Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:53

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Normen en waarden... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Normen en waarden...
Vanavond op Nederland 2:

Live late night-talkshow

Over seks en drugs. In de studio worden gasten ontvangen die hun mening geven over alles wat met seks en drugs te maken heeft. Hiernaast doet Sophie met haar reporters er alles aan om de ins en outs van spuiten en slikken te weten te komen. Kijkers kunnen tijdens de uitzending per mail of telefoon meepraten over bijvoorbeeld hun seksuele uitspattingen óf drugsgebruik. Filemon Wesselink maakt een reportage over drugs. Hij bespreek een variant om deze vervolgens ook te gebruiken. Filemon probeert een zo realistisch mogelijk beeld te geven van de drug. Zo gaat hij op kroegentocht om te zien wat de gevolgen van alcohol kunnen zijn, en probeert hij thuis op de bank de drug LSD. Dit onder toeziend oog van zijn eigen moeder. Hier blijft het echter niet bij, ook heroïne en opium worden door Filemon gebruikt. Oud Atletico Ananas-speler Ties van Westing neemt het onderwerp seks onder handen. Ties is recensent en trekt zich aan het begin van de uitzending terug in een speciaal privé-vertrek. Hier ligt het Gooise matras hem al op te wachten mét telkens een nieuw seksueel experiment. Zo onderzoekt Ties, achter gesloten deuren, of het nu fijner is om door een man óf door een vrouw gepijpt te worden én kijkt Ties of hij lenig genoeg is voor het acrobatisch neuken. Aan het einde van de show worden de deuren weer geopend en vertelt Ties over zijn nieuwste bevindingen.

Afl.8: Sophie Hilbrand ontvangt Froukje van 6-pack, Keith Bakker (ex-verslaafde met afkickkliniek) en Siep de Haan. Verder gaat Filemon aan de Heroïne, Ties test condooms, zie je een reportage over huisparty's met seksspeeltjes en de YFR proberen als travestiet een man te versieren.

Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 28 nov 2005 18:02, in totaal 1 keer bewerkt.

28 nov 2005 17:53
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Oud nieuws. Is trouwens BNN! Meer info hier.

28 nov 2005 17:58
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Normen en waarden...
Sjonnie schreef:
Vanavond op Nederland 2:

Live late night-talkshow

Afbeelding

Onnodig om te zeggen dat het vandaag tussen 23:00 en 23:50 weer eens stil is op het PF :twisted: :wink:

:@: Sjonnie :arrow: verwacht je nu eerst 'onze' mening alvorens je zelf aangeeft hoe je hier over denkt :?:

28 nov 2005 18:07
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Dat soort programma's intresseert mij geen barst. :roll:

Een goede doc. over drugs, de gevolgen, het voorkomen enz, vind ik dan wel weer interesant. Als ik dit echter lees, is het meer pure sensatie dan informatie.

Maar er zullen wel genoeg mensen naar kijken, zodanig dat ze mij niet gaan missen bij de kijkcijfers.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

28 nov 2005 18:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik vind dat de experimenten met drugs verboden zouden moeten worden. Het brengt (jonge) mensen op ideeen waar ze anders misschien niet zo snel op zouden komen.
De sex beginnen de meesten wel normaal te vinden, alhoewel daar de grens ook steeds weer een beetje verlegd wordt.
Vandaag zag ik bij binnenrijden van Deurne een penis van 2m staan en een koppel dat aan het neuken was (allemaal in sneeuw).

28 nov 2005 18:39
Profiel WWW
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Wat kan je nu in godsnaam met een penis van 2 meter doen :roll:

Nu denk ik dat dit voor België nog niet sociaal aanvaardbaar is. We zijn tenslotte nog iets preutser dan die Nederlanders.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

28 nov 2005 18:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
ppp 356 schreef:

Niet veel, al zeker niet met ene van sneeuw.
Ik denk dat sommigen het wel kunst zullen vinden. Ik moet toegeven dat het wel goed gedaan was....

28 nov 2005 18:59
Profiel WWW
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Sjonnie schreef:
Vandaag zag ik bij binnenrijden van Deurne een penis van 2m staan en een koppel dat aan het neuken was (allemaal in sneeuw).

En dat allemaal in Deurne???? Tijd voor participatie in de gemeenteraad Marc! :wink:

Absurde BNN serie overigens ....

28 nov 2005 19:04
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 

:wink:

28 nov 2005 19:09
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
944 type2 1985
barchem gemeente lochem
Bericht 
wat ook wel leuk kan zijn op nederland 2 is radar vanavond.
er is een test onder 23 benzinestations over de hoeveelheid benzine die je eigenlijk echt krijgt als je tankt....dus eens zien hoeveel we te veel betalen op een volle tank.

om 20:30 begint het.

28 nov 2005 19:12
Profiel Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Sjonnie schreef:
Ik vind dat de experimenten met drugs verboden zouden moeten worden. Het brengt (jonge) mensen op ideeen waar ze anders misschien niet zo snel op zouden komen.

