Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 5:38

Antwoord op onderwerp  [ 954 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Volgende
Formule 1, Seizoen 2022 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2022
bjft schreef:
Voor het eerst gekeken via viaplay. Geen idee wie de regie heeft, maar aan het einde was het stuitend dat het publiek kennelijk belangrijker was dan de begrijpelijke emoties bij Horner en Max of Helmut Marko. Gewoon niet diekleine ontmoetingen laten zien. Mooie overwinning van Max en zag ik het nu goed dat die Lewis Zielepiet Max gewoon negeerde?

Stagiair van tempoteam met beroerde timing.

Standaard gedrag van Lewis. Verweet Max in het begin al geen respect. Terwijl Max gewoon geen ontzag toonde op de baan. Maar heb Lewis nog nooit op enige vorm van respect voor Max kunnen betrappen.

23 okt 2022 23:17
Profiel
PorscheForum Junkie
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Oh ja. Ik was het afgrijselijk gezongen Amerikaanse volkslied nog vergeten. Mozeskriebel wat een gegil

23 okt 2022 23:21
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Hahaha, dat vonden wij ook al. Verschrikkelijk! :flush:

24 okt 2022 6:03
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Ze was ook als valse kraai vermomd. Snap niet dat Amerikanen er zo van genieten dat hun 'heilige' volkslied zo wordt verkracht. En dat dat in Nederland nu wordt gekopieerd.

24 okt 2022 6:49
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Regie van de race is zoals bij elk kanaal in handen van de FIA. Was inderdaad behoorlijk waardeloos wederom. 2 inhaalacties van LeClerc gemist, focussen op verkeerde gevecht etc.

Ik heb het hier al eerder gezegd: wat Verstappen laat zien is ongelofelijk, merk dat weinig mensen zich dat beseffen (veel mensen gaan ervanuit dat ‘ie wel “even” wint). Hoe hij gisteren terugkwam en zijn inhaalrace indeelde was fenomenaal.

Voor het eerst een LeClerc gezien die werkelijk goed naar voren kwam. Ja, hij had mazzel met de safelycar situaties, maar liet nu eindelijk een keertje het talent zien wat hem wordt toegedicht. Nu nog de bandenslijtage onder controle krijgen en dan kan hij een serieuze partij worden in het WK.

Vond het echt jammer dat Hamilton zich zowel tijdens als na de race van zijn slechtste kant liet zien. In plaats van zich op zijn eigen race te concentreren probeert hij in zijn eigen voordeel een rijdende official te zijn en vervolgens wordt Verstappen compleet genegeerd. Het zit nog steeds diep…

En hebben jullie Norris, Vettel en Alonso gezien? Die waren een lekker potje aan het sturen zeg!!!

24 okt 2022 9:18
Profiel
993 4S
Tot de safety car was het een vrij saaie race. Daarna wel vermakelijk. Echt bizar hoe goed Max is. Ik hoop wel dat hij wat meer concurrentie krijgt volgend jaar van bijv Leclerc.

24 okt 2022 9:53
Profiel
Cayman S
Wimpie67 schreef:
Voor het eerst een LeClerc gezien die werkelijk goed naar voren kwam. Ja, hij had mazzel met de safelycar situaties, maar liet nu eindelijk een keertje het talent zien wat hem wordt toegedicht. Nu nog de bandenslijtage onder controle krijgen en dan kan hij een serieuze partij worden in het WK.

Er was geen druk dus kon hij gewoon rijden. Als de druk erbij komt lukt het blijkbaar niet om zo goed te rijden als hij kan.

Mbt Lewis, idd hij heeft het woord respect altijd in zijn mond liggen. Maar heeft het altijd over "the other guys". Dit snap ik echt niet van hem uit. There is a better rider in town. Dit zal Max ook overkomen in de toekomst of hij moet stoppen als hij voor de laatste keer wereldkampioen wordt.

Het werd idd een leuke wedstrijd door de safetycar en verknalde pitstop.

Laten we trouwens de actie van Stroll niet vergeten en hoe goed Alonso terug kwam. Jammer van de straf welke hij gekregen heeft. En dan een stukje politiek van Alonso, hij vindt dat Stroll niets verkeerd deed was een race ongeluk. Helaas komen we nooit achter zijn reactie als het niet zijn 2023 teamgenoot zou zijn geweest.

René

24 okt 2022 11:42
Profiel
Cayman S
Iemand trouwens een idee hoe groot de Amerikaanse en Texaanse vlaggen waren?

René

24 okt 2022 14:43
Profiel
PorscheForum Junkie
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Die vlaggen waren Afbeelding

Lewis noemde Max trouwens (voor het eerst zover ik weet) bij zijn voornaam toen hij liep te jammeren over track limits. Overigens reed hij die ronde zelf twee keer over de lijn en kreeg vervolgens ook een waarschuwing... :ass:

24 okt 2022 14:48
Profiel
993 4S
Dat hoort gewoon bij topsport, bij voetbal doen ze niet anders dan de tegenstander er bij proberen te naaien 2 x 45 min.

