Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 10:18

Antwoord op onderwerp  [ 1051 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 43  Volgende
De drang 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: De drang
Olaf schreef:
als er dan iemand zo gek is om in een aparte/ludieke kleur te willen rijden, trekt die de portemonnee vast wel :popcorn:

Guilty as charged! :cheers:

Bladerunner heeft gebeld (nogmaals dank) en zoals min of meer verwacht bleek oraalmeneer best een toffe peer te zijn die wel niet van mails moet weten.
Het heeft het er wel niet makkelijker op gemaakt. Auto is volledig zoals beschreven, ongevalvrij, geen krasje erop, etc... Onderhoud steeds bij Porsche geweest, 2e eigenaar, volgens de ad nog in garantie tot 2024... Indien niet verkocht gaat hij volgende week naar een OPC. Prijsgewijs staat hij niet (te) duur, maar otoh staat er een andere vergelijkbare voor bijna 11k minder (is wel een heel summiere ad, dus hoe hard is dat te vertrouwen?).
Blijft de afstand...
Ik heb een winkel, kan zomaar geen snipperdag nemen. Zondag en maandag gesloten, maar deze zondagnamiddag is al bezet. Wordt dus in principe volgende week. Niemand van hier in de buurt van Nürnberg per ongeluk? :mrgreen:

07 jan 2023 13:24
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ongetwijfeld staat deze voor meer te koop dan dat die beste meneer er via ‘n OPC voor gaat krijgen :idea:

Ik zou de eerst volgende dag dat je wél kunt aan de verkoper kenbaar (laten) maken ….

Succes :!:

07 jan 2023 15:43
Profiel WWW Facebook 
Dat was ook mijn gedacht. Zo'n dingen kan je "aanvoelen" irl, maar ja, dat blijft hier een dingetje.
Toen ik in 2014 besefte dat ik "gelicht" werd door mijn toenmalige "zakenpartner" en ik Porsche contacteerde om mijn Jubi over te nemen die toen 6 maand oud was kreeg ik er nog exact de helft van de aankoopprijs voor :shock: :mrgreen: :cheers:

07 jan 2023 16:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Nog even vermelden dat Mr. vuilzakkengrijs maandag tot uw beschikking kon staan, hij is zelfstandig en kan zijn eigen uren invullen. Ik zou zeggen, maak die kous leeg, vlam naar Nurnberg en koop die vuilzak en schrijf je Duitse belevenis hier neer met evenveel passie zoals je "De drang" beschrijft. :ba:

07 jan 2023 18:34
Profiel
Moderator
PF #57
Leuk zo’n forum. Om de epistels van Tilt te lezen en om te zien hoe Bladerunner onbezoldigd te hulp schiet om ff auf Deutsch den Kauf rond te maken :thumleft:

07 jan 2023 20:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Tilt! schreef:
Ik heb een winkel, kan zomaar geen snipperdag nemen. Zondag en maandag gesloten, maar deze zondagnamiddag is al bezet. Wordt dus in principe volgende week. Niemand van hier in de buurt van Nürnberg per ongeluk? :mrgreen:
Nondju, is wel een eind rijden eh Nürnberg. 582 km van bij mij thuis en jij moet nog van verder komen. Ik ben vrij goed onderlegd in Duits en vooral autotechnische termen. Ik wil je altijd vergezellen indien nodig.

07 jan 2023 20:18
Profiel
ex 993 ex 996
Zo mooi de hulp op dit forum

07 jan 2023 20:22
Profiel
PorscheForum Rakker
981 Cayman S PDK
He Tilt! Dit niets voor je? Is ook een beetje vuilniszakgrijs:

https://www.wolbert.nl/occasion/3986/po ... rera-coupe

07 jan 2023 20:48
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
@ Tilt, kun je de link naar Mobile waar die vuilniszakgrijze staat even delen hier? We zijn erg benieuwd welke het nou is!

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

07 jan 2023 21:41
Profiel
outletvalve schreef:
kun je de link naar Mobile waar die vuilniszakgrijze staat even delen hier?