Ik begrijp je angst wel een beetje Marc (waarschijnlijk als vader en als verstandige medicus :wink:, toch? ), maar verbieden lijkt mij echt niet de oplossing!
Ik heb het programma (helaas) nog niet gezien, maar er al wel het één en ander over gelezen!
Openheid en het makkelijk bespreekbaar maken (zoals dat volgens mij in dit programma schijnt te gebeuren), lijkt mij juist wel de oplossing.
Als ze het zelf niet mogen zien, worden ze morgen wel bijgepraat op het schoolplein!

De jeugd is nou éénmaal nieuwsgierig en een aantal ook (veel) te volgzaam (bij de groep willen horen).
Elk kind zal ooit in de verleiding komen van:
- sex
- alcohol
- sigaretten
- drugs

Hoe meer dingen je verbiedt, hoe groter de interesse wordt en de jeugd van tegenwoordig vind alles toch veel makkelijker en sneller dan wij (dacht je niet dat al die filters op je computer, konden worden omzeild? :wink: ).

Nee, dan kan je er (denk IK!) maar beter zelf over beginnen en vooral je mening geven en goed wijzen op alle gevaren!
Desondanks wil de jeugd het toch graag allemaal eens zelf ervaren!

Duik desnoods eens met je zoon/dochter de kroeg in (regel een taxi voor de terugreis :wink: ) en drink gezellig een biertje/wijntje, bied ze geregeld een sigaretje aan, totdat ze boven de wc hangen: :pukel:
Dat is een wijze les (en weer een vader/zoon of vader(of moeder)/dochter moment om lang niet te vergeten! :lol: ).

Geef ze op tijd een pak condooms!
Laat vriendjes en vriendinnetjes maar slapen, want "het" gebeurd anders toch...........en dan toch maar liever niet zonder condoom, achterin een 4S..... :?: 8) :lol: :wink:

Dankzij die openheid destijds van mijn ouders, ben ik (denk ik :wink: ) redelijk terecht gekomen.
- sex: brrrrrr, doe mij maar een goed boek :wink:
- alcohol: ooit één keer dronken geweest! Ik vond er niets aan en ben daarnaast bijna altijd de BOB (op eigen verzoek!)
- sigaretten: tsja, als ik tot mijn 18e niet zou roken, dan kreeg ik mijn rijbewijs.......dat lukte ook prima, maar wie stond de rijinstructeur op te wachten met een sigaret in zijn handen :? :roll: , na ruim 15 jaar roken nu eindelijk alweer een jaar gestopt (hopelijk definitief!)!
- drugs: wel eens een jointje geprobeerd. Kon mij niet bekoren. De rest (cocaine, speed, XTC, GHB etc.) heb ik nooit gedurfd. Hou liever de controle zelf in de hand en te veel dingen gezien, dat dit met deze "middeltjes" niet meer lukt!

Jeetje, als ik die opsomming zo eens teruglees, komt dat aardig in de buurt van: de ideale schoonzoon............... 8) :lol: :wink:

28 nov 2005 20:13
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Jeetje, als ik die opsomming zo eens teruglees, komt dat aardig in de buurt van: de ideale schoonzoon............... 8) :lol: :wink:

.... dat hangt volgens mij toch ook wel een beetje van de opvattingen van je schoonouders af :idea: :wink:

Ik ben het er mee eens wat dat 'verbod' betreft ... 't is niet de oplossing van het probleem :| Beter is inderdaad je kinderen 'wegwijs' te maken ... laat ze maar eens een Junkie zien .... 'n paar biertjes of wijntjes drinken en condooms meenemen als ze uitgaan :wink:

Overigens vallen alcohol en sigaretten bij mij ook in de categorie 'drugs' ...

28 nov 2005 20:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
ppp 356 schreef:

Nu denk ik dat dit voor België nog niet sociaal aanvaardbaar is. We zijn tenslotte nog iets preutser dan die Nederlanders.

:lol: :lol: :lol: nu doe je mij echt lachen Paul, en nu vraag ik mij af waarom u salami's maakt van 40 cm en meer :lol: :lol: :lol:
lolz

28 nov 2005 20:48
Profiel
PorscheForum Rakker
993_4S
Bericht 
shockeren om het shockeren. Is een onderdeel van het tijdsbeeld. Nog 3 jaar en dan slaat het weer om.

28 nov 2005 20:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
Olaf schreef:

Overigens vallen alcohol en sigaretten bij mij ook in de categorie 'drugs' ...

Tja, bij mij valt daar ........4 wielen..........begint met een .........p.......onder :shock:

28 nov 2005 21:08
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Sjonnie schreef:
Vandaag zag ik bij binnenrijden van Deurne een penis van 2m

Correctie Marc tis 185 cm......................................................

zolang is Koos Spee namelijk. :lol: :lol: :lol: :lol:

Verder hou je niks tegen in deze wereld, zeker nu de kids allemaal een ADSL verbinding op hun kamer hebben, denk maar niet dat jouw kinderen alleen maar op http://www.kleutergroep.nl zitten te kijken, of te MSN'en, nee hoor ze weten vaak meer als wij toen we 18 waren.

