak laten spoelen etc. om een goede start te maken.
Een aantal punten wil ik nog aanpakken, aangezien mij de kennis en de weg in Porsche land onbekend is wil ik op het forum eens wat vragen in de hoop dat het mij kan helpen.
Hoe je een foto plaatst is mij na een uurtje nog een raadsel, het wil niet lukken, maar ik blijf proberen. Heb het geprobeerd via een foto op de website Flickr met een https etc.
Groet,
Barry