Ik las dit op m'n GSM (nvdr: mobieltje :mrgreen: ) en dacht "waarom ook niet?".
PC opgestart omdat dat makkelijker werkt.
Mobile opgestart, toch nog eerst eens effe kijken of er nog iets anders bijgekomen was en lo & behold: er stond NOG een vuilniszakgrijze! Zelfs met minder kms erop en aan dezelfde prijs. Ik dacht "ideaal, concurrentie, betere onderhandelingspositie, etc...", foto's bekeken, had géén zwarte velgen en kwam daardoor direct minder cool over, maar zwarte velgen kan je zelf fixen. Specs gelezen, netjes allemaal, scheckheft etc... the works. Foto's nog eens bekeken... Wacht eens even... We've got an imposter!! Bleek gewoon grijs metallic te zijn :evil: Vandaar dat hij er minder cool uitzag. Op sommige foto's is het echt héél moeilijk te onderscheiden.

OK, geen onderhandelingspositie dus, link even opsnorren zodat ik 'm kan delen op 't forum en... link is weg :|

Dus, ofwel verkocht, ofwel staat 'ie morgen of overmorgen weer online.
Een half uur ervoor had ik net bladerunner nog een bericht gestuurd omdat ik al heel de dag in tweestrijd zat en dan een uurtje geleden toch beslist had om er misschien maandag toch maar heen te hobbelen.
Back to the drawing board dus maar zeker?

Die van disciple had mijn interesse tot ik zag dat hij een pedaal te weinig had. Da's echt een no-go zone. Drie pedalen. 3. Ik ben dan misschien een half w**f maar mijn auto's hebben (vooralsnog) 3 pedalen.
De rit ging voor mij trouwens een kleine 700km enkel zijn. Volgens een maatje van mij makkelijk te doen op een uurtje of 5 indien geen tegenslag qua files enzo, vandaar dat ik dacht van maandag vroeg genoeg te vertrekken en...

En ja, iedereen bedankt voor het meeleven en de hulp.
Een forumdonatie dringt zich op :mrgreen:

Deze stond ook net online: Click
Pilatus gaat effe 150k achterover drukken want in DE stonden ze "maar" aan 270k iirc... :evil:

07 jan 2023 22:55
Profiel
Jeetje Tilt, wat balen als hij nu weg zou zijn :cry: Net nu "we" je overtuigd hadden om een knoop door te hakken.

Geen troost, misschien staat hij binnenkort weer online :thumleft: En anders blijven we doorzoeken :!:

hij is wel ontzettend gaaf die SC..
Afbeelding

07 jan 2023 23:58
Profiel
Moderator
PF #57
Vuilzakkengrijs met zwarte velgen ….

https://www.autoleitner.nl/nl/index/col ... ssic-kopen

Arrived: 2010 Porsche 997 SportClassic

Original only 507 km
Limited Edition; number 161/250
German delivery
Brand new car!

08 jan 2023 1:31
Profiel
PorscheForum Rakker
2010 Porsche 997 SportClassic

De mooiste van allemaal maar hier tik je ook makkelijk 300K voor af ondertussen. :roll:

08 jan 2023 9:34
Profiel
De 997SC is idd zo mogelijk nog een groter snoepje (misschien ook omdat hij een maatje kleiner is). Maar met 300k ga je er niet komen hoor, zal snel richting +500k zijn :scratch:

De 992SC die ik postte: zo jong en al volledig verkl**t. Zwart geblindeerde zijruiten zijn cool op een stationwagon, niet op een coupé.
Het ook NOOIT beter willen weten dan de designers bij Porsche: bekijk dat interieur eens, en bekijk dan het interieur van de door Porsche voorgestelde in dat filmpje :salut:
Tenzij ze een crèmeachtig interieur in een rood-paarsachtige Targa steken, zoals ze met één van die Heritage modellen deden :shock: :? , dan moet je wél beter weten ;)

08 jan 2023 11:48
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Tilt! schreef:
outletvalve schreef:
kun je de link naar Mobile waar die vuilniszakgrijze staat even delen hier?
link even opsnorren zodat ik 'm kan delen op 't forum en... link is weg :|

Dus, ofwel verkocht, ofwel staat 'ie morgen of overmorgen weer online.
Een half uur ervoor had ik net bladerunner nog een bericht gestuurd omdat ik al heel de dag in tweestrijd zat en dan een uurtje geleden toch beslist had om er misschien maandag toch maar heen te hobbelen.
Back to the drawing board dus maar zeker?