Dus die TV programma's (je reinste kijkcijferkanonnen) verbleken bij wat er op het internet te vinden is, en de kids zijn slimmer als jij hoor, restricties etc. geschiedenis, temperory files, cookies ach daar weten zij wel mee om te gaan hoor.

Gewoon praten met ze, en ze goed begeleiden dat sommige dingen niet kunnen.

John

(vader van twee kids 9 en 12, dus met veel ervaring op dit gebied).

NB. Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van al die vunzigheid hoor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :oops: :oops: :oops:

28 nov 2005 21:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik heb toevallig een aflevering gezien waarin die pipo ging flippen op paddestoelekes.
Ik ben zelf oud genoeg om te zien en te weten dat dat riskant is (daar werd ook op gewezen), maar jongeren die dat zien zullen wel zeggen "heftiiiiiiiiig" of "coooooooool" en ze gaan het opzoeken omdat ze het op TV gezien hebben. Die pipo zelf vond het tot op zekere hoogte ook nog plezant. En voor je het weet hangt zo'n jongere toch in het verkeerde milieu rond.
Verder is een goede opvoeding meestal voldoende om de koters van de rotzooi weg te houden, maar voor jongeren die een iets minder goede opvoeding hebben?
Ik vind dat de risico's en de gevolgen veel te weinig belicht werden. Het leek "so easy", bijna normaal. En dat is het foute (voor)beeld.
En er zijn zeker softdrugs waar weinig risico mee gemoeid is, soms veel minder dan in alcohol (zie George Best...), maar ik denk dat je sneller kan afglijden in een grijze zone waar normen en waarden echt vervagen en waar het risico op problemen toeneemt.
Daarom voor dit programma: ofwel A en B laten zien, ofwel "opzouten".

28 nov 2005 21:21
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Sjonnie schreef:
Ik ben zelf oud genoeg om te zien en te weten dat dat riskant is (daar werd ook op gewezen), maar jongeren die dat zien zullen wel zeggen "heftiiiiiiiiig" of "coooooooool" en ze gaan het opzoeken omdat ze het op TV gezien hebben. Die pipo zelf vond het tot op zekere hoogte ook nog plezant. En voor je het weet hangt zo'n jongere toch in het verkeerde milieu rond.

Dit heb je niet alleen met dit programma.
Denk alleen maar aan Jackass........."don't try this at home!"

Wat dacht je van "sex voor de Buch"!
Bijna heel Nederland vond het belachelijk, ranzig en ongepast........kijkcijfers waren skyhigh en het was het gesprek van de dag na die uitzendingen!

En zo zijn er voorbeelden te over!
Dankzij internet, mobiele telefonie etc etc leven wij inmiddels in een mediawereld waar niets snel genoeg gaat!
Nu een aardbeving in Iran en wij zijn verbaasd als er bij het 10 uur nieuws nog geen beelden zijn en een verslaggever ter plaatse...... :roll:

Deze trend zal alleen maar doorgaan (en niet over 3 jaar zijn afgelopen!). Probeer de trends en ontwikkelingen een beetje bij te benen, als je met je kids blijft praten, ze begeleid waar nodig dan komt het met een beetje vallen en opstaan (hoort er ook bij!) vast en zeker goed!

28 nov 2005 22:05
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Rob Herfst schreef:
als je met je kids blijft praten, ze begeleid waar nodig dan komt het met een beetje vallen en opstaan (hoort er ook bij!) vast en zeker goed!

Hee Rob, eigenlijk moet jij je rebelse avatar is veranderen in je echte foto:

Afbeelding

28 nov 2005 22:18
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
John4S schreef:
Hee Rob, eigenlijk moet jij je rebelse avatar is veranderen in je echte foto:

Nee, dan zou dit gepaster zijn........... :lol: :wink:

Afbeelding

zei-de-man-zonder-kinderen-die-opvoedkundige-tips-geeft! :wink:

28 nov 2005 22:58
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Olaf schreef:
Beter is inderdaad je kinderen 'wegwijs' te maken ... laat ze maar eens een Junkie zien .... 'n paar biertjes of wijntjes drinken en condooms meenemen als ze uitgaan :wink:

Afbeelding

'Kijk jongen, dit is wat er met je gebeurt als je zoveel op internet zit dat je Forum Junkie bent geworden!'

:twisted: :wink:

29 nov 2005 0:15
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Rob Herfst schreef:
zei-de-man-zonder-kinderen-die-opvoedkundige-tips-geeft! :wink:

:lol: :lol:

Om die reden houd ik me wat op de vlakte..... :wink: :lol:

29 nov 2005 0:16
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ach ja die oudjes van tegenwoordig zijn niets meer gewend

29 nov 2005 0:51
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
robbie965 schreef:

Wij zijn nog met de ijzeren hand opgevoed.

pauldiezicheigenlijknietbijdeoudjesrekend

29 nov 2005 0:53
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
robbie965 schreef:

De "jeugd" wel dan? :wink:

Afbeelding

mhaschreurs.hyves.nl