Verwarming blijft op warme lucht staan 944 phase 2 zonder AC
Beste, zoals zoveel 944's heeft de mijne ook het gekende probleem dat de verwarming enkel nog warme lucht blaast. Het gaat hier om een phase2 van 1985. De simpelste oplossing is het bij de mijne helaas niet. De plastieke clipjes links onder aan de pedalen zijn nog mooi heel. Ook is het zo dat de mijne geen airco heeft dus ook niet de 3 temperatuursensoren dus dit valt ook al weg. De vacuumleidingen zijn ook allemaal in orde maar dit heeft volgens mij weinig te maken met het bewegen van de elektrische stelmotoren links. Wat ik wel opmerk is dat als ik op de stelmotor voor koud warm op pin 1 van de 5polige stekker ga meten met een stroomtester van zodra ik deze wit blauwe draad aanraak alles wel terug normaal werkt. Heeft er toevallig iemand een idee wat het zou kunnen zijn. Mij lijken het 2 mogelijkheden. Ofwel het bedieningspanneel zelf of de stelmotor. Gek is alleen dat als ik de draad aanraak met de probe alles terug normaal begint te werken. Graag hoor ik jullie ideeen. Of heeft er iemand een schema van deze versie?
Alvast bedankt.
Mvg Sven