Kort nadat telefonisch serieuze interesse is getoond de advertentie wéér verwijderd :scratch:
Ik blijf het dubieus vinden but if it rocks your boat, go for it!

08 jan 2023 13:15
Profiel
Tilt! schreef:
De 997SC is idd zo mogelijk nog een groter snoepje (misschien ook omdat hij een maatje kleiner is). Maar met 300k ga je er niet komen hoor, zal snel richting +500k zijn :scratch:

Ik zat ook al te peinzen wat dat ding moet gaan kosten, maar ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen Tilt, ik zelf zat ook al met 500K in mijn hoofd. Kijk eens op Mobile.de staat er geen eentje. Dus vraag en aanbod.....

AfbeeldingAfbeelding

Maar wat is tie gaaf :cheers: Zonde dat er maar 500 kilometer mee is gereden :bang:

08 jan 2023 13:36
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Wat een mooi ding zeg! Zal vast aan mij liggen maar de 997 lijnen vind ik de laatste veel mooier ‘oud worden’ dan de latere 991 en 992 modellen, dat wordt zo groot. Maar jammer dat de 997 sc zoveel duurder is nog..

Succes met de zoektocht, jouw verhalen hier zijn leuk om te lezen. Ik hoop echt dat je de juiste 911 gaat vinden waar je helemaal happy mee bent!

08 jan 2023 14:00
Profiel
993 4S
Welke motor zit er eigenlijk in zon SC?
Geen Mezger GT3 denk?

08 jan 2023 16:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Gewoon een 3,8 met een powerpakketje
Ik vind een Sc daarom ook helemaal niet zo bijzonder en vooral een dik aangeklede 997 en daarom ok zwaar overpriced.
Het ziet er wel dik uit.

08 jan 2023 19:12
Profiel
ex 993 ex 996
https://www.porschecentrumleusden.nl/vo ... a-gts-9010

Wel geen vuilniszakken grijs maar wel een kleur met historie

Bijlagen:
CD2BEFB9-344A-4B3F-BA93-B4F0F88D0B43.jpeg
CD2BEFB9-344A-4B3F-BA93-B4F0F88D0B43.jpeg [ 16.11 KiB | 836 keer bekeken ]
08 jan 2023 19:19
Profiel
PorscheForum Rakker
718 cayman
porschenot schreef:
Wel geen vuilniszakken grijs maar wel een kleur met historie

Bouwjaar 2023 en 1911 km, hm. :roll:

08 jan 2023 19:33
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Kleur naar keuze, je kunt 'm dus ook in vuilniszakgrijs krijgen ;-)

08 jan 2023 19:44
Profiel
993 4S
Hans44 schreef:
Gewoon een 3,8 met een powerpakketje
Ik vind een Sc daarom ook helemaal niet zo bijzonder en vooral een dik aangeklede 997 en daarom ok zwaar overpriced.
Het ziet er wel dik uit.

Dat dus…
5 ton aftikken en dan zsm langs Resto :)

08 jan 2023 20:35
Profiel
Het is een 997.2 dus kans op een "Restotje" is niet zo groot. (Bovendien is het een ONTZETTEND gave bak om te zien maar 'Beauty in the eye of the beholder' ) :mrgreen:

08 jan 2023 20:50
Profiel
993 4S
Nou die .2tjes zijn ook niet echt probleemloos, toch?
Mooie 997 GT3 mk2 scoren, CS bodykit erop en je hebt voor minder dan 2 ton een ( veel) betere auto.

08 jan 2023 21:45
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1051 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 43  Volgende