Auteur |
Bericht |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: Tesla: you’ll love it or you hate it - the sequel
Ow, gaat ie echt komen dan? Ik dacht aan een hele slechte 1 april grap. Je omlijnt een geodriehoek en plaats er wielen onder. Je moet er maar opkomen toch?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
16 sep 2022 23:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Mensen zeggen wel eens ‘over smaak valt niet te twidten’, maar ik vraag me af of dat hier ook voor geldt….
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 sep 2022 5:47 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Weet niet of dit al eerder op dit topic ter sprake kwam Maar keek naar Van der Rijt en zij monteerde een uitlaatpijp onder een Tesla. Daar zit een geluidscomputer in waar je diverse merken auto’s kon nabootsen en 4, 6 en 8 cilinders tot het pingeltje van de ijscokar
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 sep 2022 16:11 |
|
|
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)Breda
|
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
|
20 sep 2022 17:13 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Klopt, mooi bedrijf he
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 sep 2022 18:14 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Mooi bedrijf idd. Zou wel eens willen weten wat zon sounddinges kost. Leuk geintje maar verveelt snel denk ik.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
20 sep 2022 19:42 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Vanavond op een snelweg in het midden van NL een Tesla met kenteken "S 3 X Y". Goed gevonden, veel voor betaald en voor altijd verplicht Tesla te rijden Kon er geen foto van maken ( want dat mag dus niet tijdens het rijden)
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
30 sep 2022 19:38 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Binnenkort zonnepanelen en zit te denken aan een EV voor erbij. Als ik puur kijk naar de specs dan komt een Tesla toch als beste uit de bus. Misschien mijn principes toch een keer overboord gooien
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
30 sep 2022 20:06 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Ook gij, Brutus
|
30 sep 2022 22:15 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Sja
|
30 sep 2022 22:17 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Verstand komt met de jaren
|
30 sep 2022 22:31 |
|
|
horn
PF #57
|
Tja, hoe ouder mensen worden, hoe meer ze vaak in de war raken …
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 okt 2022 6:26 |
|
|
Pacoloco
|
Model Y SR is toch wel een serieus nette aanbieding! Heb nog even gerekend hoe ik uit zou komen als ik de model 3 erop in zou ruilen. maar dat wordt hem niet.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
03 okt 2022 9:52 |
|
|
ATanis
993 4SGoedereede
|
Daarom wilde Musk de 3 eigenlijk model E noemen, maar die naam is van Jaguar
|
04 okt 2022 8:13 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Bij Jaguar is het toch Type E?
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
04 okt 2022 9:40 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
04 okt 2022 12:15 |
|
|
Tilt!
|
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
06 okt 2022 11:10 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Nu het weer eerder donker en later licht wordt valt het me toch echt heel erg op hoe veel strooi verlichting Tesla's geven. Als ik ergens rij en ik zie led verlichting van een auto waarvan ik denk, jee is dat na bouw verlichting blijkt het toch steeds een Tesla te zijn.
_________________________________________ Mvg,
René
|
23 okt 2022 11:54 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Had onlangs 's avonds een M3 in m'n spiegel. Eén koplamp 'strooide' z'n licht vooral recht vooruit. De achterknippers zijn overdag dan weer nauwelijks zichtbaar, zitten 1,5 volt fietslampjes in.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
23 okt 2022 16:17 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Het blijft natuurlijk wel een Amerikaan hè. Een perfecte auto moeten ze daar nog bouwen.
Maar afgelopen week in een Audi GT RS Etron gereden. Samen met de Taycan Turbo (S) op dit moment de meest sportieve EV wat mij betreft. En je kan zo’n S Performance lekker achter je laten.
|
23 okt 2022 19:08 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Kansloos tegen een S Plaid.
|
23 okt 2022 19:35 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Tesla Spleet. Goeie naam ook
|
23 okt 2022 19:59 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Taycan GT3 komt.
|
23 okt 2022 20:38 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
Maar sneller dan de 2.1 seconden van die plaid was toch fysiek niet mogelijk (dacht zoiets gelezen te hebben)? Dus een taycan nog sneller maken lukt dan toch ook niet? Is ook wel echt een race die redelijk nutteloos is. Ik zou de acceleratie waarden van onze model 3 ook prima wat minder willen hebben in ruil voor een range van 1000km..
|
23 okt 2022 20:43 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Zo werkt het niet helaas, range is batterijcapaciteit en vermogen komt van de elektromotor.
|
23 okt 2022 21:20 |
|
|