Re: Kentekenplaat incl. houder verloren!
Bedankt voor alle tips zover.
- Auto verkopen... was mijn eerste ongezouten reactie, maar ben inmiddels weer tot rust gekomen. Een motorblok dat nul olie verbruikt na x duizend km en lang hard knallen over de Autobahn is me meer lief dan welke kentekenplaat dan ook.
- Sticker in een kentekenplaathouder plakken: Is wel een optie, mits dit er een beetje fatsoenlijk uitziet. Daar heb ik wat vraagtekens bij, maar wie weet. Ik zou dan overigens wel nieuwe platen bestellen (met een eentje) en in de frunk leggen o.i.d.
- Idem voor de optie van RuBoxS
- Het risico dat iemand anders met de verloren plaat gaat rondrijden; dat lijkt me niet zo'n punt, behalve als het iemand is met een donkerblauwe 997.1 Carrera S met achterruitwisser, maar die kans lijkt me nihil
In alle andere gevallen kan ik wel aantonen dat ik het niet was, lijkt me.
- De politie verwijst naar verlorenofgevonden.nl en ilost.co . Helaas was daar gisteren nog niks te vinden. Ook niet op de Duitse equivalent. Misschien nog een paar dagen afwachten of hij daar opduikt...
Hoe zit jullie kentekenplaathouder achter vast? Het is me nog een raadsel hoe die van PCL eraf geraakt is (na een snelle Autobahn rit met de dempers op standje hard). Leek altijd heel stevig vast te zitten.