24 okt 2022 16:23
Profiel
PorscheForum Junkie
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Er zijn toch genoeg (team)sporten waar het niet gebeurt en je direct gestraft wordt als je de arbiter bekritiseert... Hockey, Rugby..
Voetbal is wat dat betreft een voorbeeld van alles wat niet bij sportiviteit hoort. Zelfs bij het vrouwenvoetbal lopen niet van die jankers rond.

24 okt 2022 16:35
Profiel
993 4S
Ook waar. :thumleft:

24 okt 2022 16:51
Profiel
Cayman S
Polydeukes schreef:
Die vlaggen waren Afbeelding

Lewis noemde Max trouwens (voor het eerst zover ik weet) bij zijn voornaam toen hij liep te jammeren over track limits. Overigens reed hij die ronde zelf twee keer over de lijn en kreeg vervolgens ook een waarschuwing... :ass:

De vlaggen waren idd Huge. Daarom ook de vraag.

Ik doelde op Hamilton tijdens zijn interview. Dan heeft hij het altijd over "Those Guys". Zo sprak hij al over Max toen hij nog in de Torro Rosso reed.

René

24 okt 2022 17:36
Profiel
PorscheForum Junkie
's-Hertogenbosch
Cazzo Super Veloce schreef:
Tot de safety car was het een vrij saaie race. Daarna wel vermakelijk. Echt bizar hoe goed Max is. Ik hoop wel dat hij wat meer concurrentie krijgt volgend jaar van bijv Leclerc.

Een F1 race is nooit saai.

24 okt 2022 17:48
Profiel
PorscheForum Junkie
's-Hertogenbosch
Cazzo Super Veloce schreef:
Dat hoort gewoon bij topsport, bij voetbal doen ze niet anders dan de tegenstander er bij proberen te naaien 2 x 45 min.

Oneens. Vettel en Hamilton hebben het in F1 geïntroduceerd. Gelukkig doet niet elke coureur alsof ie een rijdende FIA official is

24 okt 2022 17:53
Profiel
Leiden
MY00 schreef:
Ik doelde op Hamilton tijdens zijn interview. Dan heeft hij het altijd over "Those Guys". Zo sprak hij al over Max toen hij nog in de Torro Rosso reed.

Viel me ook op. Zo kinderachtig. Maar wat wil je, man van bijna 40 die nog steeds met een babysitter rondloopt die z'n stepje, z'n petje en z'n tuitbeker achter m aansjouwt...

24 okt 2022 18:53
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Kon Hamilton altijd wel waarderen. Reed goed, constant en privé maakte hij zich druk over dove leeuwen en andere beesten die hulp nodig hadden. Jammer genoeg begon hij steeds meer te mauwen, te klagen en zich als ambassadeur voor een betere wereld waarbij ieder individu gelijk is te gedragen. En dan heb ik het nog niet over zijn Betty Boob kleding.

Jammer.

24 okt 2022 19:55
Profiel
ex 993 ex 996
Logisch hij wint niet meer (:

24 okt 2022 21:00
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
En hij is ook nog geridderd; Zeur Hamilton. :mrgreen:

25 okt 2022 5:52
Profiel
Leiden
:mrgreen: :mrgreen:

25 okt 2022 7:07
Profiel
PorscheForum Junkie
's-Hertogenbosch
Aan de andere kant: we kunnen ons ergeren aan zijn gedrag, maar daar word je ook niet gelukkiger van. Als ik kijk naar zijn rijderskwaliteiten daarentegen, dan kan ik daar enorm van genieten. Want hij is nog steeds een geweldige racer!!

25 okt 2022 18:19
Profiel
997.2 4s pdk
tholen
Hij en max zijn het beste van het hele veld.

25 okt 2022 18:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Wimpie67 schreef:
Aan de andere kant: we kunnen ons ergeren aan zijn gedrag, maar daar word je ook niet gelukkiger van. Als ik kijk naar zijn rijderskwaliteiten daarentegen, dan kan ik daar enorm van genieten. Want hij is nog steeds een geweldige racer!!

Rudi Voller (die met die puntjes erop), was ook een geweldige voetballer, maaruh............................................................. :mrgreen:
dat slaat natuurlijk nergens op, dat snap ik ook wel

Dan spreekt een Alonso mij als racer toch meer aan :res:

27 okt 2022 13:40
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Wimpie67 schreef:

De glans raakt daardoor, voor mij althans, er wel een beetje vanaf.

27 okt 2022 17:00
Profiel
PorscheForum Junkie
's-Hertogenbosch
Ik ben het met jullie eens. Vind t jammer dat Hamilton meent zich zo te moeten gedragen en neemt zeker de sympathie en gunfactor weg. Wat niet wegneemt dat hij een geweldige rijder is. Dat bedoelde ik dus eigenlijk.

27 okt 2022 17:34
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 954 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 39  Volgende