Hai allemaal,
Ik zal mij ook even voorstellen, Menno, inmiddels alweer 50 jaar jong. Altijd wel liefhebber geweest van auto's met een beetje pit, van Octavia vRS tot momenteel een heerlijk onopvallende 2019 Golf R Variant. Een perfecte daily, ik kan het niet anders zeggen.
Er zijn veel mooie auto's, maar ik heb een zwak voor de meer klassiekere modellen, die hebben voor mij net wat meer karakter dan de moderne (en uiteraard betere) wagens tegenwoordig. Een auto waar mijn hart echt sneller van blijft kloppen, is de 930. Langzaam begint de mogelijkheid zo'n 930 te kunnen gaan rijden wat dichterbij te komen, maar zover is het momenteel nog niet, dus geduld is een schone zaak.
Natuurlijk kan ik uitleggen waarom die Turbo zo'n aantrekkingskracht op mij heeft, maar dat is op dit forum volledig overbodig haha dus dat zal ik jullie besparen.
Wat ik dan zal zoeken is een echte rijders-auto. Ik ben helaas niet sleutel-begaafd, dus moet hij technisch zo goed en betrouwbaar als mogelijk zijn. Ik wil er eigenlijk op kunnen rekenen dat de auto het (meestal ?
) doet. Daarnaast vind ik het belangrijk dat de wagen een goede carrosserie heeft, roest/rot-vrij bijv, maar hij moet ook niet té mooi zijn om er niet meer mee te willen/durven rijden, you get the drift... Eigenlijk gewoon onbezorgd kunnen sturen in deze gave wagen, zonder stress over afschrijving, kilometers of een onverhoopt pitje in de lak.
Ik hoop hier op het forum vooral veel interessante informatie te vinden en wellicht tzt contacten op te doen onder mede-liefhebbers. Altijd goed en fijn om aanbevelingen te krijgen van ervaringsdeskundigen als het gaat om onderhoud, revisie, rebuild etc en niet zomaar een bedrijf binnen te hoeven stappen in de hoop dat ze goed voor mijn 930 zullen zorgen : )
Wellicht tot op een meeting.